K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Vyb�r�me d�tsk� ko��rek

21. 04. 2015 / Filip Urban / aktu�ln�
Vyb�r�me d�tsk� ko��rek

Kdo by to byl �ekl, �e vybrat ko��rek pro d�cko bude takov� level a jak je to kl��ov� t�ma pro na�e rodi�e (krom ot�zky: "jak se to bude jmenovat?"). N�zor na n�j se vyv�jel snad celou dobu Nit�ina t�hotenstv�. Prvn� na�e verze mysl�m byla koupit n�jak� ko��rek v sek��i za p�r ka�ek a hotovo. To kdy� jsme prezentovali rodin�, mysleli si o n�s, �e sme se zbl�znili. Co�e? Prvn� d�t� a vozit ho v pou�it�m ko��rku!? Tak to ne! Zalo�ila se sb�rka na ko��rek a n�m u� bylo jasn�, �e s jet�m ko��rkem neobstoj�me.

Fajn. Tak kde za��t. Ok. Reference od zn�m�ch. Prakticky bezcenn�. Obecn� jejich ko��rek super, ALE... Dal�� level: n�v�t�vy obchod�. My na to �li fikan� a to rovnou n�v�t�vou veletrhu Pro D�t�. Fuf. Velk� ob� ale dalo se to p�e��t. Z nab�dky ko��rk� se n�m a� zamotala hlava, ale ��dnej nebyl podle na�ich p�edstav. Plastov�, t�k�, �kared�, p�ezdoben�, rozhrkan�, podez�ele levn� nebo naopak nesmysln� drah�.

O ko��rc�ch sem nic nev�d�l a tak m� logicky napadlo: Jak� zna�ka je Applem mezi ko��rky? Odpov�� je Bugaboo. Samoz�ejm� ten nejdra���. Ale v cel� te nab�dce prost� vybo�oval a spl�oval skoro v�echny na�e po�adavky. Byl hezk� :) lehk�!, �zk� tak akor�t aby se n�m vlezl do v�tahu (proto�e do �tvrt�ho patra sem ten ko��r fakt tahat necht�l), dal se jednodu�e sbalit a celkov� se prost� vyj�mal mezi t�m ostatn�m, co jsme vid�li. Jmenuje se Bugaboo Chameleon.

Druh�m kandid�tem se stala zna�ka Britax, konkr�tn� model Britax Go NEXT. V jeho prosp�ch hovo�ila cena a i design se n�m celkem l�bil. Jen teda ten b�l� r�m byl prost� pitom�. P�sobilo to tak levn� a v�bec ve srovn�n� s Bugaboo je to p�ecijenom jinde. Ale zase ta cena...a autoseda�ka v akci :)

Ok. Tak�e n�v�t�va prodejny s Bugaboo v Brn�. Co n�s odrazovalo od Chameleona bylo krom ceny tak� nab�dka barev, kter� byly prost� �kared� a taky test na kostk�ch, kdy ko��rek p�sobil jaksi rozhrkan�m dojmem a kdy� u� za to m�me vypl�znout 30 klack�, chceme, aby to n�co vydr�elo.

No nebudu to d�l protahovat, nakonec vyhr�l vy��� model od Bugaboo a to Bugaboo Buffalo s velk�ma kolama, lep��m p��stupem do ko��ku a taky barvou Royal blue.

Jedinou pot� m�m s c�lovkou, kter� tyhle ko��rky voz�. B�hem na�� n�v�t�vy v Brn�nsk�m obchod� tam dorazil p�re�ek se kter�m v�m, �e bych asi mnoho spole�n�ho nem�l, ale tak iphony nos� v kapci taky podivn� lidi. To u� �lov�k �e�it asi nem��e, kdy� chce pro to sv� bejby to nejlep��... (a ��dnej dal�� ko��rek u� nekupuju!)



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
29. 04. 2021 / 14.27 / Alissa

M�m r�d autoseda�ky a ko��rky Anex ({odkaz}). Pou��v� se 2 roky, ��dn� st�nosti

28. 09. 2020 / 17.07 / Mirek

Dal�� zaj�mav� testy m��ete naj�t tak� na {odkaz}

13. 04. 2019 / 21.55 / Racel

Pokud nev�te jak� ko��rek si vybrat, pod�vejte se sem: {odkaz}

13. 07. 2018 / 10.13 / Michal

Dobr� den, vybrali jsme podle nakonec podle {odkaz} V�echno super, ale p�i j�zd� se mi posledn� dobou p�edn� kole�ka cel� rozklepou a mus�m je pak zaaretovat jinak se klepe cel� ko��rek m��ete poradit co s t�m d�kuji

08. 12. 2017 / 11.24 / Michal

Hm kouk�m, �e v�b�r ko��rku bude prud�rn� z�le�itost. �ek� m� to za p�r t�dn�. Bugaboo je moc drah� ale nem�te n�kdo zku�enosti s X-lander set XA 2017, pr� testov�no v dTestu, n�jak� info jsem na�el i tady: {odkaz} ? D�ky za info

06. 11. 2017 / 15.01 / Lukas

Dob�e napsan�, pobavil jste m�. Probl�m u Bugaboo je jeho dostupnost, ale zrovna ned�vno jsem koukal na n�jak� �l�nek, jak� ko��rky kupujou celebrity a Bugaboo tam p�rkr�t byl (Chameleona m� ho t�eba here�ka Amanda Peet, Hilary Duff nebo Tamara Ecclestone). A taky Maclaren - asi F1 mezi ko��rky. Reference od zn�m�ch jsou OK, ale je�t� lep�� jsou n�jak� testy bezpe�nosti apod., pak �eb���ky toho nejlep��ho t�eba na {odkaz} no a pak pocitovka.

04. 04. 2017 / 11.20 / Lucka

Dobr� den j� u� m�s�c surfuju po netu a vyb�r�m spr�vn� ko��rek pro na�eho o�ek�van�ho brou�ka chlape�kas!!! U� jsem rozhodnut� �e to bude britax, ale jest� po��d nev�m zda to bude :{odkaz} nebo rad�ji: {odkaz} u toho druh�ho se mi l�b�, �e je k tomu i n�no�n�k a mus�m tedy koupit adaptery na hlubokou korbu a taky Tu korbu, ale i tak se vejdu do n�jak�ch max 14000 co� si mysl�m �e je slu�n� kompromis cena versus kvalita!!

30. 03. 2017 / 17.07 / Tereza

Ahoj, jako bych �etla vlastn� den��ek (cmd+c / cmd+v :) a sly�ela man�ela vypr�v�t, jak jsme kupovali ko��rek :) Super!!

07. 03. 2017 / 21.33 / Dan�a

Dobr� den osobn� jsem si vybrala ko��rek Inglesina. Kupovali jsme p�ed �ty�mi m�s�ci s dal��m d�tsk�m vybaven�m na kasparek-baby. Zat�m mus�m ��ci, �e jsem s ko��rkem naprosto spokojen�. Pou��v�m tedy teprve pouze dva m�s�ce, ale je ���sn�. Jinak pro orientaci je to tenhle ko��rek {odkaz}.

27. 02. 2017 / 14.14 / Lenka

J� jsem si vybrala Cam Dinamico, hlavn� kv�li jeho docela n�zk� hmotnosti, nejsem ��dn� Hulk. No trvalo v��nost ne� jsem vybrala n�jak�, nakonec jsem se rozhodla podle tohoto testu {odkaz} , hlavn� tam je fajn �l�nek o v�b�ru.

05. 12. 2016 / 23.23 / Tera

Ahoj, taky by me zajimalo hodnoceni s odstupem. Neni ta korbicka moc nizko posazena? Pro relativne vysokeho rodice? Cca 180cm? Diky

09. 04. 2016 / 13.07 / Mirek

Ahoj, jak jste byli spokojeni s rozm�ry korbi�ky? Nebyla men��? Moment�ln� hled�me variantu Bugaboo, ale vnit�n� d�lka korbi�ky je 74 cm. Bylo to dost? D�ky za info.

06. 05. 2015 / 17.08 / kbcz

Cece my jsme meli prvni Quinny Buzz, pak jsme poridili Casualplay S4 a nakonec golfac X-lander ... ve finale jsem zadny rozdil uplne nevidel. Tim ze jsme vsechno koupili jete, ale v paradnim stavu, jsme navic usetrili skoro 2/3 nakladu a nikde nam nic nezavazelo ve sklepe... Ale tak ono se to dobre hodnoti s odstupem casu :)

06. 05. 2015 / 07.53 / Otas z KM

Cau Filipe. Mam uz temer 3leteho kluka. Kocar jsme po dlouhych peripetiich vybrali novy, viz. {odkaz} (+ hluboka korby Quickfix). Velikosti a moznostma vyhovoval na vsechny nase potreby. Pro maminu je mozna trochu tezzsi, nicmene ostatni benefity prevazily. A kdyz to zpetne porovnam se svymi znamymi rodici souputniky, tak jsme udelali dobre. Vetsina znamych totiz dokupovali jine kocarky (velikost, poruchy), golfky atd... My si vystacili s timto jednim. Zaverem nutno rict, ze Vas ceka zivotni jizda toboganem. Pisu to proto, ze prvni dite po 35ti je fakt zahul... V dobrem i ve zlem. :-) Tak se drzte!

04. 05. 2015 / 09.47 / dreadless

kecat vam do toho nebudu, ale jen mala poznamka. Myslim, ze se pridam ke KUKU, ktera zminila u kocaru uplne to nejpodstatnejsi: velikost korby. Plus u bugaboo jeste i to, ze tzv.sportovni sedacka nejde sklopit do roviny. Taky jsme na nej koukali, ale to ze nesel sklopit do roviny a clovek dite de facto jen sklopi ale je stale ve skrceneckem sedu, mi prislo nenormalni.
Ted nedavno jsem absolvoval bajecnou prednasku o pohybovych vadach, a tam mi ten fyzioterapeut de facto potvrdil, co jsem si myslel: kocar je potreba, aby byl velky a rovny, rikal ze kocary, ve kterych jsme jezdili jako deti byly v tomto ohledu nejlepsi. Ale takovej kocar dneska dela jen asi jedna dve firmy a do auta bych to davat nechtel...
Druha moje domenka, ale to uz je pak level o par let vyse (az do dospelosti), se tyka obuvi, kde se lidi nesmyslne 'zamykaj' do tvrdych uzkych bot, ktere omezuji nohu. Zajimave je, ze u deti se to stava relativne brzo. Nejdriv dostanou super flexibilni capacky, a pak najednou sup do boty, ktere ti sevrou kotnik, chodidlo a ted behej...

30. 04. 2015 / 16.32 / Kl�ra

V�b�r ko��ru jsem absolvovala p�ed p�r m�s�ci a souhlas�m, nen� to v�bec ��dn� sranda! Je to hodn� individu�ln� v�c, co se t��e provozn�ch po�adavk� a naprosto se ztoto��uju s n�zorem, �e d�t ranec za ko��r, co by se mi nem�l l�bit je na palici. Pou��vat x hodin denn� po n�kolik let produkt, kter� p�ch� �jmu na m�m estetick�m c�t�n�, odm�t�m;)) O�kliv� auto si �lov�k taky nekoup�. J� nakonec vybrala Concord Wanderer, ale po m�s�ci �el na reklamaci, o spolehlivosti se tedy mluvit ned�. Kdybych tedy b�vala byla vyb�rala znova, vyhr�l by rozhodn� ten V�. Btw p�ed p�r dny jsem se vr�tila ze �v�dska, Bugaboo kam se pod�v�.. oni v�d� pro�;)) Fand�m V�m, nedejte se, vybrali jste dob�e. A� se da��!

29. 04. 2015 / 18.26 / Jitka Urban

Marie, dovol abych se p�edstavila. Jsem nadch�zej�c� matka Efova d�t�te. Ch�pu, �e t� jeho "recenze" moc neuspokojila, jeliko� z n� v podstat� vypl�v�, �e se n�m ko��r pouze l�bil. Nen� tomu tak. V��, �e j� jsem ten posledn� �lov�k co by r�d vyhazoval velik� pen�ze za zbyte�n� v�ci. V p��pad� ko��ru n�m v�ak p�i�lo d�le�it� investovat do stroje kter� bude dob�e slou�it 6 let, a bude spl�ovat dal�� krit�ria kter� jsme si dali za c�l. Zna�ku jsme je�t� dva m�s�ce zp�t v�bec neznali, a� te� zji��uji, �e n�kter�m le�� nesmysln� v �aludku:). P�itom je to firma s tradic� a skv�l�m servisem, na z�pad od n�s �ekn�me standardn�m. Bohu�el, d�ky �esk� mal� kotlin� a pseudocelebrit�m co se s n�m fot� se z n�jak�ho d�vodu dostal do nemilosti. V��, �e my se opravdu nec�t�me �e bychom n�jak PROHR�LI, nebo s levn�j��m typem byli m�n�cenn�. Na spoust� v�cech, kter� mi p�ijdou m�n� podstatn� ne� kvalitn� ko��r jsme d�ky kamar�d�m a smyslu pro recyklaci u�et�ili. Jist�, ka�d� rodi� zku�en�j�� ne� j� (a to je v tuto chv�li ka�d�) bude m�t svoji pravdu ale my se pro ko��r rozhodli prost� takto. Tak to pros�m pochop.

S nesmysln�m �katulkov�n�m do slep�ch ovc� u m�, obzvl�t� v tomto zm�n�n�m stavu, moc nepochod�.

Howgh:)

29. 04. 2015 / 16.31 / Marie

Shiv et al., 2005:Placebo Effects of Marketing Actions: Consumers May Get What They Pay For.
Testovane osoby ve fitku dostaly ten stejny energeticky napoj s rozdilnou informaci o cene. jedna skupina byla informovana o tom, ze standardne napoj stoji xy, ale pro ne byl koupen ve sleve za polovinu ceny. druha skupina dostala info o tom, ze napoj byl koupen za cenu xy. skupina, pro kterou byl napoj koupen ve sleve hodnotila intezitu cviceni jako nizsi a citila se po cviceni vice unavena nez skupina "bez slevy".
O tom, ze zakaznici hodnoti levnejsi produkty jako mene kvalitni se toho da cist mnoho ( Gerstner 1985; Huber and McCann 1982; Rao and Monroe 1989).

Je jasne, ze pokud byste si nyni koupili levnejsi kocarek, urcite byste nebyli spokojeni. Vzhledem k podlozenosti tohoto argumentu vedeckou praci, ho doporucuji nadale pouzivat pro argumentaci osobam, ktere by vam chteli "vycitat" vysokou cenu vybraneho kocarku.

O fenomenu, ktery ma pravdepodobne na mysli Peca, se taky daji najit krasne prace. Spokojenost je relativni a porovnavame se se svymi blizkymi a prateli - ne s detmi v Africe. Hodnocene osoby vykazovaly vetsi spokojenost v pripade, kdyz ve hre PROHRALY mene nez spoluhrac nez v pripade, ze ve hre vyhraly, ale bylo jim receno, ze nekdo vyhral vice. Nas kocarek stal tak pulku co vas, je tedy mozne, ze muj komentar muze byt vysvetlen vyse uvedenym mechanismem. Spis jsem vsak chtela upozornit na to, ze jste se prave stali zadanymi provorodicovskymi zakazniky a ze ocekavani prumyslu zcela naplnujete... :)

28. 04. 2015 / 21.18 / svatka

Filipe , m� recht, nedej se. S.

27. 04. 2015 / 12.41 / Tom

Tak dnes u� snad prvn� ot�zka nestoj� "jak� ko��rek", ne? Za tu cenu by p�ece bylo minim�ln� 5 luxusn�ch ��tk�!

26. 04. 2015 / 08.48 / Filip Urban

Chechet: hele decku to mozna jedno je v cem se veze ale ja budu tahat trn kocarek po schodech, ja ho budu skladat do auta, ja ho budu tahat do kopce, takze od nej jaksi sobecky pozaduju jakesi kriteria no a musi se mi libit taky zejo.

25. 04. 2015 / 20.46 / svatka

J� mysl�m, �e to ustoj�te a u� se t��m na re�l .... Sva�a
PS. Trochu n�co pozitivn�ho v tomto smutn�m dni, pro m�. S.

25. 04. 2015 / 17.38 / Peca

Kdy� jako�e lidi pobu�uje chudobn� ko��rek za t�icet, to� to chcu vid�t okol�, co �ekne na ten n� ko��rek, ten bude st�t bez debat �ty�icet pades�t MINIM�LN�. A� se d�cko m�!

Kur�a my sme stejn� mist�i sv�ta v discipl�n� "co by si m�li koupit druz� a moc n�s to nesralo".

25. 04. 2015 / 10.09 / kuku

Ja myslim, ze se k vam hodi, i kdyz me osobne pripadne az prilis maly, v te korbicce se sedatkem (sorry, nevim jak tomu rict) proste nektere deti nedokazi spat (i kdyz je polohovatelna). Hluboka korba (zkousela jsem to u kamosky) byla pro novorozene s vahou 3.4kg navleceneho v zimnim mala (nektere deti spi s rukama nahore). Taky jsem sla do robustniho, taky second hand (i kdyz prvorozeny), ale proste what the hell, hlavne jestli vyhovuje podle parametru vam... tak hodne stesti a tesim se na ten update o vyberu jmena, hlasuju pro 'filipa' nebo 'vencu'.

25. 04. 2015 / 00.54 / vrtule

ojetiny doporu�uji.....koupila jsem jet� tfk twinner twist za dev�t a p�l a za osum a p�l ho po t�ech letech prodala

24. 04. 2015 / 23.10 / chechet

tez musim vynadrit suhlas s Marii. decku je dost sumak v com sa veze, hlavne, ze to hrka. a este by ma zaujimalo, ci ci vsetky ojete kocarky koncia tiez v Afrike. lebo u nas je nakup ojetiny evidentne tabu. :)

24. 04. 2015 / 19.42 / Jitka Urban

Tyjo a j� myslela �e �iju ve sv�t�, kde se prost� podle zna�ky ko��ru nesortuje... Jestli to takhle bude se v��m tak to pote� teda..:/

24. 04. 2015 / 19.05 / Filip Urban

Marie m� pravdu a j� to uzn�v�m. To� dobl�zn�n� prvorodi�i :) sorry...

24. 04. 2015 / 14.18 / Richard

M� pravdu ta Marie, p�edsedo.

24. 04. 2015 / 12.42 / Marie

ja nemam nic proti samotnemu tematu, spise ten posun mysleni od vyhuleneho - alternativniho do konzumniho mi vadi. a taky me zaujal ten vyvoj od "koupime v bazaru" pres "vypada levne" (coz je vseobecne velmi zajimave kriterium pro (ne)vyber) az po "koupime kocarek za tricitku". diteti je celou dobu, co se vozi v kocare vcelku jedno jakou ma barvu i vnejsi "desing" a cenu. takze je treba si uvedomit, ze to rodice delaji pro sebe a pro svou potrebu, ne pro dite :)
a dovolim si upozornit i na to, ze nekdy je treba kocar zanechat nekde nezajisteny. a predstav si, jak pak budes nervozni, kdyz nekde nechas stat 30litru. pripomina mi to ty cyklisty s extra drahymi koly, kteri nuti kamarady sedet v zime na zahradce...

24. 04. 2015 / 11.19 / PK

firstwheels - jezdil dob�e i ve sn�hu :)
{odkaz}

23. 04. 2015 / 18.20 / Filip Urban

Marie: Tak snad to nebude tak hrozn� semnou je�t�. Pravda. El�n, nad�en� a spont�nnost jsou ty tam a nastupuje radost z materi�ln�ch statk� hehe :) Kdyby mi n�kdo p�ed 5 lety �ekl, �e tu budu ps�t o tom jak vyb�r�m ko��rek, tak si budu klepat na �elo. Ale tak to je. �lov�k se n�jak vyv�j� a posunuje a nebo neposunuje a zakr�uje a tenhle cel� blog je jenom zp�sob mapov�n� m�ho �ivota. Aktu�ln� je pro m� v�b�r ko��rku, tak p�u o ko��rku (Ok nen� zrovna levn� a neboj se. M�m s t�m dost probl�m :) V dal��m updatu budeme vyb�rat jm�no!

23. 04. 2015 / 15.04 / Marie

hmm nejak se toto drive inspirativni misto promenilo v prezentaci toho, jak utratit hodne penez za - dle meho nazoru - spise statusove symboly. tvuj problem s danou cilovkou muze byt brzy i ten, ze se pro ostatni stanes jeji nedilnou soucasti...

23. 04. 2015 / 11.25 / Filip Urban

BLNTD: to si dovol�m nesouhlasit. Na webu Stokke je�t� jak�tak�, ale v re�lu jsou to oplastov� hnusn� vyspejslej� ko��rky :)

22. 04. 2015 / 17.16 / romi�ka

tak se p�estaneme h�dat d�cka, �e�en� "nejlep�� ko��rek" je tu:
{odkaz}

22. 04. 2015 / 15.11 / maikor

BLNTD: Stokke je mo�n� kr�snej ko��r, ale s ter�nem si nem� �anci poradit. Ka�dop�dn� jejich �idli�ka Tripp Trapp je bo�� a ned�m na ni dopustit.
My m�me Mutsy Urban Rider a a�koliv je t�k� a ve m�st� neobratn�, tak v ter�nu (kde ho pou��v�m nej�ast�ji) je prost� nedosti�n�. Nem� nejmen�� probl�m ani v 15cm sn�hu.
Ko��rek si ka�d� mus� vybrat s�m podle vlastn�ch pot�eb a preferenc�, proto�e ka�d�mu zkr�tka vyhovuje n�co jin�ho.

22. 04. 2015 / 10.24 / blntd

Bugaboo neznam, ale jestli je neco Apple mezi kocarky tak {odkaz} !

22. 04. 2015 / 07.54 / Michal

My koupili pred ctyrmi roky pro malou tuhle svedskou paradu, do dneska ho mame a pouzivame, junior ho jeste plne vyuziva a po celou dobu bez jakehokoliv problemu

Doporucuji urcite . . . . {odkaz}


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�