K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

25. 05. 2010 / Filip Urban / aktu�ln�
Aktu�ln�

Dovol�m si jeden p�edvolebn� update a pak u� s tou politikou nebudu otravovat. O v�kendu vyraz�m k urn�, uplatnit sv� z�kladn� pr�vo ob�ana - volit. Jen jaksi je�t� vlastn� nev�m koho. T�eba mi s t�m pom��ete. P�ed osmi lety jsem volil ODS. P�ed �ty�mi roky sem dal sv�j hlas Zelen�m. Komu letos? Kdy� ze seznamu automaticky vy�krtnu �SSD, KDU-�SL, V�ci ve�ejn�, Zemana a Komunisty, moc na v�b�r u� nem�m. Tak�e do u���ho v�b�ru postupuj� Zelen�, Top 09, ODS. Sympatick� mi je�t� p�ijde pir�tsk� strana, ale v t�hle chv�li by to byl vyhozenej hlas.

Tak�e ODS: U� sem jim dal �anci. Je to pravicov� strana s rozumn�m programem, jen ty lidi, kte�� jsou spojeni s touhle stranou, prost� ned�v�m. Nad ODS se prost� neust�le vzn�� mrak korupce a n�kter� jejich hv�zdy jako Jan��k, B�m, Langer a podobn�, prost� ned�v�m.

Volit zelen� asi nem� cenu. �anci dostali, to co p�edvedli uvnit� strany, jim zlomilo vaz a ikdy� je mi cel� �ada jejich n�zor� sympatick�, hlas nedostanou. Nav�c ta k�e�ovit� kampa� v �toku na mlad� mi dost p�ipom�n� p�edvolebn� z�chv�vy Unie Svobody a jejich streetart se stickerkama p�i posledn�ch volb�ch...

No a m�me tu TOP 09. Dnes sem m�l asi 3 hodinovou debatu se Schwarzenbergem. Ve snu samoz�ejm�. V�echno sme to probrali u piva a byli sme ohromn� k�mo�i, jen�e ne� sem si stihl zab�hnout pro fo��k, sen skon�il. TOP 09 je nov� strana pln� star�ch lidovc� a za�t�t�n� t�mhle bodr�m sta��kem s velkou d�vkou �armu a elegance. Za n�m bohu�el stoj� nap��klad Severa. Kdy� tohle jm�no sly��m, naje�� se mi chlupy na cel�m t�le. Tenhle magor, kter� si svou politickou tv�� postavil na nesmysln�m boji proti konop� p�eb�hl do nov� strany a nyn� bojuje proti korupci. Tomu nev���m ani dobr� den. O Kalouskovi taky nev�m, co si myslet. Ekonom to bude asi dobr�, ale jako �lov�k m� moc nep�esv�d�il. Je�t� m�m v �iv� pam�ti, jak se cht�l paktovat s �SSD a Komunisty. Jin�mi slovy - kam v�tr, tam pl᚝.

Posledn� strategii, kterou asi nakonec zvol�m je akce - volte kandid�ty sv� strany ze spodn�ch pozic. Je to logick� v�c. Kdyby ka�d� zvolil kandid�ty sv� strany od spoda, p�irozen� by ve stran� dostaly v�ce prostoru nov�, nezprofanovan� tv��e a minim�ln� by se obm�nila ta letit� garnitura politik�, co u� maj� vyprd�n� d�lek do �idle. Tahle strategie mi p�ijde zaj�mav� a mo�n� se vyd�m touhle cestou. Budu m�t pocit, �e m�j hlas sem upln� nevyhodil do ko�e a p�itom pocit, �e by se uvnit� mohlo n�co pohnout.

A koho budete volit vy? :)



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
31. 05. 2010 / 09.08 / Do

Tommy, neboj, bude h�� ;)

30. 05. 2010 / 11.47 / nohic

Dopadlo to teda vyborne. Necekal jsem takovy uspech malych stran a hlavne TOP09 ... dopadlo to skvele, pravice vitezi s celkem velkou prevahou mandatu :)

Ale byly to nervy, co? :)

30. 05. 2010 / 10.46 / Tommy H. Owinday

S Paroubkem by jsme nasledovali Recko postupnym zadluzovanim, s touhle pravicovou vetsinou se tam dostanem rozkradanim :) Takze zadna zmena a je to vcelku jedno. Nic tyhle volby nezmeni,podle me bude vse pri starem. Spis me mrzi jak se lidi nechali nachytat na ty pseudo-strany typu VV a TOP09. Drtiva vetsina jejich volicu ani nevi co maj za program,nebo kdo vsechno stoji za jejich populistickymi predsedy. "Proc jsi volil TOP09/VV?" "Ja ani nevim...Prijde mi to knize/velkohubej John takove sympaticke. Cekal jsem ve snemovne vetsi rovnovahu,takhle mi prijde,ze si pravice odpiska co bude chtit a to asi taky neni nejslepsi cesta. Vse ukaze az cas a taky kdo se ke komu prikloni.

30. 05. 2010 / 10.34 / tequil

Ja rikal, ze ty pruzkumy pred volbama byly cinknute :)

30. 05. 2010 / 09.51 / efa

Tak j� mysl�m �e to dopadlo nakonec dob�e ne? Aspo� nemus�m �e�it, kam bych se p�est�hoval :) Jakoby �e�i dostali na posledn� chv�li rozum. D�ky bohu

30. 05. 2010 / 00.13 / Toyak

Pros�m t� Juve, �ti mezi ��dky. Douf�m, �e v�, jak tady funguje volebn� syst�m. A btw ��ast m� nep�ekvapuje, morava byla posledn� dobou oran�ov� dycky (hlavn� severn�), Jirka Pyrrha Paroubek u� je na lopatk�ch a komou�i maj� jeden z nejni���ch volebn�ch v�sledk� po listopadu 89 v�bec.

29. 05. 2010 / 23.50 / Juve

ucast 62,6%, oranzova morava, vitez jirka a komousi pres 11%..nektere veci se nikdy nezmeni

29. 05. 2010 / 21.24 / FrankieJ

btw. Severa je vykrou�kovanej

29. 05. 2010 / 18.05 / Toyak

Zeman pobavil: "Ty star� jezev�e z Vyso�iny, pro� jsi na �est m�s�c� vylezl ze sv� nory? Te� se do sv� nory vr�t�m. Kdy� n�kdo neusp�je, mus� z kola ven, a to je i m�j p��pad," uvedl Milo� Zeman, p�edseda - tedy podle v�eho kon��c� p�edseda - SPOZ.

29. 05. 2010 / 17.40 / jaj

krasna diskuse!

29. 05. 2010 / 14.20 / Toyak

�us lidi...zdrav�m z italsk�ho Salerna, kde jsem tr�vil leto�n� volby, ale o to bedliv�ji to cel� sleduji a vypad� to, �e Paroubek je (skoro) na lopatk�ch. {odkaz} Jo to jsou holt ty placen� p�edvolebn� pr�zkumy ;)

28. 05. 2010 / 22.57 / kepaso

V�imn�te si, jakou m� ten dopis, zejm�na zn�mka na ob�lce, symbolickou hodnotu. Je to boj s v�trn�mi ml�ny :)).

28. 05. 2010 / 21.59 / tequil

:D

28. 05. 2010 / 20.11 / [ K! ]

Efa {odkaz} �;-)))

28. 05. 2010 / 16.54 / efa

tak odvoleno...nakonec sem to dal Hebov� mam� v Krom���u

28. 05. 2010 / 16.53 / FrankieJ

walt: jo to je moje chyba j� si pletu Bendla a B�ma, sorry

28. 05. 2010 / 12.27 / walt

dreadless: Tak Bendl hlavn� v�bec nen� doktor podle m�

28. 05. 2010 / 10.12 / Plasta

{odkaz}

27. 05. 2010 / 19.28 / nohic

TOP09 ...pripada mi, kdyz je posloucham a doufam, ze se budou snazit dodrzet "predvolebni sliby".. je mi nejvic "sympaticka", vypada, ze je to strana s rozumem.. ikdyz, jak se rika, kdyz ptacka lakaji, pekne mu zpivaji...

nebyl nekdo z Trince na besede se Schwarzengergem u Buriana? Trochu me stve, ze jsem to propasnul... zjisil jsem to az den pote..

Uvidime, jak to dopadne, ocekavejme nejhorsi, ale doufejme v to nejlepsi!

27. 05. 2010 / 18.07 / chechet

Tommy: nie je vsetko take zle, ako sa moze zdat. na slovensku sa verejne zakazky samozrejme rozdavaju vernym a priatelom tych u koryta a ani sa to nijak velmi nezakryva. a ti korytari (exemplarny je Slota z SNS) sa verejnosti smeju do xichtu a nechyba vela, aby im ukazali aj fakaca a dodali "pojebte sa, nic mi nemozete". system na slovensku nie je trhova ekonomika, ale k�mo�ekonomika. a to bohuzial plati od zakladu, tj. aj pre male podnikanie. nemas spravnych kamosov, si fpi.. aj so svojim podnikanim.
takze, napriek tomu ako sa s verejnymi zakazkami manipuluje tu v CR, tak nemam pocit, ze by trh nefungoval. na slovensku podla mna nefunguje.

27. 05. 2010 / 17.46 / dreadless

FrankieJ: Rath a Bendl, takydoktorov�. Kde �e p�sobili? MUDrath m� n�jakou "soukromou praxi" kde hrozn� moc pom�h� ob�an�m, ale toho nevn�m�m jako l�ka�e, n�br� jako dlouholet�ho prudila, a� u� jako politika nebo budouc�ho politika-p�edsedu l�ka�sk� komory, kterou si s�m kr�sn� p�izp�sobil k obrazu sv�mu a obsadil lidmi sp��zn�n�mi, aby si je posl�ze vyt�hnul za sebou do vy��� politiky, n� jen do t� doktorsk�

27. 05. 2010 / 17.22 / dreadless

ZDENAL, TEQUIL: dneska mi to prislo emailem, odkaz na toto video, a abych pravdu rekl, vubec nevim, co si o tom mam myslet. Trosku mi to pripomina televizni zpravy, ktere dost casto ukazou veci vytrzene z kontextu. Co tomu vsemu predchazelo? Nechci Kalouska branit, i kdyz mi v top09 vadi mene nez jini byvali cernoprdelnici, ale neverim, ze by jen tak z pleziru zacal povidat o kokotech a tak. Navic tam kokotem nazyva i sam sebe. Takze v tom spatruju nadsazku a urcite tam pro to cele byl duvod.

27. 05. 2010 / 15.58 / Juwelius

Ja mam jasno, ac bohuzel volit nemuzu (jedine co zbyva, lobbovat za stranu v zemi, ve ktere stejne neziju.) .... tohle povazuji za prikladne argumenty pri hledani co nejvice informaci:

tak vec, co me zajimala predevsim, korupce: {odkaz}

s tim souvisejici ekonomika: {odkaz}

samozrejme i zdravotnictvi: {odkaz}

protoze sem mladym a stale studentem, zaujaly i tyto argumenty: {odkaz}

neni mi lhostejny stav zivotniho prostredi: {odkaz}

a povazuji se i za tolerantniho: {odkaz}

plus s tim souvisejici zeny v politice: {odkaz}

a takovy celkovy a strizlivy souhrn z pohledu mladych lidi: {odkaz}

Odpoved vychazi vcelku presvedciva ....

27. 05. 2010 / 15.48 / tequil

zdenal, moznas chtel postnout toto {odkaz}

27. 05. 2010 / 15.38 / zdenal_cz

Kalousek me s kokotama opravdu neprekvapil...
{odkaz}

Co uz ale ano, tak zlobovani poslanci a jejich hlasovani o biopalivech a podpore pana Andreje Babise a jeho tovaren (ten clovek je uchvatnej, jen na wiki je u jeho jmena: jeho otec Stefan komunist. prominent, Andrej clen strany, agent StB, Cepro, Mrazek....).
{odkaz}


Nehlede na to, ze postupne i EU dava pracky pryc od biopaliv a radeji nezverejnuji vysledky studie o biopalivech
{odkaz}

Kdo by se taky divil {odkaz}

27. 05. 2010 / 13.27 / maikor

K!: ano, m�di�m a bulv�ru p�eci mus�me v��it, proto�e je to zdroj objektivn�ch informac�.

27. 05. 2010 / 12.08 / [ K! ]

John mus� B�rtu a Dobe�e poslouchat jak hodinky, ��k� vy�krtnut� kandid�t VV - {odkaz}

27. 05. 2010 / 10.20 / tequil

Ja si myslim, ze se mame za poslednich 1000 let asi nejlepe, jak bychom se tu mit mohli. Presne jak rika DO, frustrace neni na miste. Za to jaky mame zivot nemuzou politici, ale my sami. Stav zeme odrazi stav spolecnosti a jak rikal Kraus, do verejnych funkci nebude zvoleny nikdo jiny nez soucasni Cesi. Volby nejsou jedina cesta ke zmene a zlepseni, pouze jedna z mnoha.

27. 05. 2010 / 09.17 / bodiedutch

Zaj�mav�, no. J� si teda mysl�m, �e dvacet let, kter�ch uplynulo od p�evratu, je je�t� st�le setsakramentsky kr�tk� doba a politick� v�voj v na�� zemi je absolutn� p�irozen�. Nech�pu, jak se spousta lid� t�mi 20 lety oh�n�. Na�e zem� byla v podstat� v�dycky navykl� b�t n��eho sou��st� a sp�e se pod�izovat, po revoluci politika obr�tila o 200%, n�kte�� lid� to tam �li fakt d�lat srdcem a rouzumem, jak to v�echno dopadlo, je v�c jin�, ale pro m� prost� pochopiteln�. Jsme prost� lidi a p��le�itost d�l� zlod�je. Kdy� se koukneme pro srovn�n� do ostatn�ch zem�, a� u� v�chodn� nebo z�padn�, m��eme zjistit, �e zase tak �patn� na tom nejsme. Snad jen ta levice prop�naboha nevyhraje, to by m� dost nakrklo. J� jdu volit Zelen�. Podle m� za zenitem nejsou a i kdy� se neztoto��uji se v�emi n�zory, jsou mi nejbl� a mysl�m si, �e na na�� politick� sc�n� jsou ur�it� t�eba. L�b� se mi i to, �e jsou tam v podobn�ch pom�rech zastoupen� sta�� i mlad�, �eny i mu�i, ti s titulem i ti bez /jako v kandid�tce/. Vnitrostranick� n�zorov� nesourodost alespo� ukazuje, �e se tam diskutuje.

27. 05. 2010 / 08.50 / kbcz

hlavne nekoho zvol? a proc? to podle me popira svobodu... ja si budu nebo nebudu volit jak budu chtit, myslim ze ti co nevoli maji nejaky duvod, navic reci typu "kdo nevoli, voli komunisty" jsou imho uplne mimo, spis socialni paranoia nebo neco podobneho, pac jak jsme si mohli vsimnout tak oni komunisti jsou uz davno zastoupeni napric politickym spektrem... ja budu volit asi prvni co mi prijde do ruky jak vylosuju z obalky, treba to budou zrovna ti komunisti, efekt to bude mit naprosto stejny... anebo napisu svoje jmeno na cisty papirek a zvolim sam sebe.... popravde uvidim sam az v sobotu ve 14.00 jestli se mi to povedlo...

27. 05. 2010 / 01.49 / [ K! ]

Tommy - hlavn� n�koho zvol, p�� to vid�m tak, �e ty sra�ky ve kter�ch tahle zem� je pramen� taky u lid�, kte�� nevol�. I kdy� m� politika nezaj�mala a nezaj�m� a odpor k n� m�m dote�, volil jsem v�dycky (poprv� ODS nebo ODA nebo co to bylo hned po revoluci a od t� doby zelen�). 100% volebn� ��ast samo zav�n� fakem a hlavn� rud�m svinstvem, ale IMHO kdo nevol�, a� ku�uje.

26. 05. 2010 / 23.55 / Tommy H. Owinday

Velmi zajimava debata... Nicmene se tu neustale prehazujou strany a lide,kteri tu jsou v politice od prevratu a kam jsme za tech 20let dospeli? Jasny, krok vpred tu jakysi je,ale nemyslim si,ze to je zrovna to prave orechove. Priznavam, ze jsem se voleb nikdy neucastnil a to je mi 27. Duvod je jednoduchy...politika me nezajimala a mel jsem k ni docela i takovy nejaky odpor. Neustale mi lide z meho okoli rikali: jdi volit! zvol mensi zlo,at nevolis komunisty,ale tenhle nazor ja nezastavam. I mensi zlo je pro me proste zlo! Dvacet let mela pravice,stred i levice na to,nasi republiku nekam posunout/pozvednout a kde jsme???Smrdi tu vic veci nez za komara! V prdeli jsme,vazeni! Komary nebo socany tu vubec rozebirat nebudu a pravicackou "radoby sprravnou volbu" uz vubec ne. Z vlastni zkusenosti vim,jak se "ODS" podnikatele chovaji,jak si prehazujou zakazky, jen aby na nich vyrejzovali chechtaky na ukor systemu. System , ktery tu je, je pekne na hovno a NIC se nezmeni,dokud se do vlady nedostanou nove tvare. Zadni Johnove,knizata, provareni a zkorumpovani podnikatele! Chce to neco noveho. Je tu jedna strana,ktera je mi sympaticka. Nemaji sice promakanou ekonomiku a kdyz budu stat nohama na zemi,je mi i jasne, ze zadnou vetsinu nedostanou,ale jejich program se tyka meho kazdodenniho zivota a kdyz tam ten listek zandam, budu mit aspon klid na dusi,ze jsem udelal dobrou vec. Jsou to mladi lide a je jasne,ze se musi jeste hodne ucit,aby nam mohli kecat do zivota,ale pokud budeme volit porad ty stare prevlecene/prejmenovane/vychcane paprdy...NIKDY SE NIC NEZMENI!!! Proto 23 - to free!

26. 05. 2010 / 23.29 / Do

no a takov� paty vznikaj� volbou tzv. alternativ.

26. 05. 2010 / 23.27 / Do

ale tak jako veci je tu plno, ale muj nazor je, ze nespokojenost nen� na m�st�. a kdy� u� tak by to nem�lo demotivovat a frustrovat.
mysl�m, �e tady t�ch �vah o zm�n� na antipatov� syst�m bylo dost, ale co v�m, tak nikdy nebyl takov� antipat, aby �el antipat v�dycky prosadit. mysl�m, �e na to je t�eba v�t�� v�t�ina, ne� o jednoho p�eb�hl�ka navrch.

26. 05. 2010 / 23.18 / Frogy

mne se libi ten italskej model - strany utvori koalice uz pred volbami, takze vis koho volis-i mensi platformy jsou ukotvene v nazorovem spektru . Navic ma vitezny blok bonus pro viteze, takze ma silu prosadit svoje programove veci. To, ze se nase dosavadni politicka reprezentace po temer 15ti letech patu nedokazala domluvit na tehle elementarni veci (zmena volebniho systemu), jim dava jasne vysvedceni . mimojine

26. 05. 2010 / 23.04 / Do

frogy: zabr�nit 30 % debil� (viz. odkaz n�e) p�evz�t moc nad touto zem� ? nebo l�pe zes�lit mand�t pro snadn�j�� pr�ci ?

26. 05. 2010 / 22.38 / Frogy

Do: hele ja si iluze nedelam - kdo prosel stranickym aparatem az nahoru k moci, musel nekdy nad necim privrit oci minimalne. Semele to kazdyho, ti novy lepsi nebudou. Ale furt nevim, proc bych mel davat hlas starejm

26. 05. 2010 / 22.37 / Martina

Souhlas�m s Doem, nikdo nen� 100% a to v�ude - v pr�ci, ale i v rodin�, mezi k�mo�ema atd. tak�e by bylo naivn� cht�t n�co takov�ho v politice. J� se rozhodla, �e budu konzervativn� volit zase ODS. Sice z toho nejsem nijak nad�en�, ale z t�ch ostatn�ch u� v�bec. Aspo� jsem poprv� v �ivot� poctiv� vygooglila v�echny jejich pra�sk� kandid�ty a vybrala si 4 lidi, kte�� mi p�ijdou nejv�c v poho prioritama, kter� za sebe tvrd�, jejich n�zory, ale i vyjad�ov�n�, �l�nky, kter� napsali, tak uvid�me...

26. 05. 2010 / 22.26 / Do

je�t� jeden �hel pohledu m� napadl. a to se nechci fakt nikoho dotknout, zejm�na frogyho, kter� je tady pode mnou ;-DD
v�t�ina z n�s se tady oh�n� ztr�tou d�v�ry, nikomu se ned� v��it, m� 100 % v�hrady v��i konkr�tn�m osob�m, ale v�eobecn� mus�m ��ct, �e o tom v�me �pln� hovno na to, abychom mohli zodpov�dn� n�komu vy��tat ztr�tu d�v�ry.
politika je zkurven� job, kde n�kde n�co �ekne� a u� se po tob� vezou z vedlej�� firmy. v�sledek pr�ce v takov� firm� pak nen� v�t�inou re�ln� vid�t za dobu kdy m��e� na dan�m �kolu koncep�n� pracovat. ne� to dot�hne�, tak t� vyhod�. do pr�ce t� nep�ij�m� ��f, kter� t� bere proto, �e sice zp�v� zbyte�n� p�sni�ky o wifin�ch, ale jinak jsi v z�sad� pracovit�. Do pr�ce v�s deleguje anonymn� banda lid�, tak�e nev�, komu se p�esn� z �eho zodpov�d�. v praxi na�ich zelen�ch, pir�t� a podobn�ch recesist� (v p��pad� zelen�ch bohu�el) pak proto, abys mohl seriozn� n�co dok�zat a dot�hnout do konce, stejn� se mus� na chv�li spol�it s ��blem, abys ten �kol dot�hnul do konce ....
je to pr�ce nez�vid�n�hodn� a j� bych ji nikdy ned�lal, proto�e takhle mrhat �sil�m, to bych nezvl�d. je jasn�, �e tam tedy moc �sil� nen�, �e to je takov� tanec mezi n�zory a slovy. kdokoliv "nov�" do toho jde, nen� o nic lep�� ale ani hor�� ne� ti co tam u� jsou. prost� to bude vypadat v�dycky stejn�, takov� to prost� je. samoz�ejm�, kdo d�l� bo�n� k�efty, m�l by b�t po z�sluze potrest�n, pokud to jde re�ln� odhalit a ozna�it. ale taky se pt�m, nem�li bychom p�ij�t o pr�ci my, co denn� zewl�me na internetu, mrh�me prac. prost�edky zam�stnavatele, �asem, energi�, nasazen�m, tahem na branku, �e �kol, co n�m trv� 1-2 dny, �eby se dal re�ln� ud�lat za p�l den (o dal��ch ulejv�ck�ch metod�ch nemluv�), ��m� by se zv��il republikov� HDP cca. o 10 mld. (to je zodpov�dn� propo�et, kter� jsem p�ipraven obh�jit ! :).
j� jen, �e osobn� nesd�l�m takov� ten pocit, �e M� n�kdo n�jak zklamal, proto�e J� bych to v�echno d�lal jinak, poctiv�, ��kal bych v�ci, kter� si mysl�m a d�lal bych to co je spr�vn�. nikdo by to tak ned�lal, pokud by se k tomu dostal ... bu�me realisti a vypus�me tydle emoce O:-)

26. 05. 2010 / 22.05 / Frogy

rozhoduju se mezi zelenyma a piratama. v top09 nechci volit severu, parkanovou, v ods zase vsechny ty bemy, vodrazky,...
zeleni - ac byli u koryta, v zasade zadnej pruser nemeli. Nejake ty stranicke hadky se dali predpokladat. Liska je sympatak a v zasade vrstevnik. Jedine s cim mam u zelenych problem, je ze nedokazu fundovane posoudit jejich ekologickou politiku, pricemz nektere veci na me pusobi zvlastne. Aspon, ze od odmitani jadra uz odstoupili. JInak jejich program ok.
pirati - jsem clovek lizlej it, takze maj moje pochopeni. lituju, ze nejsou nejakou platformou jine strany (idealne treba ods), zakrouzkoval bych preferencne lidi z teto platformy a nemel bych pocit vyhozeneho hlasu.
Nicmene jsem se rozhodl, ze se vybodnu letost na predvolebni matematiku, kdy mam muj hlas stavet hraz proti levici apod. Proste zvolim malou stranu, kdyz velkym uz jako celku muzu tezko verit.
Ted to mam tak 60/40 pro piraty, ale nicmene final rozhodnuti asi az tesne pred.

26. 05. 2010 / 19.59 / Bobikus

Chechet - souhlas s p. Hub�lkem, jinak jeste pridam vetu z www.blisty.cz
Ve volb�ch tedy nep�jde o Paroubka, ale ani o Kalouska, Filipa, Ne�ase �i Johna, ale o politick� sm�r, o to, zda na praktickou politiku budou m�t vliv lid�, kte�� jsou d�ky sv� pr�ci producenty re�ln�ch hodnot, resp. s nimi hospoda��, nebo naopak ti, kdo� �d�maj� v�sledky jejich snah.
jsem pravicak ale taky v tom nemam jasno, je to vsechno jedna banda

26. 05. 2010 / 19.08 / Do

no j� pevn� v���m, �e si tu diskutujeme, aby v�ce ne� dal�� t�etina nebyli pitomci a n�co smyslupln�ho tam hodili. alespo� od minule se mi zdaj� volebn� a politick� p��sp�vky a diskuse n�jak sofistikovan�j��. thumbup !

26. 05. 2010 / 19.01 / nelson

abych pridal neco do debaty... docela zajimave je jak volili studentici, i prestoze top09 chce placene skolstvi docela jednoznacne zvitezila {odkaz}
jinak jak tady zaznelo, myslim ze kalousek neni spatny ekonom a co jsem ho posledni dobou slysel, tak mluvil docela rozumne :-) takze v kombinaci s knizetem je to moje volba
taky je zajimave tema, jak se bourlive diskutuje o prime/progresivni dani - progresivni dan prinese dle odborniku "pouze" cca 2-3mld(coz se prilis nezverjnuje) takze je to jen dalsi snaha levice o to ukazat ze chcou bohatym brat a chudym davat...

26. 05. 2010 / 17.41 / chechet

hehe, myslim, ze si tu mozme diskutovat kolko chceme, volebne pravo ma bohuzial aj 30% hlupakov - {odkaz} - a ti vzdy skocia na klobasu a pivo a iny populizmus. hlavne, ked im ich da skvely recnik akym je Jiri.

26. 05. 2010 / 17.26 / tequil

Co te zaujalo na VV?

26. 05. 2010 / 16.02 / hans

j� budu volit mezi TOP 09 a VV.

26. 05. 2010 / 14.24 / tequil

Ja zase na toho Kalouska nedam dopustit, pritom jsem ho pred tim fakt nemusel. Bedlive jsem jej, co by ministra financi sledoval a musim rict, ze me presvedcil a malem mi bylo lito, kdyz chtel z politiky odejit uplne. Schwarzenberg, se kterym jsem byl na pivu a je fakt husty typek, je takova tresnicka na dortu. Fandim Necasovi, Zelenym i Zemanovi, ale hlas mam jenom jeden. A taky bych tu rad videl ridici stredisko protiraketove obrany, kdyz ne ty rakety nebo radar.

26. 05. 2010 / 14.08 / Storm

A m��u volit svobodn�, kdy� su �enatej?

26. 05. 2010 / 12.02 / Do

na druhou stranu j�, d�t� �t�st�ny, kter�mu se v�dycky v�echno n�jak zat�m vy�lo plusm�nus (a m�l by b�t uchl�cholen relativn�m blahobytem), jsem pro v z�sad� p��sn�ji pravicov�j�� p��stup. jedin� dlouhodob� udr�iteln� zp�sob jak se naj�st, je um�t si to ulovit, vyrobit, sehnat, koupit. �lov�k nem� n�rok na nic, o v�echno se mus� zaslou�it.
jak�koliv d�vky, p�erozd�lov�n�, podpory a soci�ln� jistoty jsou v tom nejosekan�j��m v�znamu a ��elu pak maj� za n�sledek "vyu��v�n� nezaslou�en�ch fond�" a s t�m ztr�tu v�konnosti a schopnosti se bez d�vek u�ivit. V dlouhodob�m m���tku tedy stagnaci a degradaci. kdy� m�m pomoct bezdomovci, ned�m mu p�tikilo, ale d�m mu pr�ci a st�edn�dob� v�hled slu�ebn�ho postupu :)
hodn� t�ko se tento model aplikuje, proto�e by to znamenalo jak�koliv zru�en� skoro �ehokoliv (nebo historickou neexistenci tohotok - v tom maj� t�et� zem� velik� potenci�l viz. ��na), ale pro n�jak� sm�ry a tendence bych zvedl ruku.
nicm�n� toto m��e v�st o opravdov�mu soci�ln�mu blahobytu, tj. �e ka�d� bude m�t to co si zaslou�� a m�lokdo je lempl, �e by si hladov� �el koupit cig�ra. probl�m je, �e mu dycky na to j�dlo n�kdo d�, tak si m��e j�t koupit cig�ra a pak okr�st mrtv�ho cizince (pr� cel� den nic nejedl, sebral jen stravenky ale c�go drtil). filozoficky m�m s t�m solid�rn�m syst�mem probl�m, lidi nejsou stejn� a tak nevid�m d�vod, pro� by m�li m�t v�ichni stejn�, je to kardin�ln� nespravedlnost ten socialismus. v���m �e v dlouhodob�m horizontu to m��e i l�pe fungovat ve t�et�m sv�t�, ne� jim n�jak "pom�hat". to je m�j pravolev� pohled.
ale pochopiteln� mus�me minimalizovat krimin�ln�ky (trestejme, nenechme zfrustrovat spr�vn� model). proto�e ne� m�nit model (ani to nejde - kr�st se bude v�dycky), je zat�m v�ude v evrop� a americe efektn�j�� nechat to rozkr�st, ale i p�esto r�st d�l. je to takov� mal� da� za v�voj :).

26. 05. 2010 / 11.40 / bert

To� j� jsem taky n�kde hluboko (hodn� hluboko) v srdci v podstat� levi��k, ale paradoxn� volit pravici je v �R dlouhodob� daleko �levicov�j�� p��stup ne� volit populistick� lh��e z KS�SSD; jak p�e Do. Cesta k v�eobecn�mu blahobytu u n�s zat�m fakt m��e v�st jen p�es n�zk� dan�, atraktivitu pro p��m� zahrani�n� investice, kvalitn� (placen�!) vzd�l�n� i zdravotnictv�, podporu podnik�n�, minimum st�tn�ch z�sah� do ekonomiky a do lidsk�ch �ivot� v�bec), � s 13. d�chodem a neplacen�m u l�ka�e (miluju poplatky!) dojdeme tak do pr., n� �e u� by jsme tam nebyli.
��t ve Skandin�vii asi fakt vol�m +- doleva, soci�ln� jistoty pro v�echny a tak, ale na�e rozkraden� �R na to prost� nem�, je�t� dlouho m�t nebude � a u� te� se (ne)t��m na dal�� Sobotk�v povolebn� v�stup ve smyslu �slib� nezasazen�ch do re�ln�ho ekonomick�ho r�mce�.

26. 05. 2010 / 11.09 / Do

politika je hodn� soci�ln� a levicov�, p�erozd�lujeme a� ha(n)ba, nicm�n� tady po��d dominuje kriminalizace audin, soukrom�ch letadel, majitel� �ehokoliv apod. (= z�vis + mal� �ulin)

26. 05. 2010 / 11.08 / Do

no .... ono, vol�me furt docela levicov�.
v ��n�, nejv�t�� komunistick� levicov� zemi st�t kr�sn� bohatne a lidi nemaj� po��dn� zdravotn� poji�t�n�, nato� d�chody apod. V �ecku, �lenu kapitalistick� EU je to p�esn� naopak, st�t na nule a zam�stnanci st�vkuj� proti kapitalismu.
My jdeme na ten kapitalismus po��dn� odleva :)

26. 05. 2010 / 10.34 / ivan

No j� u� pomalu ze v�ech t�ch antiparoubkovsk�ch akc�, web�, billboard�, facebookov�ch demonstrac� apod. s n�m za��n�m trochu souc�tit, tak �e by nakonec...

26. 05. 2010 / 10.09 / efa

Cht�lo by to tu n�jak�ho levi��ka na rozbou�en� pravicov�ch vod :)

26. 05. 2010 / 09.26 / Do

TOP09 nebo kua mo�n� ODS.
kradou (lobistick� obchody, n�klady na firmu) �pln� v�ichni nap��� spektrem a pracovn�m levelem, l�ou a ml�� taky �pln� v�ichni od zam�stnanc� a� po akcion��e a to nejen u n�s, ale v�ude ve sv�t�, samoz�ejm� se sv�tl�mi v�jimkami. Osobn�ch antipati� bychom taky na�li na ka�d�m spoustu, v�t�inou z 90 % d�ky velk� osobn� vzd�lenosti a nepochopen�.
Jedin�m relevantn�m argumentem pro volby je tedy volebn� program a s�la ho prosadit. Proto padala volba na TOP09, ��m d�l se v my�lenk�ch vrac�m k ne�asov� ODS, nejra�i bych tam m�l N�mcovou, ale to u� zab�ed�v�m do v��e zm�n�n�ho, co� by m�lo b�t irrelevantn�. Tak�e ob� volby pova�uju za spr�vn�, tady by ta koalice mohla zafungovat, mysl�m �e i ODS by m�la dostat trochu nafrak, proto�e by si m�la na n�kter� v�ci d�vat pozor (a jsem op�t u irrelevantvn�ch �vah). Volba zat�m nejasn�, d�v�ra v lep�� z�t�ky jasn� !

26. 05. 2010 / 09.20 / sup

Pot�et� v �ad� budu z�ejm� volit stranu, kter� se do parlamentu nedostane (poka�d� jinou). Tentokr�t u mne vyhr�li Svobodn�. Tuhle partu nikomu nevnucuju, ale copak kua existuje jen t�ch p�t �est stran kter� si uved? Jakej vyhozenej hlas?
Btw. kde mysl�te �e by byla top09 bez Schwarzenberga? U m� to stejn� prohr�la kdy� se pod�v�m na ten z�stup p�evl�ka�� za nim. A se slo�enkama v�s nenasrali? :)

26. 05. 2010 / 09.08 / bert

SUS: Je zn�m� fakt, �e TOP09 je projekt Kalouska s Topol�nkem p�ipraven� na to, aby TOP09 posb�rala hlasy t�ch pravicov�ch voli��, kte�� z n�jak�ho d�vodu odm�taj� volit ODS; po volb�ch tyto dv� strany stejn� budou �zce spolupracovat. D� se klidn� ��ct, �e volba TOP09 je jen volbou pravicov�j�� ODS, tak�e ony se ty hlasy zase tak moc nerozm�ln� (a� i pro m� toto bylo p�i rozhodov�n� velk� t�ma, zat�m jsem ve V�ECH volb�ch volil pt�ky). To, �e TOP09 neznamen� Schwarzenberg (kter�ho Kalousek stejn� jen vod� semtam jako medv�da) je mi jasn� stejn� jako to, �e ta strana nen� nic v�c ne� pravicov� ��st KDU-�SL � s novou stranou nem� t� dev�tka nic spole�n�ho. O KDU jsem mimochodem docela v�n� uva�oval u� p�ed �ty�ma rokama a te�, kdy� ta levicov� ��st z�stala napospas Cyrilkovi (a� v Pr�glu za n� kandiduje v�born� Hyb�kov�!) je pro m� ta volba v�cem�n� jasn�. (Jestli se ale sle�na nakonec rozhodne volit TOP09, budu j� volit Zelen�, proto�e ty n�kdo volit prost� mus�. Strana reprezentuj�c� udr�iteln� rozvoj mi jako protiv�ha beton��sk� lobby ODS p�ijde pro �R fakt d�le�it�.)

26. 05. 2010 / 08.05 / lucky_man

Sakri� sakri�, tak jsem myslel, jak si roz����m obzory, n�co se dozv�m a potvrd�m si spr�vnost m� volby ( kter� zat�m vypadala na TOP09). A zat�m �tu jen kritiku...a to na v�echny strany....tak asi skon��m snad taky u t�ch pir�t�, nebo nevim:-)

26. 05. 2010 / 08.03 / teta ���

Swarzenberg po volbach pujde od valu a strana zbyde Severovi s Kalouskem!! to v�m rikam!! Hlasy se rozmelni a muzem emigrovat vseci, ale zase pry ranni kocoviny kdyz budem oranzovi nebudou :)

26. 05. 2010 / 07.44 / LUKES

zelen�? v�dy� i to je hlas levici proto�e tady ti sr��i co se za�ti�uj� ekologi� kter� jen tak mimochodem hovno rozum� (a� u� je to Jacques, nebo n�zor na obnoviteln� zdroje energie a kritika Klause po Novoro�n�m projevu tu��m p�ed 2 lety) jsou schopn� a ochotn� se p�iklonit klidn� k �ssd....
TOP 09 �ivotnost jedno volebn� obdob� je to sb�rka US a KDU-�SL se v�emi ne�vary... p��kladem Kalousek, Severa... a volit jen, by� sympatick�ho Schwarzenbergra je mysl�m blbost, zvl᚝ kdy� osobn� mu moc nerozum�m ( nen� to v�sm�ch, prost� jeho vada �e�i je pro moje u�i nepolapiteln�)
tak�e mi zb�v� pouze ODS a jeliko� se mi papal�i u� p�ejedli a je mi z nich zle vyzkou��m (jako spousta lid� v m�m okol�) defenestraci...

26. 05. 2010 / 07.22 / Juve

Zeleny! A tridte odpad kua! vsichni si tu jedou moneymake a na prostredi se uplne sere..samozrejme s hodne nazory na energeticke zroje nebo hazard taky nesouhlasim, ale jak se vzdycky rikalo, volim nejmensi zlo, tudiz ani u Zelenych nekrouzkuju leadery..tady navic davam hlas i pro urcity (mozna naivni) idealy, ale aspon se mi po volbach nejakej Kalousek nevysmeje do ksichtu..chodit k volbam 20 let po revoluci jen aby nevyhrala levice??! k smichu

26. 05. 2010 / 00.59 / fiNe_r@y

ODS, p� nikdo jin� nem� ani pramalou �anci porazit/vyrovnat Paroubka. Jak�koliv sou�ty men��ch a v�t��ch dopadnou stejn� blb�, p�� je budou kou�ovat Paroubek... :'(

25. 05. 2010 / 23.35 / kepaso

FrankieJ: tady je dobr� chronologie protidrogov� politiky {odkaz} . Je smutn� si pak o t�i roky pozd�jc p�e��st tento rozhovor {odkaz} (je vid�t, �e Severa byl �odborn�k�). No ale asi se tro�ku dovzd�lal {odkaz} .
Jinak zaj�mav� je si p�e��st Jirkovu odpov�� {odkaz} a na druhou stranu si p�e��st Pecinu {odkaz} .
VV ‒ John �m� nepochybn� ty probl�my taky v mal�ku {odkaz}
TOP 09 ‒ v��e
ODS ‒ {odkaz}
KS�M ‒ {odkaz}
�SSD ‒ {odkaz}

Ka�dop�dn� tady ta v�c nen� v�t�inou v ��dn� stran� (krom Zelen�ch) jednozna�n�.

25. 05. 2010 / 21.35 / o.

kdyby Zeleni meli strizlivejsi pohled na energie a podobny zalezitosti, meli by to ode me jasny, takhle ale fakt nevim; vim jen to, ze jdu! (nikoli doleva)

25. 05. 2010 / 21.34 / FrankieJ

Mohl by m� n�kdo pou�it jak se to m� s t�m Severou? j� ho krou�kovat nebudu ale pot�eboval bych n�jak� argumenty, d�ky

Dreadless: l�ka�i? j� zn�m dva Bendla a Ratha,.. mo�n� to je vyj�mka.

25. 05. 2010 / 19.33 / tequil

Berte, emigruj se mnou do Vidne :)

25. 05. 2010 / 19.29 / mdfk

berte, gratuluji ke sle�n� ( chlupy v nose m� zkr�cen� nebo nebylo t�eba? :))))

25. 05. 2010 / 19.13 / Kaspy

Volit od spodu ur�it� necho�, ty lidi kte�� jsou jako posledn� v seznamu, tak tam skoro b�t ani nechcou:) tud� kdyby nahodou vyhr�li tak p�edaj� mand�t n�komu zku�en�j��mu...tak�e si moc nepom��e�

25. 05. 2010 / 18.39 / [ K! ]

Fantomas - d�ky!

Tak�e zelen�, lupnu Vla��na a n�jak� dal�� zespoda.

P.S: Poda��-li se sestavit vl�du levici, nech�m se zav��t.

25. 05. 2010 / 16.21 / bert

To� j� to hod�m TOP09 (fakt sory SUS) a moje sle�na Zelen�m nebo naopak. P�edstavitel� ekologick�ch a k�es�ansko-demokratick�ch pravicov�ch hodnot jsou ti jedin�, se kter�mi to m� smysl zkusit; ODS, �SSD i VV jsou bandy mafi�n� a komunisti kurvy. Ka�dop�dn� budu taky krou�kovat odspodu ... a to ty lidi s d�v�ryhodn�m ob�ansk�m povol�n�m (d�k dreadless za tip).
Poda��-li se sestavit vl�du levici, emigruju.

25. 05. 2010 / 15.52 / dreadless

EFA: m� podobn� uva�ov�n� jako j�... akor�t mi v top09 vad� je�t� pan� radarov�, tedy V.Parkanov�... Asi zvol�m strategii krou�kov�n� lid�, kte�� sv�m ob�ansk�m povol�n�m vyvol�vaj� d�v�ru: vysoko�kol�t� profeso�i, l�ka�i a podobn�. jinak nevim, jak bych m�l krou�kovat...
co se t�k� SSO, tak nevim, jak jim hodn� v��it, mo�nost� jsou, asi bychom byli v�ichni r�di, kdyby jejich preference nahradily preference pana Na vlastn� o�i..

25. 05. 2010 / 15.09 / xTina

No, je tezky se rozhodnout koho volit.. vylucovaci metodou mi zustaly dve strany - ODS a TOP09 a modri asi nakonec ziskaji muj hlas. TOP09 je dosti podivna parta lidi s politickymi skandaly a nezdary, kteri prebehli z ruznych stran a kupodivu se jim dari schovavat pod velkym jmenem Schwarzenberga. Karel je mi taky hodne sympaticky, bohuzel je asi tak jediny z cele TOP09.. Zkuste si z kazde strany odmyslet toho "nejlepsiho" a pak popremyslet, jestli je stale chcete volit..?
Nekdo tu psal, ze se rozhoduje podle programu..to je podle me na nic, je dulezite rozhodnout se jestli doprava nebo doleva a to je cele, program bohuzel nesplni nikdo..at uz je to proto, ze zadna strana neni natolik silna aby se mohla prosadit bez svych zaskodnickych koalicnich kumpanu, nebo protoze je to nerealne..
Su pro Efovu taktiku zakrouzkovat lidi na spodnich pozicich a snad se neco zmeni..

25. 05. 2010 / 14.42 / Fantomas

Kdo nema jasno, muze pomoc nasledujici rozhodovaci strom....:))
{odkaz}

Jinak by se hodil taky rozbor od nestraneho odbornika na politiku....Co ty na to HEBe ?

25. 05. 2010 / 12.53 / efa

Zuzo mus� ladit ten tanec kolem ty�e, ale to ti jde n�ramn�!

25. 05. 2010 / 12.44 / teta ���

Karel zpusobi ze si logopedka Zarubova neskrtne...achjo...budu na dlazbe :(

25. 05. 2010 / 12.39 / Grip

Lidi, volte KUBU !
mlad� primit�f z  Krom���e kandiduje za Zelen� (l�stek s ��slem 20) najdete ho na 5. pozici za Zl�nsk� kraj : )
Jakub Popovsk� pracuje jako referent St�tn�ho fondu �ivotn�ho prost�ed� ....v�c na jeho profilu FB
{odkaz}

25. 05. 2010 / 11.44 / ivan

Hmm, tak koho? Asi hod�m v�echny l�stky do pytle a budu tahat jak z kloubouku, a� osud rozhodne

25. 05. 2010 / 11.21 / zdenal_cz

@witeg

mas rech, stejne mimo misu jako katuska ;-)

25. 05. 2010 / 11.16 / marty

toz je to tezke, ale ja drzim basu s ptakem. pirati jsou moje generace a moje nazory, ale pockam az dorostou mladaci, at to ma aspon trosku smysl. TOP09 s knizetem rulez, ale severa je moc velky kousek aj pro me. sme na tom stejne efitch, dej to pravici at to ten blb s komousama neovladne. Po volbach se uvidi kdo bude lizat bradavicu ve vlade

25. 05. 2010 / 11.07 / witeg

zdenal_cz: v�tve tlejou mo�n� tak v Boub�n�, v�ude jinde se p��mo v lese p�l�.. d�l sem to rad�i ne�etl, ale tipnul bych si, �e to bude podobn� mimo m�su :-*

25. 05. 2010 / 10.45 / zdenal_cz

toto me naprosto rozsekalo :-D

MILUJI Stranu zelen�ch, l�b� se mi na nich, jak kr�sn� dok�e takov� Kate�ina Jacques n�co propagovat, ani� by o tom cokoliv v�d�la. Takov� biomasa, to je v�c. D�l� se mj. ze �t�pk�, tak�e zat�mco d��ve se pok�cel strom a v�tve se nechaly v lese zetl�t, aby les vy�ivily, dnes se odnesou, aby se zpracovaly na biomasu. Nesn��m lesy, tak�e m� t�� fakt, �e tohle podle odborn�k� za 2, 3 generace ty hnusn�, zelen� plochy naprosto zdevastuje. Zelen� jsou super, t�eba te� se pokou�� prot�hnout z�kon o zv��en� pod�lu biolihu v palivech. Ten parchant na Hrad� jim to ale vetoval, ale snad jeho veto v parlamentu p�ehlasuj�. Je super v�d�t, �e benz�n bude dra��� a motory aut d��ve odejdou. Je taky fajn, �e se p�i p�stov�n� �epky pou��vaj� chemick� hnojiva a dal�� zem�d�lsk� chemie, kter� svin� podzemn� vody a �e na v�robu biopaliv se spot�ebuje v�ce fosiln�ch zdroj�, ne� kolik se u�et��(tak�e u� i Evropsk� komise pod tlakem p�ipustila, �e ekologick� p��nos biopaliv je p�inejmen��m sporn�). Proti Klausov� vetu se postavil i pan miliard�� Babi�, kter� ned�vno investoval miliardu a p�l do tov�rny na tenhle sajrajt. Ur�it� nelobboval, ur�it� neupl�cel, aby se to prot�hlo a bohu�el tak ur�it� ani �init nebude. Zelen� jsou �ist�. V��te t�m, kte�� se nenechali koupit. V��te t�m, kte�� v�as dostali echo, �e je to bouda.

vice v linku nize
{odkaz}

25. 05. 2010 / 10.40 / zdenal_cz

Muj hlas padne SSO, asi nejschudnejsi program a rozhodne nezastavam nazor, ze volit male strany je zbytecne.

{odkaz}


Pokud se budou volit stale dokola ty stejne, "velke" strany, tak se nic nezmeni. Kazda jiz byla u "koryta". Jinak nechapu proc volit TOP09, to si myslite, ze zmena jmena strany neco vyresi, kdyz tam jsou stale ti stejni lide (mimochodem hodne provareni, ale ne medialne?

Jinak sorry, ze propaguju na yp jinej blog, ale mozna jiz znate a rozhodne nektere clanky otevrou oci... Predevsim tento, kterej je urcen pro lidi, kteri chteji jezdit autem, kdyz potrebuji, zastavaji nazor svobodne volby dopravniho prostredku jakozto svobody obcana:
{odkaz}

A dalsi perlicky:
{odkaz}
{odkaz}
{odkaz}

25. 05. 2010 / 10.27 / JB

M�m podobn� dilema, ale asi to furt vid�m na Zelen�. V�cem�n� se shoduju s t�mhle n�zorem: {odkaz}

25. 05. 2010 / 10.19 / chechet

no zelenych bo serco momentalne nedovoli inak...

25. 05. 2010 / 09.51 / Va�ucek

Je�t� taky nem�m �pln� jasno, ale p�ed t�dnem jsem se z��astnil p�edn�ky ekonoma a euroskeptika Petra Macha (na nepolitick� t�ma "Pro� odm�tnout Euro a m�t vyrovnan� ve�ejn� rozpo�ty�) a mimojin� jsme se dozv�d�l (a poprv� i sly�el) o stran� svobodn�ch ob�an� > {odkaz} T�ko ��ct, co se z nich vyklube, ale je to imho docela zaj�mav� alternativa.

25. 05. 2010 / 09.23 / misi

v���m v Karla.... asi ho pozvu na chatu :)

25. 05. 2010 / 09.14 / Plasta

ja teda musim ��ci, �e jsme na tohle t�ma diskutovali u piva s br�chou .. upln� nezvisle jsme do�li taky ke karlovi - sic trochu jinou cestou ale vylu�ov�n� bylo dosti podobn�:-)

karel je dobr� patron. je to velk� osobnost schopn� n�st ono b��m� stoupaj�c� positick� strany, jako jedin� z t� �esk� os�dky ve mne bud� dojem, �e nepot�ebuje hrabat hamty hamty a tedy by mohl kone�n� myslet i ve prosp�ch t�hle zem�... ot�zkou je do jak� m�ry je to v�dce strany a do jak� jen busta namalovan� na �t�tu ?

25. 05. 2010 / 08.51 / Pedro

vid�m to podobn�, strana kn�etep�na, n�kdo koho zn�m anebo nam�tkov� odspodu, pak se hold na t�ch k�eftech budou muset domluvit nap��� anebo se mezi sebou pohl�daj�, priorita je zhatit Jyrkovi mocensk� pl�ny, �e ano, Mr. Notime nevypad� zle ale boj�m se, �e se ho ti rafani po volb�ch zbav�, to� hlavn� b�te, na rozd�l od hokeje mus�me na led f�ici...

25. 05. 2010 / 08.42 / awsick

tak�e kolem a kolem jsme v ...... tak i tak.

25. 05. 2010 / 08.39 / Milf

TOP09 + defenestrace rulezzzz!


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�