K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

31. 01. 2008 / Filip Urban / aktu�ln�

Tak to vypad�, �e se budu op�t st�hovat. Tentokr�t to vypad� na p�esun z podkrov� do suter�nu o p�r ulic d�l. Pro�? Tak p�edn� je to pro m� absence internetu a nen� moc �e�en�, jak ho tam za �nosn� pen�z dostat. Taky ten novej byt je v�t�� a n�jem levn�j�� a nen� to 5t� patro. Ale je to suter�n no. S jedn�m oknem. Starej byt po babi�ce. S trochou snahy a p�r hodinama pr�ce se z toho d� ud�lat hezk� hn�zde�ko, tak uvid�me.

Pro� to sem ale p�u. Odstoupit od smlouvy nem��eme bo m�me smlouvu na dobu ur�itou, proto za sebe mus�me naj�t n�hradu a j� se pt�m v�s! Nehled�te n�kdo v Brn� garzonku. Hezkej podkrovn� byte�ek s kuchy�skou linokou, z�chodem, sprch��em a malou p�eds��kou? N�jem je 8000,- kdy� bydl� jeden. Kdy� dva tak je to asi 8400,- Je to na ulici D�eva�sk� 19 asi 100 metr� od Fl�dy, tak�e slu�n� oblast a bl�zko centra. Voln� by to bylo od 1. b�ezna a pod�vat se na to m��ete p�ij�t kdykoliv. Sta�� mi d�t v�d�t.

Bude to m� �est� st�hov�n� do nov�ho priv�tu. U� toho m�m celkem dost, ale zase abych nevy�el ze cviku �ejo :) Pokud v�s to zaujalo, dejte v�d�t.



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
13. 02. 2008 / 17.45 / Eli�ka

EFA: Fenkj�, fenkj�.. :)

13. 02. 2008 / 10.10 / efa

eli�ka: u� je to fu� ���e :( ale zkus ten podkrov�, do kter�ho sme nakonec ne�li bo sme na�li ten druhej. ��slo na tu holku je: 604640146 gabina

12. 02. 2008 / 19.22 / Eli�ka

Je nab�dka bytu st�le aktu�ln�? D�ky XxDear@seznam.cz

07. 02. 2008 / 00.31 / X

Sklepn� bydlen� je n�hodou docela legrace. M��eme zalo�it klub.

06. 02. 2008 / 09.03 / [ K! ]

SWORDUS - eeeh, co? Vypises zadost a dolozis prijmy... pak uz jen sledujes vyvesku MC kde je jakej byt... nebo se pletu? Prece jenom je to uz nejakejch trinact let kdy jsem diky vejiti do spatne kancelare zjistil, jak na to... *1*

05. 02. 2008 / 11.43 / fiNe_r@y

Tak prvn� pozn�mka, internet se nech� zav�st kamkoliv ;-)

a druh� pozn�mka.. t�we jak to, �e v�ichni �e��te to sam� co j�? Bydl�m v pron�jmu s bandou lid� za 2kk�/os/m�s se v��m v�udy. A najednou u� chci s�m a svoje bydlen�. Jen�e na 11-13kk� hypot�ku prost� nemam. Tak�e nejv�hodn�j�� model je sehnat 3+1 pomoc� hypot�ky do osobn�ho vlastnictv� a do n�j dva ochotn� spolubydl�c�, co mi budou platit podn�jem. *10*

05. 02. 2008 / 10.51 / swordus

.... taky se budu uchylovat asi k pod�n� ��dosti na magistr�t, ale toho pap�rov�n�....... *9*

05. 02. 2008 / 09.23 / Flako

Mno,..pocet prispevu pomerne velky. Takze, Milosove a Kwety ! Venujte prubezne tomuto tema pozornost. Jeden nikdy nevi,...ze ;) A kvalitnich konkretnich informaci neni nikdy dost.
Ale efo, vedes si prozatim v Brne dobre.:) Nejdrive vysky nad fledou, pak sklepni drzkopad a nasledne VSTRIC LEPSIM ZITRKUM !!! Hlavne neparkuj na chodniku, kdyz ZL trademask *1*

04. 02. 2008 / 19.56 / baru

no efiku ja myslim ze to je dobry, my jsme si to tady taky pekne vysolichali a zacina me to tu celkem bavit *4* neni tu sice svetlo ale ja stejne do vecera makam takze si to tu nijak neuziju a na chvilu je to urcite dobry reseni...ze sus *1*

04. 02. 2008 / 19.07 / burmajones

je�� efo to jsi krtek nebo co?
pomni,�e i v rom�nech z prvorepublikov�ho kapitalismu �ili v suter�nech nejb�dn�j�� z b�dn�ch.
vym�nit slun��ko za internet? no kde to sme? *8*

04. 02. 2008 / 16.57 / kld

Efale!!!!no to mam radost,ze ses s gaborem domluvil...a preju Ti do noveho kvartyru vesely sousedy woe

04. 02. 2008 / 14.32 / ayaap

Myslim, ze system ala Property Ladder je o i tom, ze se koupi starej byt/barak, zgruntu se rekonstruuje a proda se ziskem. Pak se koupi vetsi a zas znova dokola. To uz ale zavani plnohodnotnou praci. Cim vic baraku protocit, tim asi lip, no. Pak je z cloveka takovej developer. Bo to jen dava dokupy (najit architekta, projektanta, penize, povoleni, blabla, realizace, dozory). Ale dela to tak dost lidi, to je fakt.

04. 02. 2008 / 13.18 / c00ba

mimochodem pro zarizovani noveho doporucuji tyhle stranky {odkaz} ;)

03. 02. 2008 / 20.32 / jimmy.poho

FBI pravda pravda .. tvuj zaver pobavil *1* *1*

03. 02. 2008 / 19.29 / sus

no Efo me teda zaclo prudit tenkrat ve sklepe ze nevidim na nebe, snad to mate aspon svetly a suchy ( a hajzlik vevnitr *1* )

03. 02. 2008 / 19.27 / Frogy

jinak ad ceny bytu v praze: v cen tru uz tezko sezenete neco pod 50tis/m2 (bez nutnosti dalsich investic). Tzn. za 30m2 garsonku jsme na cene 1,5mil, tj. tak 11,5tis. splatka hypo na 20 let. Plus pripocteme tak 3tis. za fond oprav, energie (ten efou uvadeny udaj o 13tis za smileyho garsonku tipuju na vcetne energii) a jsme na na +-14,5tis. Cili tvrzeni, ze porizeni si hypo nejak vyrazne snizi mesicni naklady na bydleni, je marketnigovy nesmysl. Ovsem investice do nemovitosti a jeji zhodnoceni je vec uplne jina...

03. 02. 2008 / 18.49 / Frogy

hehe, bavi me, jak se tu po case vzdycky vyroji tema, ktere zrovna hodne lidi resi...
pracuju v praze, bydlim tam v podnajmu, pred tydnem jsem se stal majitelem bytu v rodnem meste - splacet ho budu takovym hybridnim modelem, kdy mi nadpolovicni cast nakladu na byt splati bratr a kamos, co tam budou bydlet a ja budu mit taky kde bydlet, kdyz do Lipy zavitam (rodice se uz odstehovali). Duvod, proc jsem se "upsal systemu", popsal v zasade FBI: pokud nekam penize investovat, tak jedine do nemovitosti - jejich cena jde stale nahoru a ikdyz treba rust cen nekde (PHA) dosahl hodne vysoko, tezko to nabere opacny trend (max. se rust zpomali). Pokud bych se nestal vlastnikem, tak na byt nikdy neusporim - ceny rostou rychleji nez sporim. Sam nevim, jestli byt budu vyuzivat, ale tak ho mohu dale pronajimat anebo ldykoliv prodat a doplatit s hypoteku. Ale s nejvetsi pravdepodobnosti neprodelam (nevytahujte na mne pls. hypotecni krizi v USA *4* ). Cili to sice zavazek je, ale nejak zasadni...

03. 02. 2008 / 12.30 / strom353

CHUANTORENA: kua svet je fakt malej, clovek najde mladyho ceskyho primitiva vsude *1* Ja tam byl od pulky prosince do pul ledna. Leto chci rozhodne stravit v Cechach, kde uz jsem rok nebyl ani na otocku a az se bude blizit zima tak bych mizel nekam dolu, kde bude pomalu zacinat leto *4* Treba to nebude Kiwi, ale RSA nebo Aussie, jeste nevim. Kazdopadne diky za nabidku! Kdyby se ti stejskalo po cestine, tak ti muzu dat kontakt na kamose, co uz tam je skoro rok a bydli ve Waitakere, West Auckland *13*

03. 02. 2008 / 07.48 / fbi

Chtel jsem napsat par vtipnych postrehu, ale moc mi v poslednich dnech do vtipkovani neni. Takze jen vecne. V podstate bych podepsal to, co napsal Ivan. Mam podobne zkusenosti.
S bydlenim to resim jako AYAAP. Taky delsi dobu v UK, pronajimame byt 2+kk v Ostrave-Jih, ktery jsme tak pred 2 roky koupili na stavebko za pul mega. Dnes uz ma hodnotu pres mega. Tohle je neco, cemu se v Anglii rika Property Ladder ({odkaz}) a je s tim potreba zacit opravdu brzy, protoze cena nemovitosti stale roste.
Pokud clovek vydelava mega kotel penez s tim, ze si muze bydlet v podnajmu a jeste pritom setri dost penez, aby si ve ctyriceti mojl koupit vlastni a nebo pokud neplanuje rodinu, pak je vsechno v poradku. Ale pokud chci mit deti, tak si nemyslim, ze bydleni v podnajmu je nejlepsi reseni.
Podtrzeno secteno - diky vsem lidem ochotnym platit za predrazene podnajmy. Pomahate nam platit nase hypoteky, abychom si mohli my zit lip. DIKY

02. 02. 2008 / 21.08 / chuantor�na

STROM353: pokud bude� cht�t tipa napi� jsem v Aucklendu u� m�s�c a pl�nuji i  je�t� 5 m�s.

02. 02. 2008 / 19.27 / Carlos

AYAAP: Vole ty ses v anglii? *6* To sem ani nevedel. Jinak souhlas s tebou...muj prvni byt a prvni hypoteka uz byla pred radou radou let (12-13) ...tenkrat byly byty nekde jinde samozrejme a ja si za 350.000 poridil 2+kk - jeste par let a je splacen :-D. Je to asi nejlepsi mozna varianta!!! Ale je s ni treba zacit brzy.

02. 02. 2008 / 13.32 / strom353

Zivot je samozrejme otazkou priorit, nekomu neprijde skoda projezdit penize po svete *14* IMHO to cloveku da nesrovnatelne vic nez vlastnictvi nejaky nemovitosti. Tim nemyslim nejaky zajezdy, ale to, ze se seberu a jedu nekam na rok dva zit a pracovat. Ale jak rikam, kazdej sme zalozenej jinak.

Ziju uz asi 3/4 roku v 1+1 v suterenu za 900CHF mesicne a rikam ti, Efo dobre se rozmysli s tim suterenem. Hlavni hlas pro tenhle byt u me byla wifi lajna a na zdejsi pomery slusna cena. Pri prohlidce a i ze zacatku bydleni mi to prislo hrozne utulny, ale po case cloveku zacne skara moc chybet slunce svitici do oken a vyhled ven. Cim jsem tu dele, tim vic mi to leze na mozek, ale ponevandz uz tu dlouho nepobudu, tak to kvuli pracham prekousnu, ale vim, ze podruhy uz v zivote pod zem bydlet nejdu. Na vanoce jsem byl u kamose v Aucklandu a z jeho bejvaku uprostred bushe jsem tekl, takze dalsi destinace se zrejme rysuje *4*

02. 02. 2008 / 12.50 / lucky_man

Tak�e jen v kr�tkosti se p�id�m na stranu majitel� nemovitost�.Potvrzuju, �e to nen� ��dn� sranda- naj�t, vybrat a koupit byt (viz Ivanovo vypr�v�n�), a i to pap�rov�n� pro hypot�ku, p�evody apod.....no...kam se hrabe maturita:-D To rad�i je�t� dvakr�t odmaturuju, ne� je�t� jednou n�co kupovat. V tuhle chv�li �e��m rekonstrukci a pak bude kolauda�kaaaaaa, na tu se t�����m :-D

02. 02. 2008 / 12.41 / ayaap

no.. hypoteky.. ziju v GB a v CZ mam hypoteky a najemnici splaceji najmy. Takze jaka imobilita? Az najemnici splati hypo, tak se to proda. Jednoduche jak facka. Sporici ucty v bance.. tsss. Vim, vim, zaslouzil bych par ran holi, no.

02. 02. 2008 / 12.29 / enter

J� si po��dil byt v zl na hypot�ku, po dvou letech ho prodal se ziskem t�ista tisic, vyplatil hypoteku a jeste mi hromada zbyla. Takze de se i stehovat, jen je potreba mit stesti a trosku te spekulace. :-)

02. 02. 2008 / 11.28 / Ivan

J� jo byty... moje obl�ben� t�ma, cca po roce sch�n�n� byte�ku se zada�ilo a j� za��tkem prosince na�el, to co jsem hledal. Lidi, kte�� si tohle nezkusili, tak neuv���, to mysl�m smrteln� v�n�. V�bec u� tohle nen� pro lidi se slab��ma nervama. Jednak kr�sn� sledujete r�st cen (lo�sk� rok v SM asi o 40%), pak xkr�t se mi stalo, �e p��jdete pod bar�k v domluven� �as, zazvon�te a doty�n� u� v�m jenom zd�l�, �e naho�e jsou pr�v� lidi, kte�� maj� sebou z�lohu a byt kupujou. D�le potom vy�izov�n� hypot�ky, to taky stoj� za to, kdo si mysl�, �e p��jde do banky, v kapse m� hovno a banka v�m stra�n� r�da p�j�� dv� mega na byt a vy si je jdete na druh� den vybrat, tak ten je s prominut�m najivn� jak mal� d�cko. A kdy� jsem tady tohle v�echno absolvoval, tak jsem si uv�domil pro� vlastn� lid� �ijou v n�jemn�ch bytech, proto�e prost� sehnat si ten sv�j byte�ek v lokalit� kter� se v�m zamlouv� je prost� stra�n� d�ina a stra�n� nervy. Abych to n�jak schrnul. J� osobn� jsem taky nem�l a� takovou pot�ebu vlastnit n�jakou tu "realitu" proto�e bydlet kde m�m atd., ale na druhou stranu �lov�k pracuje, vyd�lav� n�jak� pen�ze a co s nimi? Promrdat je s k�mo�i po hospod�ch, nebo projezdit po sv�t� je prost� �koda, tak�e rad�m vrazit je do vlastn�ho. No a kdy� nastane situace, �e m� t�eba budou br�t roupy a poc�t�m pot�ebu t�eba vyrazit n�kam za prac� jinam, tak byt jednodu�e pronajmu pr�v� t�eba za tu osmi�ku, �e jo. Omlouv�m se za pravopis, ve�er se prot�hl do rann�ch hodin.

01. 02. 2008 / 20.07 / Detreux

EFA: j� byl tedka v 3+1 na zacharu za 7000 a byl to pln� vybavenej byt tak�e lal�� :-) A p�edt�m jsem bydlel upln� nejhrub�jc jak to snad �lo :D Za 450 na m�s�c :D

01. 02. 2008 / 19.44 / verus

Savager: Jj, that�s my point :)

01. 02. 2008 / 17.58 / savager

ale de spis o  to ze dyz dyz platis najem nekomu,tak mu to "cpes do chrtanu", zatimco dyz slacis hypoteku tak je to vlastne jina forma sporeni - ty si proste kazdej mesic misto do banky ulozis - dejme tomu deset tisic - do nemovitosti. a este vlstne neplatis najem...takze ty penize se ti neztrati..sou porad tvoje, ulozeny ve velice stabilnmi investcni polozce...nemovitosti jsou celkem rozumna investice:))

01. 02. 2008 / 16.54 / F�na

Nechci d�lat reklamu nebo n�co podbn�ho, ale jak to tady �tu, tak se neudr�im :) V cizi� je to u� b�n� praxe a u n�s to zat�m d�l� jen p�r t�pk�, pro jedny z nich d�l�m, proto se o tom zmi�uju :))

Prost� v�c je jednoduch�... lze toti� prodat byt, d�m, cokoliv zat�en� hypot�kou... tak�e kdy� po 10ti letech zjist�te, �e to nen� ono, tak byt prod�te i s hypot�kou a m�te po starostech...

Hmmm? :)

01. 02. 2008 / 14.20 / verus

Efa: Vim no... taky z toho nemam radost a predstava upnuti se na jedno misto me zatim docela desi. Ale stehovat se z Prahy na mensi mesto u me asi nehrozi, maximalne se muze stat, ze se mi casem zapali jeste lejtka a budu chtit vyjet mimo CR. To je prave to, ze lidi se meni a s nima i jejich plany a ja samo ted nevim jestli budu chtit za par let zalozit rodinu nebo budu nekde uplne jinde. Porad porovnavam pro a proti. Je to holt boj. Ale je dost mozny ze jeste vym�knu a misto bytu taky zacnu shanet podnajem.

01. 02. 2008 / 14.06 / [ K! ]

Ty Efo, jestli bys chtel mit Brno jako HQ a ziskat tady statni byt s vyhlidkou odkupu do OV (coz u mne uz probehlo) dej si zadost na magistrat. Jak se budes stehovat, ozvi se (cislo mas v @seznam mailu), se stehovanim pomuzu a muzu ti to vysvetlit.

01. 02. 2008 / 13.59 / efa

VERUS: j� mysl�m �e b�t upnut� na to �e "tohle je m�j byt" za��n� b�t p�e�itek. Alespon pro lidi co se nehodlaj� usadit na jednom m�st� tam si naj�t pr�ci a bouchat abych m�l na m�s��n� spl�tky. nav�c kdy� je �lov�k s�m resp. nejsou na spl�cen� dva, je hypot�ka zlo! V�ude ve sv�t� je b�n� �e si zaplat�te n�jem na X let dop�edu a kdy� na v�c p��jde tak se holt st�huje no, ale j� tuhle taktiku - vezmu si ve 20ti hypot�ku a budu do 50ti spl�cet - neuzn�v�m.

01. 02. 2008 / 13.57 / bert

Gyd: Moje �e�! .. rad�i plat�m osmi�ku n�jem ( to m�m 2 spolubydl�c�.) ne� bych se m�l vzd�t bezstarostn� mo�nosti se kdykoliv kamkoliv p�est�hovat.

01. 02. 2008 / 13.49 / verus

Gyd, Marty: No ja tenhle problem ted docela resim, pac studia se blizi ke konci a tim padem i bezstarostne ubytovani na kolejich a je fakt, ze jsem z toho trhu bytu docela znechucena... A ceny pobliz centra a na periferii Prahy se ted zas moc nelisi, spise vubec. Ale 1kk se splatkama 11.000/mes. se sehnat da. Jasny ze je mi proti srsti zadluzit se na XX let, ale co se da delat, porad se mi to zda lepsi nez vrazet prachy do podnajmu a kde nic tu nic. Takhle aspon clovek vidi, ze za tech XX let to bude jeho, haha *8* Buuu, jak mne se nechce mezi dospelaky :((

01. 02. 2008 / 13.35 / Marty

VERSUSGYD - hlavne v praglu nesezenes v centru(nevim kde bydli smaylik, ale tusim ze to periferie nebude *8* ) garsonku na hypo za 10k /m *14*

01. 02. 2008 / 13.23 / Gyd

VERUS: dani za uver/hypoteku je podle me pracovni imobilita a jsou lidi, kteri treba vubec nemaji poptrebu investovat do nemovitosti

01. 02. 2008 / 12.52 / bob

EFA-sp� jsem m�l na mysli s n�k�m n�kam.... s�m bych na to nesta�il.)

01. 02. 2008 / 12.43 / efa

BOB: ozvi se. 776 540 228. Po ned�li se m��e� p�ij�t pod�vat. na v�kend miz�m do km

01. 02. 2008 / 12.33 / verus

Notyvado, platit 13 000 za podnajem v garsonce (!!!) je trosku nerozum ne? Nebylo by lepsi vzit si uver a splacet 10 000 mesicne? Navic je to aspon investice ktera se vyplati. Takhle vyhazovat prachy za podnajem z okna, to je osklivy docela...

01. 02. 2008 / 11.37 / bob

Taky shan�m n�co v Brn�, domluvime se??

01. 02. 2008 / 11.35 / efa

L33: No a nechce� omrknout ten n� byt? Mysl�m �e by se ti l�bil :)

01. 02. 2008 / 10.13 / L33

no resim tez bydleni v brne, dneska se musim vystehovat a nevim jeste poradne kam ...je to pruda prekerni celkem....

31. 01. 2008 / 22.44 / savager

�tedka taky resime problem s odstoupenim od smlouvy na dobu urcitou.....akorat se bojime tech dalsich podminek

31. 01. 2008 / 20.00 / ptw

jenze smajly vydelava padesat sedesat minimalne, jak my vsichni tady... :)

31. 01. 2008 / 19.19 / Elmox

...od smlouvy m��e� odstoupit (za ur�it�ch podm�nek) v�dycky, i kdy� je na dobu ur�itou...

31. 01. 2008 / 18.43 / efa

DETREUX: takov� je doba :( Smiley plat� v Praze za garzonku tu��m 13 000,- !!!! To je teprva peklo *10*

31. 01. 2008 / 18.42 / efa

PROCHYNATOR: to je slovo chlapa! :))) p�u si

31. 01. 2008 / 18.25 / Prochynator

se stehovanim se mnou muzes pocitat,potrebuju protahnout telo a kdyz uz sem te dostal nahoru,tak te dostanu aji dolu *14*

31. 01. 2008 / 18.14 / Detreux

hehe docela dorb� p�lka, omsi�ka :)
J� se taky tedka st�hoval, ze Zacharu ke Kv�tn� nad prodejnu s u�ebnicema :D Taky u� m�j 5 priv�t za rok a p�l *10*


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�