K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Soft & hardware

29. 08. 2010 / Filip Urban / soft & hardware
Soft & hardware

Napadlo m�, napsat n�kolik post�eh� po p�r dnech pou��v�n� iphone 4. Sofistikovan�ch recenzi a inetov�ch debat jsou po internetu stovky. J� to vezmu �ist� subjektivn� z pohledu �lov�ka, co m�l star� 3G a m��e porovn�vat. Prvn� v�c, kter� v�s p�i pohledu na nov� iphone mus� zaujmout je prost� nov� retina display s rozli�en�m 640x960. Hezk� vizu�ln� srovn�n� se star��m displayem zde na webu Apple

P�ehr�v�n� fotek, HD vide� a surfov�n� je prost� zase o level jinde. Jedn�m slovem par�da! Druh� v�c, kter� jsem si nemohl nev�imnout je svi�nost cel�ho syst�mu. S 3G�kem se mi st�valo, �e se telefon na p�r sekund zasekl a pak zas v�e fungovalo jak m�. Ale ta interkativita n�kdy pokulh�vala v odezv� toho, co jste po n�m cht�li a za jakou dobu se to provedlo. Iphone 4 reaguje prost� fantasticky. Otv�r�n� aplikac�, zav�r�n�, psan�, nastavov�n�. V�e l�t� perfektn� a bez sebemen��ho lagu. Bod a potlesk za funk�nost!

Dal�� d�le�it� plus pro po��zen� posledn� novinky od Applu je bezpochyby zdokonalen� fo��k a mo�nost nat��et ve vysok�m rozli�en� videa. To byla v�c, kter� mi u 3G dost chyb�la. Semtam se mi kamera v kapci hod� a stejn� tak s fo��kem se daj ud�lat hezk� sn�mky jako s pr�m�rn�m kompaktem. LED dioda na p�isv�cen� je taky p��jemn� novinka. P�edn� kamera m� VGA rozli�en� a slou�� na videohovory. Zat�m sem nem�l mo�nost odzkou�et, ale tahle featura m� nijak netr�p� a dok�zal bych se obej�t i bez n�.

Celkov� IOS 4 je polad�n� a obsahuje hromadu �ikovn�ch drobnost� v cel�m syst�mu. Pot�ilo m� t��d�n� po�ty od stejn�ch odes�latel�, procentn� v�pis stavu baterie, mo�nost d�lat podslo�ky. Co m� naopak roz�iluje je zabudovan� multitasking, kter�mu nerozum�m. Nebyl sem z �ad odp�rc� absence multitaskingu, proto�e sem ho nikdy na nic nepot�eboval. Te� se v�echny ukon�en� aplikace p�esunou do spu�t�n�ch a to m� dost znervo�uje. U� jen ten pocit, �e v�m b�� v telefonu 20 aplikac� upln� zbyte�n� a �e to ur�it� stoj� baterky a v�kon telefonu. Proto n�kolikr�t za den otrocky aplikace ukon�uju. Cel� tahle v�c s multitaskingem mi p�ijde kontraproduktivn�.

Nov� iphone 4 m� p�idan� dal�� gyroskop a taky m� bav� funkce kompasu, kterou 3G nem�lo. Subjektivn� se mi zd�, �e GPS modul funguje a reaguje podstatn� l�pe. Na 3G byla n�kdy navigace pomoc� googlemaps slu�n� kovbojka a te�ka, zn�zor�uj�c� va�i pozici, si kolikr�t d�lala co cht�la. Te� m�m pocit �e v�e funguje perfektn� a hlavn� vid�m v��e�, kter�m sm�rem se zrovna na map� d�v�m. D��v sem musel uj�t n�kolik metr�, abych zjistil, kter�m sm�rem se v map� div�m. Tak�e palec nahoru!

Je�t� bych se r�d vyj�d�il k nov�mu designu p��stroje a af��e s ant�nou a �patn�m sign�lem. Design iphone 4 je prost� br�ko. Kdy� sem ho vid�l poprv�, moc se mi nezd�l a p�ikl�n�l jsem se ke spekulac�m, �e jde o n�jakou ��nskou napodobeninu. Te� mus�m uznat, �e je to design�rsk� lib�stka. Dv� sklen�n� st�ny a kovov� r�m d�vaj� p��stroji v�t�� eleganci, ale taky pocit, �e m�te v ruce stra�n� k�ehkou v�c, kterou kdy� pust�te na zem, mus� se rozlet�t na tis�c kousk�. Iphone 4 je u��� a del��. Subjektivn� se mi l�p dr�� v ruce a je to ur�it� posun vp�ed. Je�t� jeden post�eh. Sklo mi p�ijde z jin�ho materi�lu, ne� u star��ch verz�. M�n� se za�ap�v� a hlavn� i po del�� dob� pou��v�n� display perfektn� reaguje. Hr�l sem asi p�l hodiny NHL 2K a virtu�ln� joystick se dal st�le perfektn� pou��vat a tla��tka na displayi reagovaly na v�bornou.

Co se s�ly sign�lu t��e, tam nem�m je�t� ujasn�n� n�zor. U m� v byt� si ��rka d�l� co chce. Chvilku je sign�l na jedn� ��rce, za chvilku je plnej. Kdy� sem zkou�el chytit telefon �patn�, tak s�la sign�lu �la dol� ale p�i testech 3G dat a stahov�n� sem ��dn� rozd�l nezaznamenal (v centru Brna) Ostatn� majitel� na f�rech tvrd�, �e tam kde se s 3G nedovolali, nebo byl �patn� sing�l, tak iphone 4 funguje na jedni�ku. Nav�c mi Steve Jobs po�le obal gr�tis. Sta�ilo jen zaregistrovat seriov� ��slo p��stroje na str�nk�ch Apple a m��u �ekat obal doru�en� a� do domu.

Nastaven� telefonu a nahr�t� v�ech dat zp�t byla upln� hra�ka. Krom z�seku s �vodn� registrac� p��stroje v�e fungovalo na jedni�ku. P�edev��m proto, �e vyu��v�m ��et Mobile Me, tak�e ve�ker� kontakty, kalend��e, bookmarky a maily sem m�l v telefonu jen po nastaven� loginu k mobile me ��tu. Na tuhle slu�bu ned�m dopustit. U�et�� v�m tolik starost� a probl�mu s aktualizac� z�kladn�ch informac�, kter� mus�m m�t po��d u sebe.

No nebudu se tu p�ehnan� rozepisovat. Iphone 4 je prost� velk� krok vp�ed pro ty, kte�� vlastn� star� 3G model, nebo maj� telefon jin�ch zna�ek star�� jak rok. Nechci tu rozpout�vat nevy�e�tilen� flame: iphone 4 vs zbytek sv�ta. M� tahle krabi�ka p�in�� toliko v�hod, �e pro m� neexistuje alternativa a ned�m na ten telefon dopustit.

Jedin� v�c, kter� m� tr�p� je starost o n�j. U� to nen� Nokie za korunu, kterou nech�te v hospod� a ona se v�m do druh�ho dne vr�t� (proto�e kdo by to kradl) nebo v�s jej� ztr�ta netr�p� tak, jako kdy� ztrat�te tuhle �ikovnou krabi�ku. Ne ani snad kv�li pen�zum, ale hlavn� ze strachu z pocitu, �e bez n�j jste jako bez ruky. V��te mi. Byl sem m�s�c na n�jak� star� Nokii a v�m o �em mluv�m.



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
07. 09. 2010 / 18.22 / efa

Tak je pravda �e ten n�skok iphonu co se ovl�d�n� t��e je ten tam. Kdy� vid�m jak funguj� ty samsungy je to jako by z oka vypanul iphonu ale sakumprdum. Nev�m jak to maj� o�et�en� co se licenc� t��e ale ovl�d�n� hodn� podobn� ne�ku-li stejn� jako na iphone.

Na druhou stranu takov� diskutovateln� v�c jako nemo�nost flahe v prohl�e�i. Vid�l sem n�jak� video z toho posledn�ho galaxy tabu a kdy� tam borec pustil video z prohl�e�e, trhalo se to jak bl�zen a bylo to naprosto nepou�iteln� ale hlav� �e se m��ou chlulbit t�m jak je mo�n� spustit flash na webu...

07. 09. 2010 / 17.31 / heb

no j� m�m n�co kolem 3 let telefon s windows mobile (p�ed t�m symbian) a tam to probl�m nebyl (kompatibilita aplikac� na r�zn�ch za��zen�ch). celkem m� p�ekvapuje, �e u androidu tomu tak je.
j� nev�m, j� ch�pu �e je to ovl�d�n� rozd�l, ale jako ka�d� pozem��an sem si iPhone zkou�el a ne chv�li. je to OK, ale m� to prost� nedostalo tak, abych m�j WM telefon s SBPmobile shellem (kterej z n�j d�l� norm�ln� ovladateln� p��stroj) zahodil. esli bych pot�eboval v�c �asu, nev�m - J� tam prost� takov� rozd�l nevid�m a s t�m, �e bych teda zjistil, jak� je to obrovsk� rozd�l ze zku�enosti souhlasit nem��u. a to absolutn� nem�m pot�ebu se proti iPhonu vymezovat a kdyby mi p�i�lo, �e je to opravdu u�ite�n� (pot�ebn�) investice, tak bych ji dal.

spousta lid� p�e�la na iPhone z "norm�ln�ho" telefonu a efa to popsal tak, jak je t�k� ��t bez iPhonu. ano, i pro m� by bylo t�k� ��t bez Google Maps, GPS navigace, synchronizovan�ho kalend��e a mail�, ladi�ky, Wifihotspotu, ��nsk�ho slovn�ku atd atd, kter� m�m na sv�m WM telefonu. nev�m, esli sme v�ichni schopn� rozli�ovat, co z toho je iPhone a do jak� m�ry je to o tom, co dovedou "chytr�" telefony u� p�kn� dlouho (ano, d��ve za cenu hor��ho ovl�d�n�, v tom byl iPhone kdysi pr�kopn�k).

07. 09. 2010 / 16.52 / Va�ucek

Naprost� souhlas s Lucasitem!

A Hebe ono to m� mo�n� rozd�l 5% pap�rov�, ale kdy� si ty telefony postav� vedle sebe a re�ln� na tom zkus� pracovat tak zjist�, �e se to skoro ani procenty vyj�d�it ned�. Ano, opravdu je to takov� rozd�l a to mluv�m z vlastn� zku�enosti...

07. 09. 2010 / 12.33 / lucasito

heb: probl�m je v tom �e telefony, kter� jsou m��iteln� s iphonem jsou cenov� rozd�ln� pouze o fous.. velkou nev�hodu (z roku pou��v�n� htc hero) vyd�m pr�v� v aplikac�ch pro android,. iphone je jedno za��zen� na kter� je speci�ln� u�it software pro jedno (a� 2 ) rozli�en�. T�m �e android rozb�hne� na tak�ka �emkoliv mus� s t�m u aplikac� po��tat. Aplikace tedy mus� kontrolovat typ rozli�en�, hw atd. co� je samoz�ejm� pomalej�� ne� kdy� m� jasn� na �em software pob�� a v� co pr�esn� m��e� pou��t. A to nemluvim o politice kolem androidu a toho co pl�nuje oracle vs. google.. jde tam o patenty a jak to tak vypada mohlo by dojit k n��emu velmi nep��jemn�mu kolem t�to platformy,.
tak�e asi tak ,)

07. 09. 2010 / 11.18 / efa

heb: m� recht. Pr�ser na tomhle cel�m je fakt, �e jakmile p�i�uchne� k u�iv�n� iphonu a nejdebo�e ho ztrat�, jin� zna�ka t� dostate�n� neuspokoj� a tak tah� z ruk�vu pen�ze, p�i kter�ch m� sv�dom� fackuje...

07. 09. 2010 / 08.09 / heb

s t�m mana�ersk�m telefonem bych to ne�e�il, s iphonem se setk�v�m �asto i u lid�, kte�� jsou opravdu vysoce postaven� v n�jak�ch ��d�c�ch struktur�ch (v�t�inou jsou to teda takov� ti tzv. �amponov� mana�e�i, ale to t�eba jejich schopnosti nesni�uje).
osobn� si mysl�m, �e k iPhonu dnes existuje �ada alternativ, kter� um� z 95 procent tot� a jsou v�razn� levn�j��. p�edev��m na androidu, kde m��u m�t dotyk�� s �pln� v��m, co m��e norm�ln� �lov�k pot�ebovat (gps, wifi, nev�m co) na androidu 2.1, za 6000K� i m��. a ta debata o tom, �e se to blb� ovl�d� platila mo�n� do windows 6.5 a resistentn�ch displej�, co� u� dneska skoro ��nej telefon nem�.
pokud bych m�l na telefon 20 000, nekoupil bych si n�jak�ho samsunga s androidem, ale iphona (kdybych si teda za ty prachy m�l koupit telefon, co� bych neud�lal, neb jsem p�i�el u� o X telefon� a v kapse bych prost� mobil za 20 litr� nosit necht�l).
je to hodn� o cen� - nen� a� tak p�ekvapiv�, �e ta nejdra��� v�c je nejlep��. to bejv�. jenom m� t�ch 5 procent, co jin� (chytr�) telefony neum� (napad� m� v podstat� jenom ten software, kter�ho bude na iphone ur�it� nejv�c) za tu dvoj (a v�c) n�sobnou cenu zat�m nest�lo (dob�e, taky je to trochu tou hw kl�vesnic�, ale bez toho bych mo�n� p�e�il.) abych m�nil m�j st�rnouc� htc touch pro.
kdy� to shrnu - kdo chce funkce iphonu a nejde mu o image, m� levn�j�� alternativy p�i stejn� funk�nosti. kdo pen�ze ne�e��, nebo je pro n�j design kl��ovej prvek telefonu, nebo m� imac a chce ci nejjednodu��� synchronizaci, nebo je konzumn� ovce zmas�rovan� geni�ln�m marketingem applu, ten si koup� iphone.

06. 09. 2010 / 15.45 / pios

okok, to beru a mas recht. bez jb je to v nekterych vecech naprd. jinak rychlost /nebo spise pomalost/ je problemem 3G, takze je treba pockat na 4.1 viz. {odkaz}

06. 09. 2010 / 14.06 / marty

pios, jasne to tam pisu, pokud udelam JB su vyklidneny, ale kua proc ho mam jako delat? :) ma to fungovat aj bez hacku.ja sem tedka nahral verzi 4 a zacalo to byt dost zhnile, takze me JB a downgrade stejnak nemine, a nebo testu blackberry

06. 09. 2010 / 13.33 / pios

marty: tethering je opravdu veci operatora, jak pise efa. pokud to operator nepodporuje, tak mas smulu. mam udelany jb a mimo usb a bt tethering primo od vyrobce existuje jeste aplikace, ktera ti udela z iphone wifi router. vestaveny kalendar a poznamky opravdu nic moc, ale mas spoustu alternativ za par $.
po letech hrani si s palmos, symbianem, wince uz potrebuji neco co bude fungovat a ne abych nekde na dovolene provadel hardreset pristroje. android je jiste dobra alternativa, ale aktualne mi ios prijde vychytanejsi.

04. 09. 2010 / 11.30 / m4R7y

Efa ty voe jak jako mam vymenit operatora ? :D. Nema cenu to resit pres net, tj tema k pivu. Nejsu zadny vetsi mng, spis sem psal zkusenosti s 2 rokama prace a iphonu. Neni to spatny smartphone, ale chybky ma. Po zaruce ho jailbreaknu a myslim ze bude pouzitelny, plus vyborne ovladani k nezaplaceni :)

02. 09. 2010 / 15.00 / efa

marty: tethering funguje. Vym�� oper�tora. Ical funguje bezvadn�. synchronizuje se mi s m�m icalem v kompu bez nutnosti p�ipojen� ke kompu tak�e upln� spokojenost. alerty mi chod� z mailu rovnou do kalend��e a emailem do telefonu. Nev�m co by to m�lo um�t v�c. ale bud�. Asi se� v�t�� mana�er co� ch�pu. Na ty moje deadliny to sta�� a� a�. Jinak hezkej �l�nek o n�zoru, �e iphone nen� mana�ersk� telefon. {odkaz}

02. 09. 2010 / 11.41 / marty

efick kua cotomeles, mam o2 a tethering nefunguje od nejake prahistoricke verze.kalendar ja nechcu kupovat, ma byt soucasti telefonu, kery nepodrporuje multykulty, takze je mi nejaky soft - kalendar uplne na prd..ty voe vetsi lamerinu nez zobraazeni poznamky a po odemknuti zmizi, lol neda se posunout neda se s ni nic delat...lamy sou to...vydrz baterky..mno a muzu pokracovat, proste iphone neni telefon pro praci..je pro zabavu..abych ale nebyl hnidopich, su moooc spokojeny s online vecma na tomto telefonu pro zabavu ":) vychytany rpehravac, browser, super ovladani, synator na tom pari hry, super :)

paya neni pravda, ja proste potrebuju smartfon pro praci, nokie je pekloo, az odejde iphone, poresim z prace blackberry, uvidime :)

02. 09. 2010 / 10.24 / efa

Paya: vid�.... taky �e�� :)

02. 09. 2010 / 10.12 / Paya

Me jenom udivuje jak tohle zarizeni vzbuzuje nekonecny debaty vsude na webu, to je fakt fenomen soucasny doby. Nechapu ze to lidi stale bavi resit, nikde se tak casto neresi jestli auto A je lepsi nez auto B nebo televize X je lepsi nez televize Y, jako iphone vs. zbytek sveta. Fakt me fascinuje ze tenhle kus spotrebniho zbozi zpusobuje takovou "histerii" a ze lidi maji potrebu to resit. Prece je jedno jakej telefon nebo cokoliv jinyho mam, stejne vsechno skonci jako prach v propadlisti dejin.

02. 09. 2010 / 08.12 / efa

marty: ty voe :) o v�em co ��k� se d� vy�e�it. iphone p�es tethering funguje upln� vpohod� jako modem bu�to p�es usb kabel nebo bluetooth a funguje to v�born� (n�kolikr�t sem vyu�il) kalend�� mi vyhovuje nicm�n� existuje �ada alternativ jako t�eba skv�l� things. N�jak� dal�� nedostatky?

02. 09. 2010 / 07.03 / [ K! ]

Apple ozn�mil nov� firmware pro iPhone... ...bude mo�n� vyu��t soci�ln� s� Ping.

Monty Python fran��za?

PEENG!

01. 09. 2010 / 21.26 / m4R7y

Pios je jedno jak tomu reknes, absence pripojeni telefonu jako modemu u ntb, vizitek, poradneho kalendare a mohl bych pokracovat dal :) se mi zda jako dost na nic ( mam O2 a zizu vcr) mimo evropu to bude lepsi, ale musis hodne priplacet a nebo jail :)

01. 09. 2010 / 17.02 / tequil

iP je uplne nejlepsi a kdo rika, ze ne, toho zabiju nebo mu ukradnu dusi

01. 09. 2010 / 16.52 / pios

je otazka co je manazersky telefon :) vzhledem k nabidce aplikaci na appstore se do iphone da nahrat cokoli. ze tam neni hw klavesnicka? dotykova mi staci a pokud bych potreboval psat neco delsiho, tak je stejne BT klaveska lepsi. a kdyz k tomu pripoctu vychytany system, tak iphone v klidu obstoji i jako manazersky telefon :)

01. 09. 2010 / 16.31 / marty

mohl bych se tu rozepsat, ale kazdy potrebuje telefon na neco jineho, jenom musim uznat ze iphone neni manazersky telefon :), da se to s nim nejak udelat, ale pokud bych mel byt narocny, uz davno leti z okna :)

01. 09. 2010 / 10.58 / efa

To je pravda kua :( sem vlastn� takov� iphonov� panic :)

01. 09. 2010 / 10.46 / Gyd

skoda, ze ty cisla jsou za cely zivot, Efa jinac za posledni tri roky moc neskoroval :-P

01. 09. 2010 / 10.13 / efa

Tommy: S t�m mus�m souhlasit :))))

01. 09. 2010 / 10.07 / Tommy H. Owinday

{odkaz}

31. 08. 2010 / 13.54 / efa

lucasito: tak ur�it� to tak spousta lid� m�. J� tohle cel� celkem intenzivn� sleduju a nemysl�m si �e jsem jen tup� ovce co ho chce za ka�dou cenu. Neztratit 3G tak bych nic ne�e�il. Bohu�el, nebo te� bohud�k se to tak se�lo �e ho m�m a m��u porovn�vat a tohle video je pi�ovina :)

31. 08. 2010 / 13.34 / lucasito

ne �e bych ho necht�l stra�n� moc,. ale trochu sebekritiky neu�kod� :D
{odkaz}

31. 08. 2010 / 13.04 / Gyd

efa: k tomu zkouseni by se urcite oplatilo rict, kterou platformu jak dlouho a jestli to byly stroje srovnatelne dobou uvedeni na trh. Ale nejsme tu spotrebitelskej magazin:) Vetsina kupujicich se ridi subjektivni dojmy, to jen internetove diskuse jsou plne geeku, co si meri velikost displeju a ramek :-D

31. 08. 2010 / 12.42 / efa

Killer: tak samsung m� technologii, m� modern� tov�rny po sv�t� a samoz�ejm� vyvynut� technologie vyr�b�. Tady nejde ani tak o �elezo ale o ten obsah a formu ovl�d�n� a ta je prost� u iphonu bezkonkuren�n�. A to ��k�m s pln�m v�dom�m toho, �e sem m�l mo�nost vyzkou�et windows mobile, andorida na htc�ku sony ericson i nokii. Prost� borci jsou ve v�voji a technologi�ch nejd�l. Zbytek se veze...

31. 08. 2010 / 12.34 / Killer

Gyd: jj. Ja to spis vidim tak, ze se dalsim vyrobcum samozrejme nelibi zavislost na dodavkach komponent od konkurence. A to je duvod proc Samsung hani.

31. 08. 2010 / 10.55 / smiley

:) Ze se vuuubec ptam.. No jsem zvedavy az to budu mit v ruce. Prijed.. dej si to tu nabijet.. Nic se tomu nestane ;-)

31. 08. 2010 / 10.26 / efa

Sodovku upln� ne ale je tam hezkej bublifuk

31. 08. 2010 / 10.15 / smiley

No pekn� no. Ifon. A um� to d�lat sodovku? :)

31. 08. 2010 / 09.35 / Gyd

Killer: vzdyt to tu padlo, u CPU je Samsung pouhym nadenikem, R&D se odehralo jinde. Ja to nebyl, kdo tvrdil, ze bez Samsungu by nebyl I4 :-P
Dal dodava RAM, kterou prodava kde komu, jak uz to vyrobni firmy delaji :-)

31. 08. 2010 / 09.22 / Tommy H. Owinday

bych se ani nedivil,kdyby nejakou soucastku do IP4 dodavala i nokia :D

31. 08. 2010 / 09.18 / Killer

Gyd: no dyt AMOLED display je patent Samsungu. Co na tom, ze je nedavaji jinym vyrobcum a zasobi hlavne sebe? Vim, ze pro I4 to je LG, ale co zybtek zeleza? Procak atd...

31. 08. 2010 / 08.34 / Gyd

Killer: ja myslim, ze aktualne se pletes ty. Co Samsung nestiha dodavat, jsou AMOLOED displeje (napr. pro HTC Desire nebo Nexus), ty lifruje to svych mobilu a proto jsou v novych davkach uvedenych HTC nahrazeny jinym displejem.

Vyrobcem displeje pro I4 je LG.

31. 08. 2010 / 08.24 / Killer

Efo: mas trosku zkreslene informace. Je to prave naopak samsung ma technologie, ale nechce je uvolnit dalsim vyrobcum a ti samozrejme prskaji. Nebyt samsungu nemas Iphon.

30. 08. 2010 / 22.06 / baara

� Is there an app for kissing my shiny metal ass?
� Several!
:-)

30. 08. 2010 / 15.06 / Dr.Mudr

Efa: neni dulezite mit mozky ve vyvoji bo vetsina lidi ani nevi kdo to ci ono vymyslel pac po par mesicich to maji vsichni. Dobre Applousi jsou mozky ale to v dnesni dobe nakup/obslehnuti-prodej-slava uz moc neznamena... Muzes to treba nazyvat ze Applousi delaji outsourcing pro Sam�ung.

30. 08. 2010 / 13.04 / tequil

ja bych jenom dodal, ze iP 3 taky lital jak po masle, kdyz byl novy ;)

30. 08. 2010 / 09.50 / efa

Tommy: The Apple A4 is a package on package (PoP) system-on-a-chip (SoC) designed by Apple and manufactured by Samsung.

30. 08. 2010 / 09.42 / Galantn� Jelen

j� m�m samsung s diodou u� dva roky jako jako ,))

30. 08. 2010 / 09.38 / Tommy H. Owinday

efa: no hlavne ze ti v iphonu tepe procesor od samsungu ;) (teda aspon jsem to nekde cetl,ze je pro apple vyrabi)

30. 08. 2010 / 09.07 / efa

Killer: hele samsung tu v�bec nezmi�uj. To je firma co parazituje na v�ech ostatn�ch zna�k�ch, kter� investuj� do v�voje. Ona pak jen pou��v� vymy�len� technologie a kop�ruje od ostatn�ch v�c n� je zdr�vo. Ten samsung galaxy S to je iphone 3G ale sev��m v�udy v�etn� ob�lahl�ch ikonek.

30. 08. 2010 / 08.44 / Killer

Jojo, asi je to dobra hracka, ale to co popisujes umely i telefony rok stare. Treba preharavani a nataceni HD videa umi samsungy uz davno. Navic treba umi i takove vychytavky jako TV vystup, coz u applu asi nehrozi. Ale urcite je 4ka nejvic nejlepsesji tydlifon.


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�