K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

07. 02. 2008 / Filip Urban / aktu�ln�

Posledn� dny jsou fakt bl�zniv�. D�je se toho dost, ale vpodstat� nic. Hlavn� si naj�t chvilku na n�jak� update je dost slo�it�. Ve �kole sem zjistil, �e mi chyb� kredity, abych to tam mohl n�jak �sp�n� ukon�it. S diplomkou sem je�t� ani neza�al... V pr�ci se toho na m� nahrnuly hromady a yp fashion nest�h�m �e�it. Do toho st�hov�n�, kter� nabralo trochu jin� sm�r. Nakonec to nebude suver�n� byt (rozum�j suter�n�) ale op�t jdu do podkrov�, tentokr�te je�t� bl� k centru s luxusn� vybavenou kuchyn�, dv�ma pokoji a malou, ale �tulnou ter�skou. Internet a TV signal included! Hor�� to bude s parkov�n�m, proto�e ��m bl� k centru, t�m v�t�� peklo a taky n�jem je zase n�kde jinde ne� dosavadn�ch 8000,- ale kdo chce luxus, mus� makat �eano.

Jinak je spousta v�c� o kter�ch se d� p�kn� glosovat jako nap��klad ameri�anka, kter� str�ila svoji dcerku do mikrovlnky (j� bych ty mikrovlnky v USA zak�zal), taky sem se cht�l n�jak vyj�d�it k t�m buran�m od Fr�dku-M�stku co pova�uj� za vrchol ve��rku op�t ko�ku a nechat ji roztrhat pitbullem. Ve fin�le jim ani nep��jde n�co divn�ho a do t�hle hororov� trojice je�t� zahrnuju T�k� pokondr a jejich neskute�n� nevkusnou a� perverzn� kampa� pro Pennymarket.

Ok. T�ma k diskuzi nahozen�ch dost, j� se jdu pono�it do pr�ce...



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
11. 02. 2008 / 13.42 / Gyd

hezky to napsal Safirus, tahle umela realita nas pekne okrada o cas (tyvoe, spadl autobus v Indii ze skaly, to urcite potrebuju vedet!).

11. 02. 2008 / 10.01 / z3rg

FLAKO: vystizne *14*

10. 02. 2008 / 10.54 / Do

jestli vas neco sere, pak to vetsinou nema s tim danym problemem nic spolecneho :-DD
efa: na pristime tynglu, ted jeste potrebuji dovyridit nejake ty veci, grunt odkazat ...

10. 02. 2008 / 09.06 / Flako

Pokud v�s n�co vyt��� , m��ete vycestovat a po p�r letech t�eba znovu p�ehodnotit. Jen pokud mohu radit(ehm), ce�tinu nekurvit angick�mi, �i jin�mi vsuvkami. A pokud jinak nem��ete, aspo� to pi�te gramaticky spr�vn�. *13*

09. 02. 2008 / 18.22 / kepaso

no...ja jim to preju...ale neni fer, ze ten humbuk kolem toho je az ted...pritom ta muzika vznikla v roce 2006 a od te doby jezdi po cele republice porad.

09. 02. 2008 / 18.13 / Ivan

M� u� tot�ln� ale fakt tot�ln� sere m�dii cpan� Marketa Irglov� s glenem Hansardem a jejich posran� love song z Once kter� je nominovan� na gremmy, oskara a j� nev�m co je�t�, kurwa ka�d� den na to n�kde nar��m v novin�ch, televizi atd. Sere m� to jedin�ho?

09. 02. 2008 / 17.25 / efa

Po�me sp�chat hromadnou sebevra�du :)

09. 02. 2008 / 15.10 / kepaso

ale teda borci, citim z toho heslo: "deje se to vsude a je toho mraky, tak se preci nebudem pozastavovat nad jednim pripadem!". ja verim, ze na to mate negativni nazor. jakoby tu ale byla trocha lhostjenosti. s takovou to pude dal a dal.
kdyz uz je tady zminena smrt z podvyzivy - je jasny, ze ja osobne nic neudelam s lidma v Africe, kteri trpi hlady a diky tomu zdechaji - jasne, muzu tam jet a pomahat, obetovat svuj zivot. bohuzel je to tak strasnej srab, ze ani celej svet jim nedokaze pomoct, mozna spis nechce. kazdopadne do tohoto moc nevidim a nebudu polemizovat o teto situaci.
kdyz se vratim k te kocce - vsechno prameni ze spatne vychovy - proste kdyz budu diteti od utleho veku vysvetlovat, ze tady ty veci se proste nedelaji...a kdyz jo, tak mu urazim ruce. zase na druhe strane problem, jak muze byt dite spravne vychovany, kdyz je jeho rodic kokos, kterej v mladi takovy veci delal taky a nepripadaji mu nejak hrozny.
mne je uplne jedno jestli se o takove veci dozvim, sere me to v globalu, vsechno co lidi delaji, nepremysli nad sebou. krom tyrani lidi, zvirat apod. me treba tak strasne sere, ze nekdo vyhodi z auta obal od mlika, cokolady, to je fuk od ceho. hele, hazej si to doma na zahrade kokote!!!
dale, media, hele tady tema kauzama neziskala jakakoliv televize ani jendu minutu me sledovanosti navic (kazdopadne se postarali o to, ze o nich vim, to jo), protoze na TV se stejne nedivam. v pripadu kocka medialni humbuk vitam. rozumni rodice muzou svym ditkam doma vysvetlit, ze jim urazi ty ruce pokud neco takovyho udelaji - dokonala prevence. a chlapci cinitele se mozna trosku poserou a sahnou si do svedomi. proc by nemeli mit takovi curaci cedulku curaku? ja sem pro, a at to vi cela republika a ne jen spis zalozenej v kartotece.
v kauze Barbora me na druhou stranu ten humbuk sere. okamzite vypinam TV, zaviram panel ve FF, du pryc...to bych se musel nasrat, kolik penez vyletelo kvuli takovym kokotum jako je ten jejich spolek. normalne bych je nechal zlyncovat.

09. 02. 2008 / 14.31 / Safirus

Odpov�� na moji ot�zku je: TV! Mysl�m, �e zdrav� stanovisko m� JOHNNY*. Nem�me ani nejmen�� p�edstavu o krutostech, kter� se ka�d� den d�j� "za rohem" nebo i d�l. Neb�t TV a r�zn�ch medi�ln�ch agentur, tak tyhle zpr�vy "odezn�" do ztracena na m�st� jejich vzniku, maxim�ln� na region�ln� �rovni. Televize (a dnes u� nejenom NOVA, ale i ve�ejnopr�vn�) hraj� hru o z�sk�n� div�ka a t�mahle senzacema brnkaj� na p�irozenou notu senzacechtivosti (chl�b a hry). Vytv��ej� UM�LE kauzy, t�mata, p�timinutov� report�e o bezv�znamn� Barbo�e �krlov� s vlastn� zn�lkou apod.

T�m ne��k�m, �e se prvn� dv� efou uveden� z�le�itosti opravdu nestaly a �e nejsou odsouzen�hodn�, sp� bych cht�l pouk�zat na neodpov�daj�c� d�le�itost, kter� jim byla m�dii p�isouzena (viz. JOHNNY*). Tak�e bacha na sou�asn� m�dia! *14*

Co se t��e Pokondru, v�e podstatn� tu bylo naps�no a net�eba asi nic dod�vat. Snad jen znovu: TV...

09. 02. 2008 / 03.33 / Johnny*

ALL: jasn� p�te�, ka�d� m�te sv�m zp�sobem pravdu, ale mn� jde o to �e je zbyte�n� mnoho povyku pro ko�ku a p�r v�rostk�. Vemte si kolik ko�at se utop�, proto�e jich je prost� nav�c.
Miliony kus� domestikovan�ch zv��at �ij� v NESKUTE�N�CH podm�nk�ch, aby mohly b�t bez mo�nosti se br�nit zabity, a well done v ned�li budou ��ze�ky.
Cht�l jsem pouk�zat na to, �e se d�jou hrzn� v�ci, ne zv��at�m, ale lidem jako my. Lets have look at the Darfour.
Takov� situace jak� je tam v D�rf�ru, kde denn� chc�pou des�tky, ne-li stovky lid� s nafouknut�ma b�ichama.
Rajt nau, Evry seknd. Plesk jeden. Plesk dal��. Who cares?
Nejen humanit�rn�, ale i ekologick� katastrofy p��mo prob�haj. Obrosk�ch m���tek.
Jsou to ocasi, nesouhlas�m s ni��m takov�m, t�m �e to pro�lo m�dii, to t�m troub�m snad d� zabrat, ale po��d byla to jen ko�ka.
Pokud �e�it etiku a humanismus a kdo trp�, trp�l, bude trp�t, co ne a co jo, tak je povrchn� �e�it n�co takov�ho, p�itom co se za dve�mi d�j� stejn�, by� hor�� "zlo�iny", ale daleko masov�j��ch m���tek.
I think I ve made my point.

09. 02. 2008 / 00.29 / kepaso

no kdyz to fakt hodim do jednoho pytle...tak asi tu absenci rozumu, u tech prvnich 2 kazdopadne...u te 3. by se dalo polemizovat.

09. 02. 2008 / 00.01 / Safirus

Kdy� to vezmu kolem a kolem - ot�zka: co maj� t�i efou zmi�ovan� z�le�itosti spole�n�ho?

08. 02. 2008 / 23.20 / kepaso

JOHNNY*: ty chlape nevim, myslim, ze to nejak zjednodusujes. hele...budu vencit toho pesana, kterej to urobil, nejakou blbou nahodou se mi urve z voditka protoze uvidi kocku, tu dobehne a roztrha. s tim nic neudelas, je to sice tvoje chyba, ale ten pes si to vybral a tys mu to umoznil tou blbou nahodou - ale proste jsi nechtel.
ta kocka se tehdy ocitla ve stavu, kterej nikdy nezazila, nejednalo se o nic prirozenyho. byla umele paralyzovana. zase...neco jinyho by bylo, kdyby ji nakej zivocich paralyzoval v divocine, treba jedem. neplet sem potravinovy retezce. to je ulne o necem jinym. ta kocka se proste nemohla branit, nemohla pouzit instinkt apod.

08. 02. 2008 / 17.57 / lucky_man

EFA: ROZUM?????
�erven� trpasl�k(?): "To co n�s odli�uje od zv��at je to, �e si nel�eme genit�lie!" (Sv� vlastn�...pozn.autora).

08. 02. 2008 / 17.23 / efa

johnny: souhlas, jen�e to co n�s d�l� od zv��at je rozum. a ten by n�m m�l ��ct co u� je p��li�.

08. 02. 2008 / 17.02 / Johnny*

no up��mn� �e�eno, kluci maj� podle m� p��jmz a p�edstavte si �e by ya v�ma n�kdo p�i�el a �ek v�m :
Hele d�m V�m p�l m��e za tejden pr�ce akor�t to bude trapas a bude to v telce. Ale jinak cajk. Co vy na to?
V tu chv�li jdou id��ly stranou. Nav�c pokud m�te za prdel� hypo a rodinu, tak naprosto.
�ekne� ne a r�no se probud� a zavol� mu zp�tky.

Jo a v�dy't to byla jen ko�ka, kdy� u� n�co takov�ho ud�laj� �lov�ku,tak je to hr�za, ale ta sle�na co vykl�dala , �e by t�m vin�k�m ud�lala to, co oni t� ko�ce..
Potrestejme �raloky za jejich krustost k ostatn�m ryb�m, mysl�m �e bychom m�li vyslat n�akou m�rovou misi aby ty rybi�ky tak netrp�ly.
V���m tomu, �e kdyby ko�ka v�d�la jak na to, tak m� sejme a maso se�ere.
Prost� thats how we rule on the earth.

08. 02. 2008 / 13.56 / [ K! ]

PROCHYNATOR - ale kde�e, to je jenom m�sto, kde se daj� sehnat u�ebn� pom�cky *1*

08. 02. 2008 / 13.46 / Flako

DO: urcite myslis, ty kuyone, na tu nejpjeknjejsi kwjetu z Mistka , ale tu bys nezkrotil *1*

08. 02. 2008 / 13.43 / romicka

to sou zas reci "v t�hle zemi, v na�� spole�nosti", dva �ulini ze sebe d�laj� �a�ky, co� ostatn� byli dycky a natom vydel�vaj� a u� to je celospole�ensk� probl�m....svou c�lovou skupinu si ta reklama najde, tak�e ��el spln�, reklama na supermarket, j�t� typu penny,nen� ur�ena pro div�ky filmov�ho klubu na �T, kte�� po t�et�m shl�dnut� lost highway m��ou zodpov�dn� ��ct, �e v�, o�m to je.

08. 02. 2008 / 11.38 / Prochynator

[ K! ]: jako ze GYD uz je taky "vykradac"? *8* *8*

08. 02. 2008 / 09.31 / [ K! ]

GYD: {odkaz}

08. 02. 2008 / 08.54 / Gyd

no je to hruza, ze klicu z Pokondru asi zivi rodiny a berou vsecko, pryc s timhle osobnim kapitalismem a delejme vsichni jen krasne srdecni zalezitosti. Zakladam skolu pastevcu koz, pridate se? *1* *1* *1*

08. 02. 2008 / 08.36 / Do

po�lete n�m ty fryde�aky do 3nce, my je tu zkrot�me :)
ostatn� i t�ch dobr�ch fryde�aku by se tu p�r hodilo *4*

07. 02. 2008 / 23.35 / ayaap

nebo tady {odkaz} ... je toho vykradani plno. sazi se na zazite melodie, humus, kreativita nula bodu ale zaruceny uspech *2*

07. 02. 2008 / 23.31 / ayaap

Jestli znate tuhle pisen {odkaz} , tak si poslechnete jak ji "vylepsila" halifax banka {odkaz}

07. 02. 2008 / 20.42 / o.

na pokondry jsem uz skoro zapomnel a ty mi to ted tak spoilnes *13* *1*

07. 02. 2008 / 17.57 / baara

o mikrovlnce nev�m, pokondra ignoruju (v t�to zemi se nad podobn�mi v�jevy prost� nem� cenu roz�ilovat, bohu�el), a video s ko�kou jsem z�m�rn� nevid�la... ale mohu potvrdit, �e ve fr�dku-m�stku se najdou i norm�ln� lidi a norm�ln� pitbullov� :-) a norm�ln� mikrovlnky.

07. 02. 2008 / 17.38 / gej�a

lidi jsou blbov�

07. 02. 2008 / 17.33 / lucky_man

Jo...j� b�t pokondr, tak jsem r�d,za ka�dou nab�dku pr�ce a jdu do toho taky. Nemaj moc co zkazit a dostanou p�kn� zaplaceno, tak co.
Do Penny nelezu (p�� ho ani nem�m v okol�),....co ale nesn��m (i v�c ne� Tesco) je Lidl, za to jejich k�cen� strom� asi p�ed rokem.

07. 02. 2008 / 17.21 / Frogy

tak ja myslim, ze ti dva timhle vlastne podepsali, ze definitivne konci a proste se rozhodli tu jejich "zustatkovou marketingovou hodnotu" jeste zpenezit.. takze papa, kluci...

07. 02. 2008 / 16.40 / efa

D: sm�ju se jin�m v�cem. do pennymarketu sem je�t� nevstoupil a jak to tak vid�m tak u� ani nevstoup�m. to je zlo! a ti dva prodejn� mago�i, takov� dok�e opravdu vyprodukovat jen na�e spole�nost

07. 02. 2008 / 14.43 / Toyak

P��ovina to je! *2*

07. 02. 2008 / 13.06 / D

N�hodou ta kampa� na Pennymarket je v�ce ne� �sm�vn�. Poka�d� kdy� to zahl�dnu, tak se tomu mus�m sm�t :))

07. 02. 2008 / 12.49 / agarwaen

...v USA zakazat mikrovlnky a v CR pitbully, bo jak je vidno, tak oboji ve spatnych rukach dela divy, stydim se za to, ze krasnemu, klidnemu a prijemnemu Frydku-Mistku dela nekolik kretenu ostudu, nechcete si je nekdo vzit do sveho mesta? :D...jo a kdyz jsme uz u toho zakazovani, tak bych rozpusti i nektere reklamky, protoze ten pokondr a nejlepsi ceny jsou vazne na strceni do mrkovlnky, nebo roztrhani pitbullem... :)

07. 02. 2008 / 11.24 / Spud

americka mikrovlnka-smutne...frydecky pittbull-k zlosti...pennymarket-na pobliti..hororova trojice je dobrej vyraz


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�