K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

27. 05. 2009 / Filip Urban / aktu�ln�

Z��dkakdy se tu objevuj� updaty o politice ale nem��u si pomoct. Vaj��kov� af�ra nab�r� na obr�tk�ch a j� se j� fakt bav�m. Dnes �ek� Paroubka pern� den. M� vystoupit v Praze. �dajn� se tam chystaj� stovky meta��, co tak sleduju skupinu "vejce pro Paroubka" na facebooku.

Tak si ��k�m, co se Paroubkovi mus� honit hlavou, kdy� takhle dojede dom� z meetingu, kde ho n�kolikr�t p�eru�� hozen� vaj��ko. To u� p�ece i sebev�t��mu zabedn�ncovi mus� doj�t, �e je n�co v nepo��dku a �e asi n�co neud�lal nejl�p a �e bude patrn� trnem v oku hromad� lid�? V�m �e politici maj� hro�� k��i a populace st�rne, tak�e preference jsou zaji�t�n� ale d�v�m velk� respekt za lidi, co dojdou s platem od vaj��ek a demonstruj� minim�ln� t�m �e p�skaj� a zvedaj� transparenty s vaj��kama.



Dal�� v�c, kter� m� �okuje, jsou Paroubkovi reakce a reakce jeho fanou�k�. Z velk� ��sti pro�ediv�l�ch br�lat�ch d�chodc�, kte�� agresivn� strh�vaj� nesouhlasn� transparenty a ��ouchaj� do mlad�ch holek na n�m�st�.

V Brn� bude Paroubek v pond�l�. U� te� se na n�j chystaj� des�tky lid� a j� se ur�it� p�id�m. �e��m, jakou formou demonstrovat (krom� toho, �e p�jdu volit a rozhodn� ned�m hlas �SSD). H�zet vaj��ko asi nebudu, ale transparent si patrn� vyrob�m. Zdroj v pdf tady!.

Chci projevit sv�j nesouhlas s politikou �SSD, s jejich do nebe volaj�c�m populismem a chov�n�m lid�, kte�� tuhle stranu vedou. Potk�me se v pond�l� na Svobo��ku?



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
04. 06. 2009 / 08.29 / [ K! ]

BURMAJONES - okej, jsem ujetej *4* ka�dej �tvrtek r�no...

03. 06. 2009 / 19.35 / burmajones

toyak :-) toho bych se neb�l.socanama u� stra�il blah� pam�ti pan klaus.... a ten zeman byl mysl�m o chlup lep��
ale to vem �ert
j� jen tvrd�m, �e kupovat si �asopis, jeho� 25% tvo�� paroubek je ujetost

03. 06. 2009 / 13.39 / cvo22

*1* *1* *1* cha

01. 06. 2009 / 10.08 / Toyak

BURMAJONES: S�m si nuda. A� ti tady Jirka zavede Normalizaci ��slo 2, tak si u� nep�e�te� ani ten Reflex.

30. 05. 2009 / 12.28 / robert

Budu tam

29. 05. 2009 / 21.43 / burmajones

pro HUGO Z HOR
taky jsem ��t�v�val reflex. bejval to dobrej �asopis.bejvaly tam i zaj�mav� �l�nky.
ale te�? p�lka je toho o paroubkovi a je to odporn� nuda. jedinej se tam d� ��st dole�al

(a pozor, j� nejsem voli� paroubka)

29. 05. 2009 / 19.32 / Fesak

{odkaz}

29. 05. 2009 / 13.24 / [ K! ]

FLAKO - kamenolom ��k�m j�... aspo� by byl u�ite�nej kone�n�

29. 05. 2009 / 12.59 / Flako

ne� 6vaj��ek, tak rad�j 7kul�,....jak v Sarajevu.ale na to dne�n� borci kule nemajo` *4* .

29. 05. 2009 / 09.23 / gej�a

tohle mluvi za vsechno: {odkaz}
doporucuju cast s panem Hulinskym.

28. 05. 2009 / 20.00 / 31

S Efou dnes souzn�m,bezv�hradn�:))..

28. 05. 2009 / 19.49 / [ K! ]

KAKTUS - m�j mil�, mod�� jsou stejn� verbe�, Klaus m� jedin� mal� plus��ko za euroskepticismus. A pevn� douf�m, �e do tv� p��t� n�v�t�vy uplyne OBROVSK� �asov� obdob�, nebo sp� mno�stv� �asu? S�m nev�m, co je spisovn�j��. *12* *12* *12*

28. 05. 2009 / 18.22 / hugo z hor

KAKTUS: no hlavn� �e socdem m� demokracie plnou pusu, ale n�jak to sk��pe. Viz Rath ve St�edo�esk�m kraji. P�edpokl�d�m, �e ty osobn� se po v�t�zstv� socan� zaslou�� o to, aby blogy jako tenhle neexistovaly. Po��dek mus� byt.

Jsme v�ichni v �oldu ODS.

28. 05. 2009 / 18.21 / HrQ

Trochu se to tu zvrhava,tak neco pro pobaveni... Myslim,ze je to dost trefne *1*
{odkaz}

28. 05. 2009 / 18.13 / hugo z hor

A v�m co m� sere zdaleka nejv�c - pokrytectv�. ODS se aspo� netv���, �e spas� v�echny na sv�t� bude r�j. JP p�ijede v �osmi�cce na hl�n�ch py�ovole a d�l� ze sebe hodn�ho strejdu, kterej v�em p�id�. �e ostatn�m p�edt�m sebere, to ho nezaj�m�. Kua, taky bych m�l d�lat politiku, jako Bro�ov� - Topol�nek toti� nemysl� na lidi, socdem ano. Tak j� ��k�m: doprdele vem svoje pen�ze, t�m lidem je dej, ale netva� se jako spasitelka. Ty pen�ze jsou n�s v�ech.

28. 05. 2009 / 18.13 / Kaktus

Kecal jsem, je�t� jeden. B�t pro�ediv�l� a br�lat�, to zcela jist� nen� sexy, ani in, ani trendy. S t�m souhlas�m. *8* *8* *8*

28. 05. 2009 / 18.11 / Kaktus

Poslechn�te si, modr�mi billboardy a slogany vymydlen� primitivov�, co v�m ��k� v� b�u�ka Klaus. Snad poprv� v �ivot� m� pravdu.

A co se t��e z�bavy, tak dortov� bitvy bavily naposled lidi v dob� �svitu kinematografie. Anle mal� d�ti to bav�, pravda, dodnes.
Jo a je�t�, ne� odsud zmiz�m, bych cht�l upozornit na OBROVSK� mno�stv� pravopisn�ch chyb. No jo, primitivov�. *4*

28. 05. 2009 / 18.10 / hugo z hor

JP n�kdo poradil, ze je potreba to pohrotit s volicema komunistu a dostat je na svou stranu - dneska vynikajici clanek o tridni nenavisti v Reflexu, kterou zady socdem zaseva. Poctivi pracujici nesmi doplatit na krizi, protoze ji zpusobil Topol, Zaoralek a Bush. Jenomze pro lidi, kteri vidi nejdal na souseduv dvorek prijde nespravedlivy, aby nekdo vydelaval trikrat nebo petkrat vic, nez on. Tak aspon ty bohace zdanime - a dopadne to prave na tu vyssi stredni tridu, sikovny lidi, kteri se nekam dopracovali - sraci, ktery maj prachy v danovych rajich a dostali penize z firem tema tunelama, tech se to nedotkne.

Kua, je mi z toho jaksi soufl. Jaka debata?? To vajicko je ve sve podstate jediny hmatatelny prostredek (pokud neberu hlasovaci listek), jak ji dat najevo, ze nejsme vsichni stado. Me treba neuveritelne urazi jakykoli heslo, ktery ma socdem na plakatech. Nenasytne pravicove vlady zavinily krizi, nicmene v poslednich 10 letech tady vladla prevazne levice (minimalne Nemecko je krasny priklad). Pokud bude politika socdem zalozena na zavisti a nenavisti k uspesnym (a to bude vzdycky, minimalne do te doby, nez ty uspesny zdani tolik, ze uz uspesny nebudou potrebovat byt), tak to jde do prdele. Kua sere me to.

28. 05. 2009 / 18.07 / Kaktus

Prost� mlad� primitivov� se bav�. Nic jin�ho to nen�. Mlad� nedemokrati�t� primitivov�.

28. 05. 2009 / 14.20 / Gyd

Tak doufejme, ze vsichnin ti hazeci vajicek se hecnou, a pujdou taky hodit neco do urny, az budou volby, sice je to do Parlamentu, kde nasi hraci moc neuhraji, ale jako trenink na dalsi volby u nas to staci:)

28. 05. 2009 / 14.00 / Do

absolutistickou monarchii na vas "neni koho volit".
Demokracie je volba svojeho talenta a pak si ho ztrestat vajcami.
Nicm�n� v�dy p�i jak�koliv m��e korupce, arogance a politick� kultury je t�eba volit alespo� program nebo sm�r, resp. nejmen�� zlo, kter� jde nap�chat. Nevolit je v�t�� zlo imho.
Kdyby p�i posledn�ch volb�ch volili v�ichni "nevol�m, nen� koho" tak je koalice silnej��, reformy prosad�, kokoti ju nesesad� a uvid�m entropu.

28. 05. 2009 / 13.32 / romicka

O.: p�esn� a v africe nemajo co �rat

28. 05. 2009 / 12.56 / o.

plytvani potravinama to je...

28. 05. 2009 / 11.14 / swordus

Co monarchie?? *1*

28. 05. 2009 / 10.05 / gej�a

Je to banda zmrdu.
Nikdy sem politiku nehrotila, ale pokud se me dot�k� dnes a denn�, rozhodnut� n�jak�ho socana, kter� mi ani nen� s to odpov�d�t na ot�zku, jak�e to vlastn� mysleli, kdy� ka�d� d�l� jenom podle toho kolik se mu nal�duje do kapsy, a on si nad sv�ma pod��zen�ma jenom umyje ruce, tak to sorry,ale �la bych hodit taky. Ne vaj��kem,ale raj�etem a hlavn� m��it na ryp�k..To sam� plat� o koman��ch. Chleba a hry ti zacpou hubu. Dejte n�m ten cuc na �palku, jak ��kal p�edseda (podobnost s jedn�n�m p�n� �t�p�na a Jake�e �ist� n�hodn�, ejtajxl..)....Ono za majkem na p�diu to se to vy�v�v�. Pak si zkuste diskutovat,kdy� v�s neni ani sly�et neasi...

28. 05. 2009 / 09.27 / [ K! ]

Je�t� t�i v�ci:

�loutek m��e b�t i oran�ov� (d�ky kvalitn� strav� a nebo um�l�m p��sad�m) tak�e by m�li bejt r�di (taky to pom��e dr�be����m).

{odkaz} nen� jen tak

a shrnuto: {odkaz}

a o politice zas a� n�kdy p��t�, zadlouho a nebo nikdy.

28. 05. 2009 / 08.55 / Pedro

V demokracii se vede konstruktivn� diskuze, s t�m s e ned� ne� souhlasit. Jen m�m v posledn� dob� (od roku 2006) pocit, �e se diskuze vytr�c�, co� vyvrcholilo leto�n�m zcela nerozv�n�m schozen�m vl�dy v obdob� p�edsednictv� EU. Osobn� ambice daleko p�ev��ili (a to na obou stran�ch) skute�nou podstatu slu�by st�tu. No a tady m�me v�sledek!!! Skl�z� co zasel se sem opravdu hod�...
Jyrku a Dr.�tha opravdu nemus�m, �ekl bych, �e m� jsou odporn� jako na prdeli v�ed, kdy� jsem vid�l jak se jim vajca rozplesk�vaj� o xicht, tak jsem c�til satisfakci ale kdesi vzadu se oz�v� "tohle u� je moc, p��tel�...".

28. 05. 2009 / 08.54 / [ K! ]

Efo, p�esn�!!! Souslov� politick� kulura jist� existuje, ale jeho obsah NIKOLI! Snad se e�t� na star� vyp�len� kolena do�uiju toho, �e se v tomhle st�t� objev� st�tn�k.

28. 05. 2009 / 08.52 / [ K! ]

Special kreten: {odkaz} ACAB!

28. 05. 2009 / 08.51 / efa

Hej ho�i :) tady ty moralistick� kecy o vaj��ku, defenestraci a plynov�ch komor�ch to hrot�te ne tro�ku? Z oby�ejn�ch nudn�ch meeting� �SSD se stal p�esn� jak ��k� fajn happening t�ch odv�n�j��ch z n�s co s osobami jako paroubek a rath nesouhlas�. �e tyhle protesty sni�uj� politickou kulturu? Jakou proboha? Jak se do lesa vol� tak se z lesa oz�v�. Kdy� vid�m jak Rath se vysm�v� soudn�m rozhodnut�m a obch�z� je jak m��e, kdy� sly��m reakce Paroubka, ty zaslepen�, do sebe zahled�n� koment��e, kde si nep�izn� jak� je skute�nost. Dy� to je do nebe volaj�c�. Kdy� jde n�kdo do politiky, mus� po��tat i s n�jak�m t�m vaj��kem z davu. Samo ob�an m� sv� pr�vo vyj�d�it se ve volb�ch a to taky ti mlad� ur�it� ud�laj, ale vaj��kov� kampa� vznikla z lidu a to m� na tom bav�. �e llidem nen� lhostejn� co se tu d�je a kdy� to skon�� u p�r vaj��ek - za m� v po��dku. Ale teoretizovat tu o plynov�ch komor�ch a podobn�. Nebl�zn�te....V pond�l� si Paroubka p�jdu psolechnout. H�zet nic nebudu, ale v iphonu u� m�m vaj��ko na wallpaperu :P

28. 05. 2009 / 08.49 / [ K! ]

V�ichni politici (bohu�el, nikoliv st�tn�ci, co� je KUA rozd�l) by krom� vaje�n� l�zn� m�li je�t� dostat �umpovou. Hodinku vym�chat, net�epat.

Tyhle volby budou prvn�, na kter� nejdu, p��padn� se *13* *13* *13* a vyrob�m speci�ln� (neplatn� samo�ejo) volebn� hl�stek *4* proto�e koho? Oran�ov�ho ka�para? Zelen�ho? Modr�ho? Rud�ho? *10*

28. 05. 2009 / 08.21 / Bob

Demonstrovat n�zor symbolick�m hozen�m vejce? Ano. Demonstrovat sv�j pouh� nesouhlas h�zen�m vejce na toho , kdo m� odli�n� n�zor? To ste se posrali? To bysme byli od vajec vsichni. V demokracii se to �e�� diskus� a ne h�zen�m vajec. To bysme taky za chv�li mohli h�zet z okna a sme zp�tky u defenestrac�. Nebo poj�me ty s odli�n�m n�zorem h�zet do plynov� komory! Zajist� p�eh�n�m, ale tohle nen� demokracie. V demokracii se vede konstruktivn� diskuse a nic po sob� neh�em. *10*

28. 05. 2009 / 07.56 / kbcz

do: ja o idealech uz davno nesnim... jen se nebudu podilet na necem s cim nesouhlasim... ono mi staci delat pro goverment abych v tom mel jasno - clovek hned najde odpoved na otazku jaky ten jeho hlas mel ve volbach vahu... takze asi tak

28. 05. 2009 / 07.34 / Fesak

GOUIII & BURAJONES: S vandasem (nepou��vat velk� p�smena *8* !!) pravdu nem�te. Protesty existuj� - jsou jak "intelektu�ln�" - viz n�pisy a transparenty na pl�novan�ch tras�ch pochod�...tak "silov�" tedy an�lov� se jejich pochod�m stav� s odhodl�n�m d�t/dostat do dr�ky. Drtiv� v�t�ina lid� se kv�li politici nechce pr�t..proto tam norm�ln� lidi nechod� a dou rad�ji do lesa ...ALE HLAVN� vandas& spol. jsou tot�ln� bez �ance dostat se k sebemen��mu kor�tku. Alespo� ne v dohledn� dob�...Proto na n� seru...M�m sv� zuby r�d a modl�m se za ka�dou r�nu co od cajt� utr��. ALE Rath&Jura&dal�� sta�� koman�i jsou kurva bl�zko tomu aby ovliv�ovali n� pobyt v tomhle st�t�... a z toho maj� lidi strach...opr�vn�n�.

28. 05. 2009 / 07.22 / gouiii

jinak myslim, �e s vejcemi sta�ilo.. ten v�erej�ek bych bral jako te�ku za celkem sympatick�mi individu�ln�mi protest�ky na jednotliv�ch m�tinc�ch.. jak n�co p�er�st� v monstr akci, u� jsem na pozoru..

viz dne�n� reakce "vid�l jsem jak n�kdo d�v� h�ze��m v pr�chodu 500 korun" nebo "je to akce ODS" nebo "je to provokace ��zen� samotnou �SSD"

u� to te� ka�d� pou�ije jak chce a p�vodn� spont�nn� akce z Facebooku p�erostla mimo kontrolu.. s�m vyzyvatel u� tam m�l text, a� se lidi vyserou na vejce a p�inesou jen vyfoukl� apod..

28. 05. 2009 / 07.03 / Do

miklo, burma: jo, asi m�te trochu pravdu, nim�n� to co se spont�nn� vytvo�ilo pro p�edsedu je luxus ! Nen� spr�vn� pt�t se, pro� se to samo nevytvo�ilo kolem n��eho jin�ho (fa�oun�). Prost� p�edseda si to v kosmu vy��dal a ono to p�i�lo, parti�ka odv�livc� (j� bych asi nehodil) se na sebe postupn� nabalovala, a� se z toho staly luxusn� happeningy. Staly se, tak to je a bu�me za n� r�di a nefrustrujme, kde by to bylo v�ce t�eba ;) toto jsou ty posuny kup�edu a ne sn�t o ide�lech (kbcz), budu volit KBCZ, ten jist� nel�e ani nekrade, j� kter� zalhal a trochu i n�co ukrad (mal� �me si lajsne ka�d�, oni ti politici maj� akor�t tro�ku v�ce nul, jinak jsou �pln� stejn� jako my a boj maj� ost�ej�� (diskutovat s rathem), aby se obst�li, to my nem�me) - ano mal� obhajoba)

28. 05. 2009 / 07.01 / gouiii

BURMAJONES: s VANDASEM m� ale PRAVDU!!!

28. 05. 2009 / 06.59 / gouiii

BURMAJONES: je�i�, co to pov�d�? tak to v�bec.. tyhle dv� hesla spolu nemaj� NIC spole�n�ho..
"skl�z� co zasel" a  "psovi ps� smrt" d�v� na stejnou rove�? ach ne..

27. 05. 2009 / 23.51 / kepaso

Cel� tato situace zd� se mi b�ti pon�kud TRAPN�. Pr� jsem omladina. M�m na to tedy nevyzr�l� n�zor a to takov�, �e mi je to v�echno uprdele (ostatn� asi lep�� si st�t za n�jak�m n�zorem, ne� dr�et v ruce vejce a nev�d�t pro�, �e MIKLO :) ). A� budu m�t s�lu na revoluci, odjebu se do Slune�n� �koly a zapo�nu revoluci � se sv�m �ivotem. �el s�lu te� nem�m a u� v�bec ne na h�zen� vajec. Omlouv�m se, �e se nesna��m pod�let na tvorb� lep�� budoucnosti n�roda.
A dlouho si kladu ot�zku, pro� je DOBRO nedosa�iteln�m c�lem, p�itom by m�lo b�t alespo� v touze t�m nejp�irozen�j��m c�lem. Ned�lo se tak 80 let, bude se d�t te�?

27. 05. 2009 / 22.37 / miklo

burmajones: Souhlas. Nav�c mi tenhle druh protestu p�ijde dost buransk�. Paroubka r�d nem�m, ale sere m� tenhle ��lenej mem co se ���� mezi omladinou. Vsad�m se �e v�c jak polovina t�ch lid� nev�, pro� to vaj��ko h�z�.

27. 05. 2009 / 21.04 / burmajones

pro GOUIII

heslo "skl�z� co zasel" ma brat���ka.
"psovi ps� smrt"

l�b�? (ale bacha, autorsk� pr�va na to maj� komunisti)

27. 05. 2009 / 21.02 / burmajones

j� jsem asi n�jakej divnej. poslouch�m n�zory, �tu n�zory..... a dozv�d�m se, �e paroubek je zlo, socansk� p�edvolebn� shrom�d�n� je t�eba rozb�t, stejn� se tam slejzaj� jen hnusn� d�chodci atd.
f�ci po��daj� pochody, na ty nikdo vejce neh�z� a dost lid� jim fand�.
nep�ijde v�m to divn�? a blb�?
kde je akce vejce pro vandase?
ti nemaj� donebevolaj�c� populismus?
.... �e se v�bec rozpisuju.

27. 05. 2009 / 18.07 / gouiii

a celkov� se o tomhle d� ��ct.. "skl�z� co zasel"

27. 05. 2009 / 18.02 / gouiii

je�t� m� fascinuje to Paroubkovo: "heh.. ty si chud�k.. ani se netref�.. vi�" *1* jinak je fajn, �e l�taj� vajica.. aspo� nakouknu v�c pod Paroubkovu fas�du (jeho reakce), je nefajn, �e l�taj� vajica.. z Paroubka bude mezi svejma mu�edn�k.. *3*

27. 05. 2009 / 17.56 / gouiii

KBCZ: tak�e ty �ije� v ide�ln�m sv�t�, kde jsou mo�nosti rozd�leny na dobr� a �patn�? ty jsi nikdy nebyl nucen volit mezi zlem a men��m zlem??? *6*

27. 05. 2009 / 15.44 / efa

Z�bava v pr�ci numero uno: P��m� televizn� vstupy na �esk� televizi p�eru�oval ohlu�uj�c� p�skot, skandov�n� "vypadni", p�skot a bu�en�. A tak� j�sot, to kdy� se jednomu z vrha�� poda�il z�sah p�edsedy socialist�.

27. 05. 2009 / 15.21 / Plasta

deset kus� .. tlesk�m praze {odkaz}

27. 05. 2009 / 15.13 / aermiks

jsem presvedcen ze pan predseda se mitinku v brne nezucastni, podkladam to timto letak jez jsem vcera obdrzel na malinovskeho namesti od slecen v trikach s potiskem SOCDEM IS SEXY
{odkaz}

27. 05. 2009 / 15.03 / zoom

K: vypada tak.. byl jsem v Trutnove na nich..:)

27. 05. 2009 / 14.59 / [ K! ]

Ten vedle kl횝�ka je ze Suicidal Tendencies, ne?

27. 05. 2009 / 14.27 / MadCap

Ehm, preco si nalinkoval priamo to PDF a nie ten clanok? Fakt RAD by som vedel, kolko ludi si to pozrelo/stiahlo. Poprosil by som ta o upravu a link na {odkaz} kde je mimochodom aj BW verzia :-P

27. 05. 2009 / 14.22 / efa

*8* *8* *8*

27. 05. 2009 / 14.13 / Jirka Paroubek

Tak se pod�vejte vy r�doby intelektu�lov�, stejn� se ani neum�te trefit, tak si d�lejte transparenty jak� chcete.. Jste stejn� najmut� ODS a cel� tahle kampa� je proti socialisticky uv�dom�l�m lidem. A� vyhrajeme volby, tak ti Urbane to tv� tri�kobaronstv� zatrhneme a je�t� r�d n�m ud�l� nov� logo na p��t� p�edvolebn� kl�n�...proto�e jinak si u� ani ne�krtn�. ing. Paroubek

27. 05. 2009 / 14.03 / x

a hlavn� vod komunisty jak prase kterej je�t� v listopadu u�il na vysok�m u�en� marxismu leninismu : *2*

27. 05. 2009 / 13.51 / romicka

{odkaz} pro demonstranta tot�ln� odzbrojuj�c�, nicm�n� srovn�n� s listopadem 1989 je krut� mimo, VB (sic!)

27. 05. 2009 / 13.44 / ivan

�koda vajec a �koda �asu

27. 05. 2009 / 11.59 / Gyd

v radiu rikali, ze Paroubek meetingy v Praze vynecha, zrejme mu Dimun doporucil, ze by to dobre nedopadlo....koho vubec volite do teho ojroparlamentu?

27. 05. 2009 / 11.59 / kbcz

myslim ze na celou ceskou politiku je zbytecne hazet cokoli... vsechno je to banda promintemitenvyraz hajzlu a to napric celym politickym spektrem... zleva doprava... proto ostatne nechodim volit... neni koho *10*

27. 05. 2009 / 11.49 / LQ

neberu ho stejne jako vetsinu z politiku ale abych svuj drahoceny cas venoval hazenim vajec... pod mou uroven

27. 05. 2009 / 11.25 / Carlos

DO: *8* *8* *8*

27. 05. 2009 / 11.23 / Martina

tak v Praze se ukaze az ve tri na Andelu, do ty doby mel chudak neco dulezitejsiho :(( SRAB!!! Jinak temi casy jasne dokazuje, jak mu jsou pracujici lidi, co plati dane jako volici uplne jedno. V Praze zacinali v holesovicky trznici v deset, kdy je plna duchodcu :((

27. 05. 2009 / 10.48 / Johnny*

J� ho cht�l omrknout a provolat HANBA v Praze, ale ten prakret�n kon�� s m�tinky u� v 15:00 na Sm�chov�. IMHO to je proto, �e m� strach, �e jak v p�t Praha skon�� v pr�ci, tak na n�j cel� p�ije a budou l�tat i vejce p�tros�.

Kone�n� jsou �e�i schopni se sjednoit, to je velmi d�le�it� a alespo� t�mto symbolick�m zp�sobem ��ci NE! ty kundo.
Jasn� oni ty kundy sl�b� i to co nemaj� a pak z toho stejn� nic nespln�.

Soci�ln� jistoty a pr�va pro v�echny, pro ty co makaj� a i pro ty co nemakaj�, to ja tak F�R!

Mn� to v�dy zved� �lu�, jak vid�m ty billboardy s vy�t�lovan�m p�re�kem d�chodc� jak zvedaj� palce a knyou vp�ed jistot�m s KS�SSD. FKUndaPes si p�kn� namot�v� seniln� d�chodce a �e to je pane�ku relevantn� skupina voli��.
No a to co p�edvedl p�i volb� prezidenta, co �ekl ve �pan�lsk�m s�le, to u� bylo moc. TEn �lov�k, a�koliv se to zd� z anatomick�ho hlediska nemo�n�, zvracel sra�ky (a nejhor�� je �e n�kte�� mu ty sra�ky �erou).

Koupit mu tak tiket na n�jak�ho zoufal�ho Ukrajince se �pinav�m st�epem.

27. 05. 2009 / 10.13 / Do

liborek: �ejo, taky ho budu volit, on to p�edseda mysl� s n�mi lidma dob�e a up��mn�. Je to charizmatick� �lov�k a m� r�d lidi !

27. 05. 2009 / 10.04 / Marty

nepotkame *13*

27. 05. 2009 / 10.02 / Carlos

Nejsp� se tam potk�me :-)

27. 05. 2009 / 10.01 / LIBOREK

Ste fakt uboh� v�ichni...j� n�kde sly�el �e kdy� vyhrajou �SSD v p�ed�asn�ch volb�ch tak ka�d� rodina v �R dostane zdarma LDC televizor s uhlop���kou 1,05 m za symbolickou cenu 1 K�(s). Tak co proti nim m�te hernajz? D�me jimm hlas a budem v�ichni koukat doma na par�dn� obraz? Co vy na to? P�edseda ��kal, �e to pom��e i t� sv�tov� ekonomick� krizi co tady ten Jul�nek t�ma popatkama rozpoutal.

27. 05. 2009 / 09.48 / Fe��k

H�zen� NE, agresivitu NE...ale na hrub� (a z�ejm� dost nehezk�) pytel (�e Petro?) hrub� z�plata...to je f�r.. *1*

27. 05. 2009 / 09.44 / [ K! ]

Dejte mi n�kdo pros�m info co to bude, na webu �SSD o tom nic nen� a m�me namy�lenej prostest s k�mo�em...

27. 05. 2009 / 09.20 / efa

MISI: to hrot�. j� tohle beru za spont�nn� po�in �ech�, kte�� v�razn� nesouhlas� s t�m co �SSD zp�sobila a jakou politiku tady vede. Vaj��ka nejsou nic nov�ho. Je to pravda tro�ku vyhrocen�j�� n�zor davu, ale mluvit tady o hitlerovi je imho mimo. A diskuse na takov�m m�tingu? Nev�m, ale nedok�u si ji p�edstavit. A h�zen� tu nepropaguju, mluv�m o vyj�d�en� sv�ho n�zoru transparentem nebo minim�ln� nesouhlas�m bu�en�m na meetingu.U� lad�m sv�j pok�ik: Hamb�����! :)

27. 05. 2009 / 09.19 / Hanzin

nejv�c m� dostlo heslo: Paroubkova bradavice nejv�t�� zlo v republice... nem��u tu dr�ku ani vid�t

27. 05. 2009 / 09.05 / misi

No jo, jasn� ... vaj��ka.... a co tak paint ball ? nebo gumov� projektyly ? lep�� ? nebo rovnou st��let kua ? trochu extrem ale pro� ne ? Paroubek m�j hlas nedostane, vejce jako symbol nesouhlasu na transparentu, pro� n�, ale h�z�n� ? kde je diskuze ? o �em je politika ? jak moc je tenk� hranice mezi pochodov�n�m ulicemi se zbran�mi a politickou kampan� ? Vid�li jste film o hitlerovi ? jak�m zp�sobem p�i�el k moci ? Je to na zamy�len�. *1*

27. 05. 2009 / 08.53 / Pedro

potk�me, to si pi�... *14*


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�