K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

03. 02. 2009 / Filip Urban / aktu�ln�

Jako ka�d� rok i letos sem vyrazil do Mnichova na ISPO. Nejv�t�� veletrh sportovn�ho zbo�� v Evrop�, pro ty co je�t� nev� :) Jednak tam NUGGET u� pot�et� vystavuje, druhak je pot�eba omrknout, kam celej tenhle snowskate business sm��uje, jak� jsou trendy a konfrontace s konkurenc� je v�dycky hnac� motor.

Vyrazili sme v pond�l� brzo r�no z Brna. Kolem dev�t� u� parkujeme v obrovsk�ch gar��ch u v�stavi�t� a vch�z�me na veletrh. U� ve vstupn� hale si ��k�m, �e tady n�co nen� vpo��dku. Kde jsou v�ichni ti free cool a happy lidi�ky? Fronty na l�stky se nekonaj�, proch�z�me bez �ek�n� turnikety a za��naj� na n�s �to�it jednotliv� st�nky.



Beru fo��k a vyr��m st�nek od st�nku. Haly, kter� loni tepaly �ivotem, odev�at se oz�vala muzika a v�ichni byli pat�i�n� happy, letos p�sob� dost poklidn�m duchem. Nikde nikdo moc neexhibuje, nikdo nic nerozd�v�, nep�edv�d�, dokonce n�kter� st�nky jsou pr�zdn� a zav�en�. Leto�n� ISPO mi p�i�lo jak�si bez atmosf�ry.

Ano. Slovo krize je to spr�vn�, co ka�d�ho napadlo. A je to tak. Snow-skate pr�mysl posledn�ch 10 let strm� stoupal, aby letos mohl ze slu�n� v��ky spadnout na hubu. Schv�ln� kolik je ve va�em m�st� skateshop�? V Krom���i jsou 3 celkem velk� kr�my. Prod�v� se tam cool oble�en� za cool ceny jen�e se sou�asnou kriz�, kdy ani posledn�ch par zim se nepovedlo, jsou prodejci na dn�. Neplat�, nedostanou nov� zbo��, star� hadry nikdo nechce a slevy nejsou ��dn� v�hra. Prost� se trh za��n� ��dn� �istit a p�e�ij� jen ti nejsiln�j�� a ti ekonomicky nejschopn�j��. I p�r �esk�ch v�robc� to m� spo��t�no.

Sou�asn� krize m� jakousi �ist�c� funkci. Odpadnou lidi, co na snowskate kultu�e cht�li zbohatnout. Nemaj k n� ��dn� vztah a vrhli se dotoho jen s vidinou jak�hosi rychl�ho zisku. Ti v�ichni te� skon�� a trh se vy�ist�. Podle m� je to dob�e. Jen tenhle rok bude asi kru�n�j��, ne� se po��talo.

Jinak co se t��e vizu�ln�ho v�voje, zd�lo se mi, �e v�t�ina firem p�e�lapuje na m�st�. I z hlavn�ch dikt�tor� stylu sem m�l pocit, �e moc nev� kam d�l. Ono kdy� si ty st�nky projdete, je to v�e na jedno brdo. Bu� si zaplat�te dobr� ilustr�tora, kter� va�im v�cem vnukne jakousi osobitost, nebo recyklujete dokola v�ci u� n�kolikr�t pou�it�. Holou bundu bez potisku u� si dnes nikdo moc nelajzne, proto�e nezaujme a spektrum textur mi p�ijde t�maticky u� dost vy�erpan�.

Do pavilon� s ly�a�sk�ma zna�kama sem ve�el jen na chvilku a musel sem pry�. Tam je to opravdu inspirativn� b�da a v�robci ly�� u� ani nep�e�lapuj�. Ti vyst�vaj� d�lek. Douf�m, �e podobn� v�c se ve snowskate pr�myslu nestane a �e si i nad�le udr�� pozici l�dra a jak�hosi sv��ho v�nku. Letos na ISPU byla c�tit zatuchlina, tak snad p��t� rok firmy vyv�traj� sv� �atn�ky.

Nic sem prakticky nenafotil, krom Nugget st�nku, tak�e jestli se chcete pod�vat, mrkn�te do sekce galerie - fotogalerie - ostatni :)



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
06. 02. 2009 / 13.39 / Gyd

WJP: kdyz zacne designovat monterky, tak ty muzou viset i cely desetileti

06. 02. 2009 / 12.09 / wjp

j� v�m. na tebe taky mus� b�t tlak, kdy� je tv�j n�pad pou�itelenej na p�r m�s�c� v sez�nn�. Nebral bys, kdyby hadry s tv�m vymy�len�m stylem visely na obchod� cca 5 let (a ne ty 2 -3 m�s�ce, pak sale a pry�)?

04. 02. 2009 / 15.29 / efa

WJP: ale m� to �iv� kurwa :)

04. 02. 2009 / 15.06 / wjp

no nev�m kam to dosp�lo, na prk�nku u� jsem jezdil no n�kde 90 l�ta, ale te� kdy� zajdu do SNB obchodu, to je na zblit�, chud�ci mlad� za��naj�c� SNB (rep. jejich rodi�e), ty palety za kde jakou kravinu, v�eci se sna�ej vyd�lat na z�jmu (pochopiteln�).
Jinak, sv�t se Efo z toho neposere, �e jim do�ly n�pady na vzor na bundy. Aspo� mlad� nebudou ve sch�ze (a prudit rodi�e), �e maj lo�skou bundu a nejsou IN.

04. 02. 2009 / 12.32 / sus

Klusi-jo jo ten je bozi!!!

04. 02. 2009 / 11.08 / KluSi

Larva: to je hodn� dobr� n�meck� film ;)

04. 02. 2009 / 00.26 / Lurva

krize preje punku, je treba vycistit krev, vubec me nemrzi, ze na ispu bylo mrtvo, Fetten Jahre sind vorbei !!!

03. 02. 2009 / 21.19 / miklo

kepaso: dy� u� to tu je

03. 02. 2009 / 20.32 / kepaso

PEPE: p�esn� - indie, d�v�m tak rok, dva,....t�i, mo�n� �ty�i, kdy to p�ijde sem. nav�c efa, kdy� to uchop� za spr�vnej za��tek, tak to bude teprve BUH, proto�e tv��emi jeho kampeny budou jeho 2 nete�e, kter� maj� indieelektropoprock (viz. jeden z v�kend� v obrazech - je�t� te� to �iv� vidim jako) v krvi neasi. *13*

03. 02. 2009 / 16.55 / PEpe

ja bych rekl, ze to neni zdaleka jen ekonomicka krize ... spis bych rekl, ze ta tu hraje sekundarni roli ... sice mam na sobe mikinu burton, ale prave tim jsem pravym dukazem situace - nikdy sem na prkne nestal *8* byla to moda, ktera posledni dobou dodychala ... je cas na indie style, nebo neco - kdo vi co :-)

03. 02. 2009 / 16.33 / Paya

A ja rikam zaplatpanbuh, ze ty vsichni rychlokvasny zlatokopove zkrachujou. Vzdyt kdyz se kouknete na dnesni skateshopy, tak to uz ani skateshopy nejsou, ale jen butiky s hadrama, kde je minimum hardwaru a ktery nikdy nic pro ceskou sk8/snb scenu neudelali a neudelaj. V Praze je asi vic jak 30 skateshopu WTF?? to nikde ve svete neni. V 90 letech byli tak 4 a cela ta komunita byla takova nejaka sympatictejsi *13*

03. 02. 2009 / 14.51 / Ivan

jo jo, �ern� a fialov� te� fr��. V�echny baby ted chod� n�jak moc v �ern�, nezd� se v�m?

03. 02. 2009 / 14.35 / HrQ

ad krize: hledam praci - jizni cechy - ceske budejovice - hrq(zav)centrum.cz
ad nugget: co maj sakra vsichni s tou fialovou? to ted frci?

03. 02. 2009 / 14.28 / baara

[ K! ]_ galerie na str�nce nuggetu p�eci, i j� jsem to po chv�li pochopila :-) �koda �e des�t� narozeniny v kontextu tohoto �l�nku nevyzn� nijak vesele...

03. 02. 2009 / 14.24 / [ K! ]

foto nevidno, kde to m� bejt?

03. 02. 2009 / 14.04 / dreadless

MIKLO: jen�e Burton, Guiksilver, Volcom a dal�� u� v tom jedou od za��tku a sypou taky n�co zp�tky do toho sportu, ne jako plno nov�ch rychlokva�ek, kter� akor�t prod�vaj�, ale nemaj� vlastn� team, testery, v�voj��e... jen nakoup� v ��n� co jim nab�dnou a feedback nulovej..

03. 02. 2009 / 13.37 / Ivan

pleten� svetr od babky, nebo va��k, kurwa to je styl a n� p�edra�en� sra�ky.

03. 02. 2009 / 12.56 / miklo

No podle m� se sp� slo�� pr�v� ti mal� v�robci co to d�laj od srdce ne� ty mamut� kolosy typu quicksilver, burton, volcom, kter� u� na tom jenom r��ujou. a co se t��e cel� t�hle sc�ny je mi z n� up��mn� u� celkem dlouho na nic, a to jsem byl p�ed �esti lety aktivn� skej��k :) z undergroundu se stal jako v�dycky mainstream a �lo to cel� do kytek. firmy vyr�b�j furt to sam� aby se to l�bilo d�ck�m, co jim to koup� rodi�e, samej nu rave ala designy. fuj. sta�� se pod�vat na volcom, tri�ka t�hle firmy byli p�r let zp�t t�m�� kultovn� z�le�itost� co se designu t�kalo. a dneska. �koda mluvit. a� to cel� zho��

03. 02. 2009 / 12.34 / Plasta

�lov��e .. tak m� skoro i p�est�v� mrzet �e jsem musel z�stat letos tr�et v h�kn�.
ur�it� to ale d�v� smysl .. ekonomick� krize, k tomu ten sn�h nen� tolik co b�val... snad to zase chytne tu spr�vnou vlnu.

kdy� mluv� o textur�ch taky u� za��n�m b�t p�ekrmen� t�ma v�cma kolem .. je toho zkr�tka moc. v tom s tebou souhlasim.


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�