K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

08. 06. 2010 / Filip Urban / aktu�ln�

Hi folks! Urval sem se pro kr�tk� update. Jsem jak�si rozl�tan�. Spousta dod�l�vek v pr�ci, yp hadry a p�ipravovan� fashion week v Brn� mi taky �ere dost �asu. Do toho jsme v�era vyrazili s Nitkou na oto�ku do Prahy. Koncertoval tam Bonobo s cel�m �ns�blem a dovezl i charismatickou �erno�ku jm�nem Andreya Triana (kter� mu d�l� vok�ly na posledn� desce).

Pln� narvan� a vyd�chan� Lucerna music bar ��lela. A� je hudba Bonoba dost vyklidn�n� ��nr, kapela tomu dala zase upln� jin� rozm�r a jde vid�t, �e Bonobo nen� ��dn� elektronek, ale �e um� vz�t za hudebn� n�stroj a to se cen�. Ti, kte�� se procpali do centra d�n� si p�idaj� 20% za zvuk, kter� byl z na�eho m�sta mizern�, ale zase dalo se tam d�chat a h�bat.

No a te� zase z jin�ho soudku. Na mail i do telefonu mi chod� fotky vyfocen�ch siluet na autech. Ka�d� to pochopil jinak. N�kdo pos�l� jen Vencu na sv� k��e, jin� spr�vn� pos�laj origin�ln� siluetky, tak�e galerka se sympaticky pln� va�ema fotkama. Nepolevujte a pos�lejte d�l!

No a posledn� v�c, kter� stoj� za zm�nku je v�erej�� p�edstaven� nov�ho iphonu ver. 4. Celkem m� zaj�malo, kam to Steve zase posune a podle v�eho to vypad�, �e zase utekl o krok konkurenci. P�edev��m neskute�n� kvalitn�m displayem, nov�m procesorem a v�t�� baterkou. M�j sta�i�k� 3G telefon fot� mizern� a video neum�, tak�e d�vod, j�t do iphone 4 je jasn�. Pak u� budu m�t v kapse dokonalou krabi�ku na zaznamen�v�n� m�ho �ivota a na spojen� s okoln�m virut�ln�m sv�tem.



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
12. 06. 2010 / 18.03 / romi�ka

trochu star��, ale na apple to celkem sed� {odkaz}

11. 06. 2010 / 17.43 / efa

Kdo ne�te na hajzlu nen� chlap!

11. 06. 2010 / 15.48 / Tommy H. Owinday

...samozrejme nejakym peknym, designovym fontem, aby to moc nerusilo :)

11. 06. 2010 / 15.46 / Tommy H. Owinday

nejlepsi je se na hajzlu nezdrzovat:) pustit pramen,hodit bobek a rachle pryc. vysedavani s iphonem/novinama v ruce zavani hemeroidama...meli by to na iphone napsat na zadni stranu jako varovani :D

11. 06. 2010 / 15.39 / wjp

to Pedro: to j� si t�eba na hajzlu p�e�tu noviny nebo slevov� let�ky

11. 06. 2010 / 14.11 / sedllak

Volba je prost� dobr�, kdy� to nefunguje tak, jak chci. �ekn�me, �e pou��v�m n�jak� SW, kter� je od za��tku nastaven� tak, �e funguje celkem dob�e. Tak si ho vesele pou��v�m a nest�uju si. Jen�e po t�dnu �i m�s�ci zjist�m, �e mi n�jak� mali�kost nevyhovuje, tak se kouknu do nastaven�, jestli to jde zm�nit. To p�vodn� nastaven� od v�robce je t�eba i dobr�, ale lid� jsou r�zn� a ka�d� m� jin� pot�eby, proto je p��jemn� m�t mo�nost si n�co zm�nit. Zhruba n�co, co psal Fuxoft o iPadu ({odkaz}).

11. 06. 2010 / 10.16 / Pedro

P�vodn� jsem si koupil ETEN s WM5, je to asi 3 roky zp�t, cht�l jsem telefon s navigac�, s prohl�e�em, dotykov�m displejem (u tohoto modelu to bylo se stylusem...), prost� "chytr� telefon". A m�l jsem ho, navigace m� dov�d�la na m�sta, kter� jsem hledal, v internetov�m prohl�e�i jsem si prohl�el co se d�je ve sv�t�, zavolal jsem si, zahr�l n�jakou tu gamesu a nech�pal jsem ��lenstv� kolem Iphonu. A� loni p�i prodlu�ov�n� smlouvy s VF jsem si vydyndal Iphone 3gs za 1,-K�. A za�il jsem opravdu �ok. Pova�uji se za st�edn� schopn�ho u�ivatele po��ta�� odkojen� Woknama ale rozd�l mezi za��zen�m s WM5 a Iphonem m� vyrazil dech. V�e opravdu v�e co v Iphonu je funguje intuitivn� a spolehliv�. M��u ��ct, �e pom�r mezi vyu�it�m funkc� telefonu s WM a Iphonem je 30%:90%. Dostat nov� software do star�ho telefonu bylo pro m� tak slo�it�, �e jsem to ve fin�le ani nevyu��val, oproti tomu sta�en� aplikace z Appstoru zvl�d� i m�j 11 let� syn. Telefon prost� pln� svoje deklarovan� funkce, neklade na m� zbyte�n� n�roky na spr�vu a stal se pro m� nezbytn�m spole�n�kem od r�na do ve�era (bud�k, po�as�, maily, internet, gameska na WC, navigace, telefony, organizace pr�ce, j�zdn� ��d, program televize a kina, youtube, kurzy m�n, focen� pytlovin a jejich sd�len� p�es MMS �i FB, zabaven� d�t� p�i del�� cest� autem, identifikace hudebn� skladby, internetov� r�dia, hesla, mapy...) Opravdu je to b�je�n� a m� to p�esv�d�ilo a� tak, �e p�ech�z�m na MAC OS a po�izuji nov� Macbook. Prost� m� Apple bav�...

11. 06. 2010 / 09.48 / Tommy H. Owinday

proste je to o lidech. nekdo tu volbu chce a nekdo zas nechce nic resit. pristroje a ani vyrobci za nic nemuzou :)

11. 06. 2010 / 09.18 / chuantor�na

Efa: souhlas. Pro� volbu kdy� to funguje tak jak to je :-)

11. 06. 2010 / 07.08 / Gyd

Ho�te na n�j deku, nebo ho zabiju :-D

10. 06. 2010 / 23.46 / efa

sedlak: ne v�dycky je mo�nost volby ta spr�vn� cesta. N�kdy je tolik voleb, �e by byl �lov�k rad�i za jednu. A do tohohle stavu sem se dostal a nevad� mi to. Pom�h� mi to naopak :) Je to B�JE�N�!

10. 06. 2010 / 18.51 / sedllak

M� se l�b�, jak se Applu poda�ilo p�esv�d�it u�ivatele, �e m�t mo�nost volby je vlastn� �patn�.

10. 06. 2010 / 05.24 / Gyd

vasucek: technicka - cca mesic uz kopu za WebOS namisto Windows, www.palmpreblog.cz

09. 06. 2010 / 19.52 / kbcz

ja mam po dlouhe dobe zas nokii 3250 nebo co to je a jsem spokojeny, jde tam nastavit profil jednani a nerusi me vubec nic, nemusim zvedat telefony a mam pohodu, baterka vydrzi 4 dny... nejvetsi nevyhodu ajfouna vidim v tom ze kdyz vam ho prejede nakladak, tak je stale plne funkcni jen diky rozmlacenemu displeji s tim nejde nic delat... nebo nevim jak u 3g a vys... u 1g teda dal jede... jen oprava 4k me odradila... nejvetsi vyhoda ajfounu byla pro me ta ze jelikoz jsem mel jeste pred jeho porizenim jabko tak dokazal elegantne synchronizovat kontakty, kalendare, empetrojky... coz ve finale stejne nemelo vyznam pac po jeho prejeti a ztraceni po ceste z kolegovych 40tin jsem zjistil ze mi v itunes chybela zaskrtla jedna fajka a tudiz jsem mel synchronizovane leda velke ... takze ted si rikam simkarta s cislama rulez:) toliko asi muj nazor momentalni... ale cekam na vase nabidky az se budete zbavovat ajfounu 1g/3g s vidinou porizeni 4g :)

09. 06. 2010 / 19.37 / Va�ucek

Tak j� hod�m taky svou trochu do ml�na.

Za��nal jsem asi jako ka�d� s hloup�m telefonem a u� od za��tku ho ladil, p�ipojoval p�es kabel extern� fo��k :-D atd. (Nokia 6610), pak jsem m�l n�jakou dobu spokojen� Nokii E50 se Symbianem (pamatuju si na debaty s Gydem jak live tak po netu), ale po utopen� (kdy jsem byl mega r�d, �e se to stalo, proto�e reak�n� doba s ka�dou nainstalovanou aplikac� prodlou�ila o sekundu a do�lo to tak daleko, �e se mi smsky otev�raly i 25 vte�in) jsem si po dlouh�ch �vah�ch po��dil HTC Hero s Androidem. Windows Mobile jsem vy�krtl po osah�n� jak�hokoliv p��stroje s t�mto OS (naprost� trag�die, sorry Gyde a ostatn�). iPhonu jsem m�l p�edt�m v ruce, ale vy�adoval jsem tethering (co� u� asi �e�� aplikace) a multitasking (co� um� a� te� OS4), tak�e na tehdej��m trhu ne�lo vybrat jinak a otev�en� OS Android byl jasn� volba. Zast�nci jabka a toho, �e multitasking nepot�ebuj� jsem nebral v pozat, proto�e ve vlaku docela b�n� p�u na skypu, jsem na netu a do toho poslouch�m hudbu, tak�e jsem v�d�l co chci.

Bude to n�jak�ch 10 m�s�c� co m�m Android a mysl�m si, �e za tu dobu jsem ho sta�il trochu poznat. HTC na to ka�le jak jen to jde (a zodpov�dn� m��u ��ct, �e pr�v� od tohoto v�robce mobil� u� nikdy v�ce!), po��d sliby a 10 m�s�c� bez offiko updatu m� donitily ud�lat root (obdoba JB u iPhonu) a nahr� neofiko romku. Po��d nejsem, ale pln� spokojen�, p�edev��m s v�dr�� baterky, plynulost� a stabilitou.

Te�, kdy� je venku iOS4 a iPhone 4, tak nen� imho co �e�it. Pro�lo mi rukama hodn� za��zen�, tak�e nepl�c�m do v�tru, ale fakt mus�m p�iznat, �e co se t��e funk�nosti a plynulosti, tak jsem nic lep��ho zat�m v ruce nedr�el. A pozn�mky typu "m�m siln�j�� proc�k a v�ce ramek" jsou imho zcestn�. Jak mi jinak vysv�tl�te, �e 3GS s 600Mhz jede bleskurychle bez sek�n� a n�jak� pod�lan� Omnie od Samsungu s 1Ghz se sek�? Hm?? Je to o tom odlad�n� sw a hw. To je bezdebat. Samoz�ejm� v tom hraj� roli i individu�ln� pot�eby, ale j� si to p�i v�b�ru sepsal na pap�r.

Pohodln� browsing, hudba, a dostatek apps. Bez aidosu - vyhled�v�n� v MHD, bych u� se opravdu neobe�el , stejn� jako bez google map a dal��ch. K tomu teda kvalitn� fo��k a kone�n� i blesk.

Nejsem ��dn� ovce, nic od jabka nem�m, ale �tverka je te� jasn� volba! Te� u� jen �ekat a nebo doufat, �e to p�jde dot�hnout z ciziny, a �e bude co nejrychleji mo�n� unlock. A v�t�inou na to h�� �p�nu jen Ti, kte�� to nikdy nedr�eli nebo jsou proti tomu maxim�ln� uzav�en� a vysazen�.

09. 06. 2010 / 14.12 / zdenal_cz

Uz to nereste, od toho tu mame vice vyrobcu, OS a "smeru" a je jen na nas, kterou cestu si zvolime. Tak jak nekdo ma rad pristup otevrenosti a svobody sveho rozhodnuti, ruznych pokusu a ladeni, tak druhy toto nevyzaduje. Chce, aby zarizeni umelo to a tohle, ale proste neresi, jakym zpusem, jestli by to slo lip, jestli k synchronizaci musi pouzit kabel a nemuze bezdratove, i kdyz je tam funkcni bluetooth atd.

Jinak hezky srovnani HW stranky s "konkurenci":
Pokud bychom cht�li iPhone 4 porovnat s konkurenc�, za�adili bychom mezi ni nejsp�e telefony od HTC (EVO 4G a HD2), Palm Pre Plus a Nokii N8. Co se displeje t��e, nejv�t�� jej maj� telefony HTC (4.3 palce), zat�mco iPhone m� 3.5 palce a Palm Pre dokonce jen 3.1 palce. A telefon od Palmu prohr�v� i v porovn�n� rozli�en� displeje (480x320), zat�mco telefony od HTC maj� velmi slu�n�ch 800x480 pixel�, Nokia pak 640x360. Telefon od finsk� spole�nosti naopak vynik� skv�l�m fotopar�tem (12 megapixel�), na druh� p���ce by se um�stil HTC EVO 4G s 8 megapixely, a d�le iPhone s HTC HD2 s 5 MP, Palm nab�z� slab� 3 MP.

Pouze iPhone a HTC Evo 4G maj� p�edn� kamerku. Nev�hodou iPhonu, na kterou pozorovatel� hned v�era upozor�ovali, je mo�nost video hovor� pouze p�es Wi-Fi, zat�mco Nokia N8 a HTC Evo 4G Wi-Fi p�i video hovorech omezov�ny nejsou. Ostatn� telefony jej ani nepodporuj�. Oblast, ve kter� iPhone nem� konkurenci, je d�lka hovoru - konkuren�n� telefony nab�zej� krat�� telefonov�n� p�es b�nou i 3G s�. iPhone se tak� �ad� k nejleh��m telefon�m (137 gram�, HTC Evo 4G 170 gram�, HTC HD2 157 gram� a Palm Pre spolu s Noki� po 135 gramech). A iPhone vyhr�v� i v kvalit� HD videa (720p p�i 30fps) - Evo 4G nab�z� 720p (24fps) obraz, N8 720p (25fps) a zbyl� dva HD video v�bec nepodporuj�.

zdroj:
{odkaz}

09. 06. 2010 / 14.01 / Gyd

Dr.Mudr: vysral na doladovani? Dodatecne operace, jak to nazyvas, nedelam z donuceni, ale proto, ze jsem hracicka a hlavne proto, ze to lze. Muj aktualni stroj je sviznej i bez taktovani, ale proc to neudelat, kdyz muzu a je to bezpecne?

09. 06. 2010 / 13.19 / Dr.Mudr

Do nedavne doby jsem mapy nepotreboval ale ted je vyuzivam min 1x za tyden kdyz potrebuju neco najit. Resim prez nej jizdenky na bus nebo letenky, fotim ci natacim pro me zabavne veci a flakam to na FB, zjistuju pocasi, hledam program do kin. Zkratka dokud nemas nevis ani ze potrebujes ale jakmile si k tomu pricuchnes tak se tezko vraci zpet.V dnesni dobe uz teledon neni jenom o tom 'jen napsat sms a zavolat'...

Gyd: to ze si musi uzivatel taktovat CPU a provadet jine dodatecne prace je podle me trosku znamka toho ze vyrobce se na doladovani vysral. Ano iPhone dohani konkurenci ale uprimne je to nejuspesnejsi telefon vsech dob (az na 3310) a dokonce i vyrobce toho tvojeho telefonu kdyz usinal zdalo se mu ze porazil svou uspesnosti iphone.

09. 06. 2010 / 12.28 / efa

chechet: ned�l� ty v�ci, proto�e je tv�j telefon neum�. jakmile bude� m�t telefon, kterej t� u�ivatelsky p��jemn� na tyhle v�ci navede, nebude� cht�t u� jinak. to je p�esn� ta v�c co psal gyd: a pro� bych to pot�eboval. M� sta�� volat a smskovat. Ale j� u� d�ky tomu telefonu po�e�il tolik prek�rek, �e bych prost� nem�nil

09. 06. 2010 / 12.10 / chechet

DO: nie je zlozity. len si treba spravit jasno. potrebujem mat okamzite pristup k mejlu, stale vediet kde presne som, serfovat kdekolvek kedykolvek a moct fotit a natacat kazdu hovadinu co vidim, aby som ju potom mohol plesknut na jutjub? ja nie. mejly a brausery s nadsenim hodim za hlavu, rad sa stratim alebo pomotam na/v neznamom mieste/meste a fotenie ma nikdy moc nebavilo. takze mam len telefonovaci/smskovaci, 7-rocny telefen.

09. 06. 2010 / 12.03 / Gyd

Nokie funguji dobre, pouzival jsem nekolik let E66 a ted E75, pokud DO hleda pracovni nastroj, eckovou radou u Nokie neudela chybu, navic ted davaji navigaci zdarma, pripadne u starsich modelu za baksis (10 EUR rocne).

Jenom Nokie, co maji dotykovej Symbian, nejsou zrovna dvakrat vyvedeny, ale pro decka dobry, ruzny ty mladsi bratrance a tak, co jeste nevydelavaji dost na novej iPhone :-P

A vzpomenu Efovo nadseni z E51, jak si menil pozadi a sporice...:-D

09. 06. 2010 / 11.56 / efa

DO: za m�? Iphone 3GS a bude� spokojenej. Vyser se na Nokii fakt. Ty telefony prost� nefunguj�. M�j synovec m� n�jakou tu touch Nokii a je to bazmek hroznej. A gyda v�bec neposlouchej :)

09. 06. 2010 / 11.19 / Do

ne "vy m� kurvy", ale "vy m� kurva" deprimujete !!! :-DDD

09. 06. 2010 / 11.19 / Do

vy mn� kurvy deprimujete, �e to je jako ot�zka �ivota a smrti, vybrat si telefon, asi z�stanu u malov�n� a telefonovac� nokie, i kdy� pr�v� maily, ob�as GPS, internet bych v tom mobilu te� uplatnil, ale jak to tak vid�m, tak se boj�m si vybrat - j�t s Efou nebo Gydem :-// pro� je �ivot tak slo�it� ....

09. 06. 2010 / 10.35 / efa

Gyd: bav�m se pr�v� o t�hle argumentech typu: a m��e� si p�etaktovat procesor? Jasn� �e nem��u. Ale �marjah pro�? Telefon funguje jak m� s rychlost� jak� je nastaven� od v�robce. Ten placebo efekt, �e mi jede telefon nebo po��ta� rychlejc, kdy� sem ho jako ted par�dn� p�etaktoval mi p�ijde sm�n�. NIKY! a to sem taktoval kde co od procesoru po grafiku - m� nep�i�el v�sledek lep��. Ten se v�dycky projevil a� p�i n�kupu lep��ho proc�ku nebo grafiky. P�irovn�vat p�etakov�n� procesoru s p�ipojen� k internetu je mimo.

A co se t��e restrikc� ze strany Applu? ��dn� v souvislosti s iphonem se m� nedotkly. Je to jen o m� lenosti n�co jailbreakovat a nahr�t si tam soft na nat��en� videa. Ale zase. Pro� bych to d�lal? Ta kvalita bude natolik mizern�, �e mi to za to nestoj� a to Euro za aplikaci sem tam klidn� utrat�m, proto�e jednak podpo��m developery a druhak na to m�m �eano (60 - 70 minim�ln�)

09. 06. 2010 / 10.20 / o.

ej, pana Bonoba z�vid�m... a s kapelkou k tomu. douf�m, �e jste si to u�ili.

09. 06. 2010 / 09.20 / Gyd

Efa, j� ho m��u p�etaktovat trvale. A d�vod? T�eba jen proto, �e je celej stroj svi�n�j��, j� v�m, ty si rad�i zaplat� 15 litr� za svi�n�j�� procesor v nov� generaci, m� sta�� spustit jeden program. Ale je to minoritn� funkce a ot�zka "pro� bych to d�lal" zn�la u n�s doma, kdy� jsem nutil tat�ka na ADSL. Dneska na tom vis� minim�ln� hodinu denn�....to� tak.
J� Apple ur�it� d�kuju za to, �e motivuje ostatn� v�robce, u� proto, �e jejich syst�mu nevy�aduj� tolik restrikc�, jako ten jable�nej (a nov� te� WP7, kter� se shl�dly v�me kde...).

09. 06. 2010 / 08.51 / efa

Gyd: tak pravda. nem��u si jako ty, do�asn� p�etaktovat procesor :) (ale kurwa pro� bych to d�lal? :) Kl��ov� v�c u t�hle touch foun� je funk�nost a reakce dotyku a m�l sem v ruce dost "podobn�ch" abych se zase rychle vr�til k iphonu. �sp�ch za��zen� se dneska nem��� podle frekvence procesoru nebo velikosti pam�ti �i po�tu sd slot�. Dnes je to o mo�nostech o softwarov� nab�dce a podpo�e za��zen�. M�m pocit, �e v mnoh�ch z n�s je st�le zako�en�n� katalog n�hradn�ho HW d�l� u lok�ln�ho prodejce, kdy sme si sestavovali vlastn� PC�ka a �e�ili jestli tenhle disk s kapacitou 2Gb bude lep�� ne� tenhle s kapacitou 1Gb ale zase rychlej��ma ot��kama... Tahle doba je d�kybohu pry�, ale mnoh�ml idem to f�rt nedoch�z�.

09. 06. 2010 / 08.22 / Gyd

Jedna vec se iPhone uprit neda a to je diskuse, kterou vyvolava. Fanousci prekousnou nedostatky, protoze se to dobre ovlada a hezky to vypada a odpurcum chybi veci, ktery pak iPhone dohani vydanim dalsich verzi OS (doplnte si funkce tak, jak historicky pribyvaly) pripadne dalsich verzich celych telefonu. I4 ted pouze dohani vyvoj ostatnich firem, protoze rok je v mobilech dlouha doba a treba Samsung Galaxy je na tom urcite stejne ci lepe ve vetsine parametru (vetsi displej, podobne CPU, HD videa, ma versi tloustku o 6 desetin milimetru).
Revoluci prvnimu iPhone nikdo neupre, ale zbytek je IMO precenovane nadseni. Preju vam to.

08. 06. 2010 / 23.03 / Dr.Mudr

Taky si nemyslim ze je to nejaky posun kupredu ale az do teto doby clovek musel delat kompromis: Dizajn/funkcnost
Je to jen pomyslna minimalni latka. Kazdy to bude srovnavat lepsi/horsi nez iphone4. A to je dobre, mel jsem moznost zkouset videotelefonovani ale nejak me to neoslovilo diky tehdejsi kvalite displeju a tak se to moc nechytilo. Ted je vsak nova doba kde vsichni jsou nekde na ceste a pouzivaji telefon na pripojeni se na net nebo se divaji na film atd. Kvalitni display udela imho ten podstatny rozdil aby se to zacalo pouzivat.

To Zdenal_cz: Nikdy jsem nejak nemel zajem koupit telefon s dotykovym dislejem bez HW klavesnice. WM me nikdy nepripadal jako rozumny napad a tak mam Blackberry a jsem z neho nadseny. Ovladani iPhonu se mi vsak libilo ale nechtel jsem delat kompromisy dizajn/funkcnost ale musim se priznat ze i ja premyslim nad porizenim iPhona 4.

Jablari konecne pochopili ze uz nechceme kompromisy!

08. 06. 2010 / 20.28 / efa

M�te recht. Nem� cenu diskutovat kterej v�robce p�i�el s ��m lep��m, obecn� ale zp�sob ovl�d�n� telefonu a funk�nost syst�mu jako takov�ho je prost� u applu odlad�n�. Sta�� ten telefon m�t p�r hodin v ruce a u� by prost� nem�nil a to je faktor, kterej se po��t�. Samoz�ejm� je to o individu�ln�ch pot�eb�ch z�kazn�ka. Souhlas�m.

08. 06. 2010 / 20.09 / zdenal_cz

Souhlas s Tommym

Spis jde o to, ze itelefonni sw i hw je tvoren "jednou" firmou a maji neskutecnou moznost odladit sw aby behal svizne na danem hw. Ruku v ruce s tim jde i defaultni uzavrenost systemu a schvalovani a certif. aplikaci Applem. Tudiz se nevyskytuji problemy jako na ostatni "svobodnych" OS.

Ale rozhodne nesouhlasim s tim, ze tento telefon posunul mobily o skok kupredu. Dokonce uz i vyse zminovany plnohodnotni multitasking rozhodne neni novinka. Videohovory jsou tu uz taky nejaky rok (pres 3G site ale tipuju, ze existuje naka aplikace treba na mobilni widle, aby slo skypovat s obrazem; u Apple omezeno pouze na wi-fi), display je kvalitni, ale troufl bych si rict, ze AMOLED jsou na tom minimalne stejne, uhlopricka taky nijak extra, 5mpx fotoaparat je uz hodne rozsirenej, LED diody k prisvetleni uz taky za zenitem a nahrazeny xenon. bleskem, rozliseni je kvalitni, ale........... Takhle muzes srovnavat donekonecna.

Jde o to, co jednotlivec vyuzije / vyzaduje a udelat kompromis mezi vyse zminenym.

Kazdopadne me se novej jablotron hodne libi a klidne bych si dokazal predstavit prechod z win mobile (htc hd) na iphone 4... No jeste uvidime, az bude nejaka recenze produkcni verze.

08. 06. 2010 / 19.52 / Tommy H. Owinday

jo a clovek kterej bude iphonu vycitat,ze si nemuze v nejakym dvacatym podmenu neco nastavit neni geek,ale trouba a zarytej(a dost mozna i zavistivej) odpurce iphonu. spravnej geek totiz hned po vybaleni provede JB a dosyta si vyhraje i s iphonem :D

08. 06. 2010 / 19.46 / Tommy H. Owinday

efa: prej zadiktoval. jak jsem psal,rozliseni u mobilnich displeju roste proste normalne. jeste nedavno jsme vsichni koukali treba na 128x128 pak 320x240 a dal a dal a dal.co ja jsem naposled zaregistroval,tak nejvetsi rozliseni je nejakych 800x480 a to uz zas tak revolucni a diktujici skok na tech 960x640 neni:) je to vyvoj a nemuzes prece tvrdit,ze kdyz ted nejakej jinej vyrobce prijde s podobnym rozlisenim,nebo vetsim,tak je to hned plagiator iphonu.to je blbost. kdyz vyda treba samsung/htc/sony nejakej mobil s novym,vetsim displejem tak je to fajn a nikdo o nich nerika,ze neco diktujou,ale jakmile si apple vycuca z prstu treba ten multitasking/videohovory/atd...skacou z toho vsichni dvojity salta na miste a vsechno je najednou revoluci,genialni,novatorske a blablabla,pritom to tu uz davno je. Prodaj se ho miliony,je to dobrej produkt,ale zcela nezaujate,jakozto cloveka,zajimajiciho se o mobilni telefony me teda nicim nevyndal a nejsem z toho tak paf jako spousta lidi kolem :) Jo a jediny co applu uznavam,je multitouch a ituitivni dotykove ovladani. V tomhle se ho urcite snazi ostatni napodobit...ale proc taky ne :)

08. 06. 2010 / 19.10 / sedllak

Videohovor jsem nejen vid�l ale i provozoval. A to i bez wi-fi (narozd�l od iPhonu) a dokonce z jednoho typu telefonu na jin� typ telefonu (tedy ne jen iPhone 4 <-> iPhone 4). Ale je to k prdu, proto�e �lov�k dr�� telefon celkem dole a vypad� pak hnusn�.

08. 06. 2010 / 18.50 / efa

blunted: video hovor je star� v�c ale vid�li ste to n�kdy n�kdo v praxi? j� ne. Apple m� n�kej sv�j syst�m p�es wifi a mohlo by to fungovat dob�e. Ide�ln� pro osam�l� tat�nky na slu�ebk�ch aby omrkli sv� batole. Hlavn� jim ale nesm� vl�st do z�b�ru asistentka v nekli�� bo jinak je doma peklo :)

Tommy: ty tak j� nev�m. Mysl�m �e apple zadiktoval s iphonem a zbytek trhu kop�ruje trendy a osv�d�en� v�ci. Nav�c rozli�en� 960x640 nenajde� v z��dn�m jin�m mobilu, IPS je udajn� lep�� ne� OLED (nev�m, nevid�l sem)

Applu se prost� da�� uv�d�t novinky do praxe a za to maj� u m� bod a potlesk no. Ale je to zase n�hra na sme� ortodoxn�m geek�m jako je gyd, kter� mi vy�te �e si jako nem��u nastavit v n�jak�m dvac�t�m podmenu n�jakou featuru, kterou nikdy ani nebudu pot�ebovat...

08. 06. 2010 / 18.10 / Tommy H. Owinday

hehe,nestojim o zadny flame,ale co furt vsichni mate,ze je 4ka o krok napred pred konkurenci? jako vychytanej bezproblemovej(vetsinou) telefon to beru a libi se mi o tom zadna,ale nejaky krok vpred teda opravdu nevidim :) to ze je na trhu zarizeni s jemnejsim displejem je proste normalni,nemluve o tom ze IPSka uz to nejaky ten patek jsou a daleko lepsi se mi zdaji amoled displeje. proste novej iphone a za nemaly peniz si clovek poridi styl a funkcnost. zadny krok/skok/uprk pred konkurenci se ale nekona :)

08. 06. 2010 / 18.07 / blunted

ad iphone, je jasny, ze to bude zase pecka a i ja ho nejspis poridim, ale strasne me fascinuje jak delaji z videohovoru nejvetsi revoluci v komukaci a tvari se jak kdyby objevili a prisli s eldoradem... omg


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�