K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

07. 03. 2008 / Filip Urban / aktu�ln�

Asi tu nemus�m ps�t o af�rce, kdy bandi�ka ZTOHOVEN vyhekovala rann� po�ad �T panorama a pastla atomovej v�buch do �iv�ho vys�l�n�. �T to moc nepobrala a �lenov� Ztohoven jsou popotahov�n� po soudech a maj s touhle akc� celkem probl�m. Jak u� to tak chod�, vznikla online petice, pod kterou sem se r�d podepsal, proto�e si mysl�m, �e akce smysl m�la. Upozornila dost vtipn�m zp�sobem na nebezpe�� medi�, coby poskytovatele �asto neobjektivn�ch a zkreslen�ch informac�. Roman T�c a lidi kolem n�j jsou pro m� um�lci 21 stolet�, kte�� vyu��vaj� v�ech mo�n�ch prost�edk� a upozor�uj� origin�ln�m zp�sobem na v�ci kolem n�s. Dr��m jim palec a podepisuju. Jestli tak u�in�te i vy je na v�s. Odkaz na petici je zde. Snad to n��emu pom��e... Popisn� video jejich hacku �T si m��ete pustit n�e:



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
31. 03. 2008 / 09.32 / sickmind

{odkaz}

10. 03. 2008 / 16.05 / Killer

OLDPRIMITIF: asi jsi to cele nepochopil si rikam.... tady nejde o zadne diry v bezpecnosti *10*

10. 03. 2008 / 15.22 / oldprimitif

no...podle m� nejde o to jestli to je br�no jako um�n�, nebo ne... tohle se prost� ned�l�...na d�ry v bezpe�nosti se d� upozornit i jinak..s t�m �e skupina si myslela �e to nikdo nem��e br�t v�n�...j� mysl�m �e star� babka, nav�c bez br�l� hovno pozn� esli je v�buch okat� vsazenej do krajiny, nebo opravdovej...���it strach nen� um�n�

10. 03. 2008 / 14.56 / Killer

RESPEKT 100HOVEN jak rik Marty. A je jedno proc to rikam nebudu obhajovat svuj nazor. Je proste muja a JEDNADVACET si nech ten svuj. Ale neodpustim si P.S.: vnimejte svet v sirsich souvislostech a pripustte, ze ten vas nazor nemusi byt ten spravny. Potom se da vest dialog.

10. 03. 2008 / 13.25 / Marty

respekt 100hoven!

10. 03. 2008 / 09.37 / Hanzin

aj to pat�� jinam *8*

10. 03. 2008 / 09.36 / Hanzin

Zrovna v�er� na treninku se m� ptaly jakek m�m nejvet�� postavenej model letad�lka kdy� vid�l moji motorku a auto.... YPs jsme model��i nebo vandalov�? *4*

10. 03. 2008 / 08.17 / [ K! ]

Mysl�m, �e pokud by to bylo doopravdy, je jedno jestli to vid� na�ivo nebo v TV, no escape anyway.

09. 03. 2008 / 16.24 / NICO

Nech�pu, �lov�k by asi m�l um�t n�st za sv� jedn�n� zodpov�dnost...

09. 03. 2008 / 13.51 / withson

J� hlavn� nepochopil, co vlastn� k zamy�len� mi p�nov� ze ztohoven nab�zej�. Cht�li n�m uk�zat, �e pokud n�kdo vnikne do ciz�o objektu a nez�kon� se napoj� na vys�l�n� televize, tak si m��e chv�li vys�lat co je mu libo? Tomu bych v��il u� p�edt�m. No a tak n�m te� je�t� uk�ou, co by m�lo �ekat n�koho, kdo t�mto zp�sobem z�kon poru��.

09. 03. 2008 / 11.11 / Ivan

Vy jste bl�zni, ten v�buch se doopravdy stal!!! Jednalo se asi o pakistanskou balistickou raketu, informace m�m p��mo od lid� z BIS, je to dost pr�ser, �e ty jejich rakety dolet� a� sem, proto je t�eba budovat radar. Na druhou stranu se mi l�b� jak to ty tajn� slu�by um� zinscenovat, aby to vypadalo jako n�jak� "�uryna jaxsvi�a" n�jak�ch troub�.

09. 03. 2008 / 08.11 / gej�a

e�t� �e ty internety m�me *8* *8* *4*

09. 03. 2008 / 06.57 / Pedro

Gej�a: m�m pocit, �e jsem ho st�hnul ze socialistick� s�mo�ky na idnes *1*

09. 03. 2008 / 06.10 / gej�a

jaxvi�a je dobr� slovo jakcyp *14* ..
Pedro:odkud m� ten obr�zek?kdysi sem si ho naskenovala na myspace hehe a od t� doby je to v�ude *8* *8*

08. 03. 2008 / 19.38 / Pedro

kluci si u�ili �urynu jaxsvi�a a sv�ch p�r minut sl�vy ale na �kor n�koho, kdo se hodl� v mez�ch z�kona br�nit, mysl�m, �e je v�echno v po��dku, i petice sympatizuj�c�ch je v po��dku, m� se zd�, �e to funguje *13*

08. 03. 2008 / 18.17 / sickmind

jestli tady s necim souhlasim tak je to
07.03.2008 | 23:36 JEDNADVACET
me spis namichne, kdyz nekdo, kdo sleduje yp, se pohorsuje nad jinym nazorem.:-)

osobne mi to je burt, live sem to nevidel, co je TV znam z vypraveni *1*
pochybuju, ze bych zacal kvuli tomu nekam zdrhat, ale nevim... moc se nedivim, ze je CT zaluje, kdyz jim hekli broadcasting. kazdopadne petici nepodporim, vedeli do ceho jdou, je to jejich boj a me to nijak neoslovuje, abych citil nejaky nutkani v ty veci neco podnikat.

08. 03. 2008 / 16.30 / stancza

to, �e se ke konci toho videa tlem� "jak mal� kuc�", m� jen vede k p�esv�d�en� �e "upozorn�n� na nebezpe�� medi�, coby poskytovatele �asto neobjektivn�ch a zkreslen�ch informac�" byla sp� takov� vzne�en� formulace pro skute�nost, �e to byla hlavn� prdeljaxvi�a... nijak zvl᚝ to neodsuzuju, uzn�v�m, �e n�pad je to neot�el�, proveden� brilantn�, ale petici m� to podepsat nep�im�je...

08. 03. 2008 / 12.30 / UJKO TRNAVA

Co auto? BAR�K!!!

08. 03. 2008 / 09.54 / Gyd

Ja bych to videl asi tak - jako happening dobry, myslenka me hodne oslovila, ale bohuzel to koliduje s realitou a bylo by fer, kdyby ta skupina te realite celila u soudu. Nikde neni psany, ze za to pujdou do kriminalu, ale nejaky rizeni v ramci nastavenyho systemu byt asi musi. Fasistum bysme demostrance nelegalne zakazovali a umelcum prohresky odpustime (zamerne srovnavam dve odlisny veci v jednom pravnim systemu).

Ad absurdum, kdyz se rozhodnu postrikat Efovi auto sprejem se svym tagem coby mym umeleckym vyjadrenim, jak se k tomu Efa postavi?

a) zasmejeme se
b) Efa si zaplati opravu ze svyho
c) bude ji vymahat na me

08. 03. 2008 / 04.42 / sus

a hur� do lesa !

08. 03. 2008 / 04.38 / sus

podepsal-podepis taky---?!!!

07. 03. 2008 / 23.36 / jednadvacet

me spis namichne, kdyz nekdo, kdo sleduje yp, se pohorsuje nad jinym nazorem.:-) tu silnou myslenku jsem v tom prave - oproti te dalsi akci, kterou jsem zminoval - nenasel. sorry.

07. 03. 2008 / 23.22 / kume

jednoznacne se stavim na stran EFY. myslim ze tahle akce je nastavene zrcadlo dnesni doby, radil bych to nekam na uroven akce "cesky sen". vsechno ma svoje hranice (bomby v kosi...) a jsem docela prekvapenej jak mame kazdy posunutou hranici vnimani slova umeni. umeni 21.stoleti neni davno od slova umet a nazory (witeg,bert,jednadvacet...) nekterych lidi nejsou daleko k onomu "to by zvladl i muj mladsi syn" apod. pokud je umeni se silnou myslenkou reakci na sve okoli v kterem zije, myslim ze ztohoven ziskavaji 10/10. pokud ne, dostavame se na uroven naivity a zamerneho odmitani neceho jineho. sorry, trosku me to namichlo, cekal jsem od lidi co ctou yp vetsi nadhled...

07. 03. 2008 / 23.02 / kepaso

TOYAK: me hraje TV doma hodinu za mesic. ja se nepriklanim ani kjedne variante...ale osobne me zajima, jak bychna to reagoval. nechtejte sem tahat psycholooogii.

07. 03. 2008 / 19.23 / Toyak

Pane Kepaso a vy kdybyste byl v t�ch Krkono��ch, kousek od toho a vid�l to live (co� pochybuju, pa� na to �um� jen rann� pt��e, co d�l dosk��e), byste d�lal jako co? Panika�il? Nebo se �el pod�vat ven se ��lkem �aje v ruce, jak to vlastn� s t� realit� je? Sakra ne�umte tak na tu televizu *10*

07. 03. 2008 / 19.14 / Toyak

V�tku to� WTC�ka sem netahej. To je Bush�v majstr�tyk! Vrt�i bernard�nem *14* *13*

07. 03. 2008 / 18.48 / kepaso

*jestli je to realita nebo fikce

07. 03. 2008 / 18.47 / kepaso

je videt, ze tu jsou zastanci a odpurci. napada me takovy rozbor:

1) existuji odpurci, kteri akci v primaku nevideli,
2) existuji odpurci, kteri akci v primaku videli,
3) existuji zastanci, kteri akci v primaku nevideli,
4) existuji zastanci, kteri akci v primaku videli,
5) existuji ti, kteri se k tomu stavi neutralne.

ad2) v tu chvili mozna nemeli myslenky na to, jestli je to realita, nebo skutecnost. tim padem jsou v pravu - proste je to vydesilo.

ad3) tito maji nejvetsi ramena. nebylo by na skodu, aby se vzili do situace, kdy se divaji na ten primy prenos. jestli by pak nehodnotili naopak. argument, ze je to na prvni pohled jasny, ze se nejedna o skutecnost, neni ten pravy orechovy. funguje jen ve chvili, kdy se na to divam v klidecku, tady na tech internetech.

07. 03. 2008 / 18.22 / witeg

:)

07. 03. 2008 / 18.21 / jednadvacet

tak s timhle oponentnim nazorem prosim me nespojovat ;-)

07. 03. 2008 / 18.15 / witeg

Jin� um�lci zase cht�li v roce 2001 upozornit na vyko�is�ov�n� muslim� ve sv�t�, tak si p�j�ili letadla a ud�lali performance v NYC.
Nebo kde je ta hranice? A kdo ji vymezil?

07. 03. 2008 / 17.55 / JEDNADVACET

me to neurazilo, nepohorsilo, a uz vubec ne vydesilo. proste v tom nevidim umeni (pominu-li samosebou to, ze to provedli sikovne). ja ocenim leccos. spis si myslim, ze jako poukazovani na absurdnost systemu to nebylo uplne to pravy. prave proto, ze pravni system je v tyhle zemi postavenej na hlavu si myslim, ze neni zrovna v poradku omlouvat poruseni zakonu timhle zpusobem. o to mi spis jde. styl "ti nademnou si delaj co chtej, lets do it too" mi prijde az prislovecnej. napriklad zakryti pulky Davidova srdce nad Hradem ("?") mi prislo presne to ono WOW, pred kterym sednu naprdel :-)! TV hack mi prisel oproti tomu jako reklama. O cepicich nemluve...

07. 03. 2008 / 16.21 / flaj

efa: pekne..souhlas..
JEDNADVACET, WITEG: to uz je ale holt o tom jestli v tom dokazete videt krasu, smysl nebo dokonce zdvizenej prst anebo jen poruseni vasi zaprdene svobody, kterou diky nevsimani si veci, na ktery se vyse zmineni panove snazi poukazat, ztracite.

07. 03. 2008 / 14.42 / efa

Tak tady s v�ma nem��u souhlasit. Pominu T�covo kraden� �epic policajt�m, ale tenhle happening se mi l�bil. Jako pokud se pod�v�te na to video tak je to dost promakanej pl�n od A do Z. Tu petici si sami nevymysleli, ale lidi kter�m to bylo sympatick� se za n� postavili. Mysl�m �e forma um�n� se od va�ich p�edstav n�v�t�vy galerie dost posunula. Ano je to konfronta�n�, v�c agresivn� mo�n�, ale takov� je doba. �lov�k aby dnes na n�co upozornil mus� v�c k�i�et a mysl�m �e chlap�ci si zvolili skv�l� t�ma proto televize a m�dia obecn� je jedna velk� �a�k�rna a honba za sledovanost�. Nikomu nezp�sobili ��dn� �kody a dost pochybuju, �e t�m i n�koho vyd�sili. Asi se v tomhle neshodnem ale j� ty chlap�ky obdivuju, proto�e dot�hnout tu v�c do konce je pr�v� to �eho si cen�m nejv�c. Kolik skv�l�ch v�c� u� sme u piva vymysleli co? A nikdy se nic po��dn� nedot�hlo. Oh�n�t se tu z�konama v dob� kdy m� ka�d� pr�vo a z�kon (kr�sn� uk�zka sou�asn� politika) uprdele je mimo. Nejde o to �e jsou um�lci v�c ne� lidi. To je p�ece blbost. Mo�n� jen lidi nut� n�kdy sem tam o n��em pop�em��let, by� na to n�kdy pou�ij� prost�edky, kter� nejsou upln� ko��r podle so�asn�ch pr�vn�ch norem a v�klad� ale sakra d�je se tu kolem n�s takov�ch nespravedlnost�, kter proch�z� naprosto bez pov�imnut� a bude se tu vy�ilovat kv�li part� lid�, kte�� cht�li upozornit na dost podstatnej probl�m. Dost. Jen bych se roz��lil-

07. 03. 2008 / 14.27 / bert

Kdy� si p�edstav�m, �e �iju v klidu s rodinkou n�kde v Krkono��ch, hled�m u rann� k�vy na Panoramu a najednou h�em nejnutn�j�� v�ci do auta a zdrh�me stovky kilometr� pry� p�ed smrteln�m radioaktivn�m spadem, tak mi to taky moc jako um�n� nep�ijde.. Nebo kr�st policajt�m �epice, jak na to byl T�c tolik hrd� v rozhovoru v Reflexu.? {odkaz} Kr�de� jako ka�d� jin�. Douf�m, �e u soudu dostanou ��dnou p�lku a ��edn� se potvrd�, �e um�lci v�c jak lidi p�ece jenom nejsou.

07. 03. 2008 / 14.20 / D

No ne. Hack vys�l�n�, pro� ne, ale tak kdy� u� d�l�m v�c, tak to dot�hnu do konce. Mo�nost� je v�c, ale ta petice je proti smyslu toho aktu.

07. 03. 2008 / 13.49 / romicka

v brn� byl tu�im p�ed rokem podobny pripad, kdy parta studentu tusim ze z vut dala do odpadkovych kosu po brne makety bomb, dusledek: vyklizena pulka centra, spousta vydesenych lidi, vedeni skoly se za ne postavilo, ze se jedna o umeni, kluci ty makety brali za sochy a pak se divali jak jejich umeni likviduje policie. kokoti

07. 03. 2008 / 13.07 / jednadvacet

witeg: to je to, co si taky myslim. nerikat si umelecka skupina, byli by za vandaly.

07. 03. 2008 / 12.47 / witeg

Ja si zas myslim, ze kazda sranda neco stoji a jestli porusili zakon, tak by meli byt potrestani, tak to tady u nas v pravnim state funguje, hajit se muzou u soudu. Jak je to klise-porekadlo? Svoboda jednoho konci tam kde zacina svoboda druheho, nebo tak nejak.
Cele mi to pripomina tohleto {odkaz}

07. 03. 2008 / 12.40 / jednadvacet

mno nevim. nejak jsem nedocenil umeleckej zamer. naborit se do vysilani mi moc jako umeni neprijde. ale mozna jsem moc zaprdenej.

07. 03. 2008 / 11.35 / [ K! ]

jj douf�m, �e z teho neco bude


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�