K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

30. 09. 2008 / Filip Urban / aktu�ln�

Tak n�jak sleduju ten grafick� design v na�� kotlin� a nemohl sem si nev�imnout nov�ch log pro n�kter� m�sta �R. V�echna vzbudila na odborn� p�d� celkem slu�n� debaty a hlavn� vlnu odporu a kritiky. Ono se ani nen� �emu divit. Prvn� tu m�me Najbrt�v f�rek (sp�e vtip) kter� mu Ostrava slupla i s navij�kem. Rok trvala spolupr�ce Ostravy se studiem Najbrt, aby po roce pr�ce vznikl n�pis ostrava se t�emi vyk�i�n�ky. N�kde sem �etl vtipn� popisek, jak na tenhle n�pad do�li. Na pracovn� n�st�nce studia vysel prakticky rok, �lut� pap�rek s n�pisem OSTRAVA !!! Nikdo si ho moc nev��mal, a� asi 3 t�dny p�ed odevzd�n�m n�kdo pro�el kolem, za�val heur�ka a logo bylo na sv�t�. m�l sem mo�nost vid�t i pdf prezentace za kterou by student GD dostal p�i semestr�lk�ch st�� C�ko. Najbrt u� je pojem a tro�ku se mi zd�, �e se studio na sv�m jm�n� veze a d�l� si z neboh�ch smrteln�k� prdel. Co na to ��k� Iv�nku?




Druh� logo bude reprezentovat Kop�ivnici. K tomuhle v�t�zn�mu n�vrhnu snad jen: ZLO, ZLO, ZLO. Nacpat do loga m�sta obrys tatrovky - u� to je nesmysl a cesta do pekel, ale co p�edvedli s t�m p�smem, to se jen tak nevid�.

No a na z�v�r t�e�ni�ka na dortu. Trutnov - legenda draka :) Asi upln� bez koment��e...



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
02. 10. 2008 / 19.19 / Kuba2

slany je luxus

02. 10. 2008 / 19.18 / Kuba2

Ostrava se mi libi [i kdyz mam pocit, ze to najbrt udelal za poledni prestavku], koprivnice a trutnov hruza. up taky. nelibi se mi, ze v logu univerzity nebyla pouzita jedina krivka. spatne, spatne

02. 10. 2008 / 17.34 / Chucky

Taky sem to nahodou zjistil, o tom Trutnovu, fakt ulet: {odkaz}

02. 10. 2008 / 09.48 / xifox

mkay *4* Kazdopadne se to nevyrusuje z obsahem, kde me teorie nastenky pobavila *8*

02. 10. 2008 / 09.46 / efa

joaha. no s t�m se tu �ten��i nau�ili ��t. sem holt takov� �e�tin��sk� diletant a primitif...

02. 10. 2008 / 09.41 / xifox

No prave je ;) Ale koukni k sobe do clanku ;)

02. 10. 2008 / 09.16 / efa

no tka j� nev�m. podle m� visel je dob�e ne?

02. 10. 2008 / 08.58 / xifox

S nazorem na loga souhlasim az no "studia vIsel prakticky.." fujfuj *8*

02. 10. 2008 / 03.21 / greeaz

Kua Ivane, vyjadri se :-) Vsici tu na to cekame...

01. 10. 2008 / 21.52 / mada

Ostrava je minim�l,to te� let�, ...Kop�ivnice je hust�...jedem pozadu dop�edu ze zlomen�m p�smenkem...legendu draka vyprdnulo legozv���tko z s ps� hlavou...sp� to m�lo b�t asi n�co s legem ne� s legendou, asi n�jak� sranda, nebo co... *8*

01. 10. 2008 / 09.04 / Starej kverulant

ono i "vysel" je docela p�knej squost *13*
Lucky_man si za�al *4*

01. 10. 2008 / 08.57 / lucky_man

A CORRECTOR se nehl�s�? Co� takhle navij�k vs. navyj�k? (Nebo to ypsilon byl um�leck� z�m�r? *1* )

01. 10. 2008 / 08.23 / Sharyk

... ono je to s t�k� asi i s t�ma komisema ... �ekla bych, �e �asto je to tak, �e n�jak� odborn�k (n�kdy i r�doby odborn�k) je v komisi sp� jen tak, aby se ne�eklo ... proto�e p�ni papal�i na ou�adech a magistr�tech si to cht�j� rozhodnout sami, oni toti� nejl�p v�d�, co je hezk� a co o�kliv�, co se m� l�bit a co ne ... posledn� doba um�n� a kultu�e moc nesp�je ... ale o to v�c je t�eba bojovat!

01. 10. 2008 / 01.43 / smiley

trutnov - bruce lee.. 8 bit rule

01. 10. 2008 / 00.14 / chechet

TRUTNOV - bez draka neodejdu!

30. 09. 2008 / 21.35 / Do

jinak s tema soutezema to mate tezky, no zatimco souteze o penize se daji lehce rozhodovat (a stejne se manipulujou a krivi), tak u toho vizu�lna se tezko urci stabilni mreitelne hodnoty. Kazdy to stejne vid� jinak nemluve o tom, kolik je ruznych odborniku a jeste k tomu nezavislych a objektivnich, kteri by nejak nestranne (jde to ?) rozhodli. Takze to maji ti starosti a jejich kulturni referentky celkem tezke. jinymi slovy, jak� si zvolime zastupitelstvo, takov� m�me designmanual :-D
P.S. do trutnova se zacnou sjizdet davy, uvidite !!

30. 09. 2008 / 21.31 / Do

chechet: designeri to sou .-))
ad Pal.Univerzit - delo, moc se mi to l�b�, hlavne ty rozlicne a variabiln� aplikace - pecka jsou ty manzety a svetrik se mi taky l�bil :-P trosku divne je to triko ve velkem provedeni ale fakt jako delo !

30. 09. 2008 / 18.13 / chechet

tolko kecov a pritom taka hovadina *8*

30. 09. 2008 / 17.58 / huk

Kop�ivnice a Trutnov neskute�n� zlo...l�b� se mi ten n�vrh o p�r ��dk� n� na logo univerzity palack�ho...btw u n�s se sout� o logo m�sta zadala student�m z ateli�ru p�sma a typografie na V�UP, kte�� to pojali, jako svou semestr�ln� pr�ci a tohle je v�sledek {odkaz} m�m to logo celkem r�d, denn� se s n�m setk�v�m a dostalo se mi hodn� pod k��i...symbolizuje to zcela z�kladn� p��rodn� dominantu (b�valou sopku) co tu m�me, ale je v tom skryto je�t� hafo dal��ch v�znam�...

30. 09. 2008 / 17.24 / baara

b���, kop�ivnice ��lenost nad t�m u� jsem se p�rkr�t roz�ilovala..., to trutnovsk� jsem je�t� ani jsem nevid�la /a nem�la vid�t... o to v�c m� to mrz�, kdy� to je m�sto, kde m�m ko�eny a babi�ku/. Rozum z�st�v� st�t a �lov�k jen bezmocn� z�r�. V "sout�e" o loga v �esk� republice u� jsem d�vno p�estala v��it a co se mus� st�t, aby se to zm�nilo k lep��mu?

co se t�k� Ostravy, je to sice HODN� na v�k�ch, ale nakonec se mi to i docela l�b�... mno :) akor�t ta barevnost mi nesed� teda.

30. 09. 2008 / 16.37 / Va�ucek

Twor : To logo Trutnova se ned� pova�ovat ani za tu b�du. Fakt NC!

30. 09. 2008 / 16.26 / twor

To nejde ne��ct alespo� n�co.. :( Nerad kritizuji. Ka�d� pr�ce m� svoji hodnotu. Ale "logo" m�sta Trutnov je prost� b�da, takov� chud�ra handycapovan�. P�i p�edstav� �e do tohoto se budou vr�et prachy a hlavn� potk�vat tohle p�i �ast�ch n�v�t�v�ch rodiny v Trutnov� na ulic�ch a na kdejak�ch tiskovin�ch, akc�ch... atd atd. Nooooooo, hned bude tohle kr�sn� m�sto o ��dnej kus hnusn�j��. Tohle toti� nejde p�ehl�dnout v ��dn� form� a jako to nejde okomentovat jakkoliv rozum�.

Na pov�enou d�v�m u� jen to, kter� 4 n�vrhy se dostaly do 2. kola sout�e. Se mi nechce v��it, �e by tam nebyly lep��. Pro� prost� v�echny neuk�ou??? Ve�ejn� "sout�e" v �R stojej za hovno.

{odkaz}

30. 09. 2008 / 16.12 / Kaspy

ani mi to logu kop�ivnice nemluvte.Je to opravdu hr�za.A to ten v�tvor st�l kolem �tvrt milionu.Bydl�m v Kop�ivnici a logo je te� k vid�n� na ka�d�m rohu.

30. 09. 2008 / 16.01 / Dawek

jeste k te PDF prezentaci studia Najbrt - vysvetli mi to nekdo??? je to tak ze nekdo predbehl svou dobu a my to zatim jeste nechapem nebo co kua?

30. 09. 2008 / 15.56 / Zabar

pravdu m�te oba, bylo to 1,8mega bez dph. Taky mi nov� logo ostravy p��de trochu jako vtip, na druhou stranu mi Najbrt p��de, �e a� sou ty loga jak�koli, tak v�dycky fungujou a sou promy�len� po strance pou��v�n�. Jinak Trutnov hr�za, ale pro m� je nejv�t�� zlo teda Kop�ivnice
2 Dawek: "Nov�" logo UP mi taky p��de zaj�mav� a z fin�ln�ch n�vrh� bych ho taky vybral, jedin� co se mi na n�m nel�b� je �ernob�l�(jednobarevn�) verze....kter� se nap�: na tiskovin�ch asi bude pou��vat ve velk� m��e...

30. 09. 2008 / 15.48 / Gyd

o tom logu Ostravy jsem cetl, hned jsem si vzpomel na 30vterinovou znelku k Expo 2000 od Kraftwerk, kteri za to vyinkasovali 400K DM...na me to pusobi dojmem jako "Banik, pico", ale v politicky korektni verzi "ostrava !!!" *8* Navic se nabizi otazka, jestli se o Ostrave neda rict ve zkratce nic jineho...?

30. 09. 2008 / 15.35 / Dawek

j� nev�m, studio Najbrt respektuju nicm�n� ob�v�m se, �e tohle logo a v�bec cesta kterou se studio posledn� dobou ub�r� je velmi rychle vy�erpateln� - co bude d�l pt�m se? Ostravu m�m, jakkoli m� sv� stinn� str�nky, docela r�d, kulturn� to m�sto docela �ije, sc�na je tam zaj�mav� ... t�i vyk�i�n�ky na m� p�sob� sp� naopak ne� by asi m�ly - pot�ebujem na sebe upozornit !!! - tzn. sp� jako sou��st n�jak� propaga�n� akce a ne jako vizu�ln� styl, kter� by m�l m�sto sp� charakterizovat, vyjad�ovat n�jakou my�lenku, genia loci. nehled� na to �e prvn� a v�t�inou i jedin� asociace je profl�knut� Ban�k pi�o!!!
o Kop�ivnici jsem psal ve foru - jako�to skororod�k a zavil� vlastenec se styd�m
Trutnov komentovat nebudu - byl jsem tam v �ivot� jen jednou na n�jak�m fes��ku a m� vzpom�nky to logo popisuje docela trefn� :))

Nicm�n� co tyhle loga spojuje (i kdy� u trutnova pozad� nezn�m) je dosti netransparentn� pozad� - nejd��v ve�ejn� sout�, kter� vy�p� a vy�um� a n�sledn� se m�sto vytas� s brut�ln� zak�zkou pro z�hadn� vybranou firmu... Tohle se mi nel�b� hodn� - n�co shnil�ho ve st�t� ...

btw. v�c ne� minimal-cesta najbrta je mi sympatick� cesta V�ry Mare�ov� - co ��k�te na novou univerzitu Palack�ho v Olmiku? {odkaz}

30. 09. 2008 / 15.14 / efa

PLASTA: j� sly�el 1.8 mega ale o prachy moc nejde. Jako byla by to adekv�tn� cena za ro�n� spolupr�ci, �as na tom str�ven�, p��pravu designmanu�lu a dal�� nekone�n� spolupr�ce na v�ech v�cech, kter� s t�m jsou spojen�. Tak�e podivovat se na cenou je zbyte�n�. Sp� nech�pu, pro� nebyl regul�rn� tendr, pro� je barevnost jako na �D CARGO (taky od najbrta) a jak dok�zaly ty vyk�i�n�ky prosadit. S logem Prahy nem�m ��dn� probl�m. To je prom�kl� v�c od A do Z ale tohle ch�pu jako �let, kter� pro�el

30. 09. 2008 / 15.08 / Plasta

ostrava stala 2,5 mega prej .. jak jsem to vid�l prvn� tak jsem �um�l s otev�en�m utr�lem ... fakt dobr� vtipy ..
font u kop�ivnice to je fakt pozl�tko cel�ho pr�myslu *8* k�ivku bych p�ekous .. z trutnova nech�pu nic .. mysl�m �e se za�nu ��astnit takov�ch tendr�, jestli v�bec nejak� jsou ..
a s t�m m�lem co do toho mohu vlo�it bych mysl�m ho�any docela potr�pil .. i kdy� .. to co primitivov� pova�uj� za vkusn�, nutn� vkusn� b�ti nemus� .. �ano

30. 09. 2008 / 15.00 / misi

za tu ostravu bych nedal ani korunu.... total cirkus jako... *1* *1* *1*


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�