K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

15. 10. 2007 / Filip Urban / aktu�ln�

Omlouv�m se ale nem��u jinak. Tri�ka sem st�hnul, do tiskov�ho centra v Tescu sem poslal informativn� email �e tri�ka stahuju a �e p�eju hodn� spokojen�ch z�kazn�k� a douf�m �e je t�m kauza u konce. Ale spletl sem se. Dnes mi do�el email �e pokud budu nad�le ���it v elektronick� podob� tenhle design, pod�vaj� trestn� ozn�men�. A j� si ��k�m kua tak kde sme? Ok profitov�n� na podobnosti loga, dob�e to bych je�t� jak�tak� pochopil �e to n�jak�m MILO��M z veden� m��e vadit, ale tohle u� p�eh�n�? Koho cht�j� zastra�ovat? Z jak�ho d�vodu a hlavn� pro�? Doufaj� �e mladej t�pek st�hne p�lky kdy� n�kdo komu denn� prote�e x mega milionu kontem zvedne prst?



SOUBOR STAHUJTE ZDE: youngprimitive.live/cesko/slovensko.pdf


Tohle m� zved� ze �idle. Nezlob se DO ale tohle je p�eh��ka. Nejhor�� je �e nev�m co m��u co ne, na co m�m pr�vo. Kua �e j� nestudoval ty pr�va sakra :( Nicm�n� odkazy n�e u� nenajdete. Najdete tam pouze m�j protest v PDF souboru. Ve stylu "svou pravdu nebudeme skr�vat" v�m heslo sd�l�m a� pokud si za��d�te na m�j email: efa(at)youngprimitive.live

Mo�n� si ��k�te: Pro� tolik provyku pro nic. Pro� to nenech� b�t. Tri�ka si prodal tak co p�ch� do vos�ho hn�zda. Ale v�m nedo�ly emaily o trestn�m st�h�n�. Nikdo ze sp��telen�ch web� YP Commonwealthu si nedal na web akci s DO IT YOURSELF ikdy� sem to rozes�lal (Krom� koj�c� matky Tiny vy t�aso�itkov� :). Necht�j� mit probl�my zbyte�n�. Ch�pu Je to m�j fight. Oukej.

Ale j� se ned�m lehce a i kdybych m�l j�t do juda :) tak si to d�m, proto�e za chvilku n�m tam n�kdo naho�e zak�e zp�vat na ve�ejnosti, ��rat mimo piso�ry a ve fin�le k v�m p�ilet� rob�tek kterej v�s pleskne, kdy� �ekne sprost� slovo. Tohle ne kua. P�esto�e mi t�hne na t�icet a p�i�el sem o v�t�inu mladitstv�ch ide�l� tohle by se za hlavu sakra h�zet nem�lo...Jdete do toho n�kdo? Vyrob�te si to tri�ko? Vyfot�te se? Uk�ete se? Nebo ste poseroutkov�?

UPDATE: Tady sem zalo�il na YP FORU galerku, do kter� m��ete d�vat sv� fotky v tri�ku. Zat�m je tam NO IMAGES WERE FOUND tak pevn� v���m �e se tam n�jak� objev�. Zkuste ud�lat v�c ne� mi poslat zpr�vu �e m�m v� support :P



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
22. 10. 2007 / 12.51 / dukla-tn

AMBIENTE: dik .. o tom ze je tesco ochranna znamka samozrejme viem .. nejde mi o partyzansky boj za lepsiu spolocnost .. osobne som si myslel, ze musi byt [prianie matkou myslienky - mala by byt] nejaka moznost ochranne znacky nazvime to 'umelecky upravovat' .. viz kauza kfc/tgm {odkaz} atd ... kedze nie som pravnik, ale grafik, tak ohladom ochrannych znaciek atd mozem citat kolko chcem, ale chyba mi prirodzene schopnost pravnickej interpretacie ... kazdopadne teda ak si pravnik/pravnicka, resp ak to tu niekto taky cita ... ako je to teda vlastne s pouzivanim ochrannych znaciek 'v umeni'? dik moc za veshkere info .. ;-]

21. 10. 2007 / 18.56 / ambiente

to Dukla: pozor, nepl�st pojmy s dojmy - Tesco je ochran� zn�mka a nen� to ��dn� d�lo, tud� se na to nevztahuje z�kon autorsk�, ale z�kon o ochrann�ch zn�mk�ch (�. 441/2003 Sb.) - konkr�tn� �8, odst 2, b) a obchodn� z�kon�k a poskytov�n� loga by� jen v elektronick� podob� by �lo analogicky pova�ovat za reklamu odst 3, d)

19. 10. 2007 / 23.00 / efa

COOBA: heheh kdyby se na n� vrhli v�ichni origin�ln� v�robci tak borci nevylezou z chl�dku :) {odkaz}

19. 10. 2007 / 22.16 / c00ba

ad. autorska interpretace > jj je to IMHO tak jak pise DUKLA. To uz vetsim pruserem zavani treba tohle {odkaz} :D

19. 10. 2007 / 17.58 / efa

LUCKY_MAN: j� douf�m

19. 10. 2007 / 17.51 / lucky_man

Ale probl�m s prodejem ste jednou pro v�dy vy�e�ili,ne? Cht�li abys to triko st�hnul....co� si ud�lal. T�mto m��e b�t kapitola tri�ka a prodeje a zisku apod. uzav�en�.

19. 10. 2007 / 17.46 / efa

DUKLA: taky sem p�esv�d�en� o tom �e za ���en� toho designu u� mi nem��ou v�bec nic. Probl�m to mohl b�t do chv�le kdy sem to asi prod�val.

19. 10. 2007 / 17.14 / dukla-tn

PUF: podla novely autorsk�ho z�kona z roku 2006 >
Bez souhlasu autora je nov� mo�n� u��t d�lo pro ��ely karikatury, parodie, parafr�ze nebo kol�e, pokud takov� u�it� bude v souladu s dobr�mi mravy a v rozsahu vy�adovan�m s konkr�tn�m ��elem. U�it� nad r�mec tohoto omezen� bez souhlasu autora p�vodn�ho d�la by bylo z�sahem do jeho autorsk�ho pr�va.
myslim, ze primarna je idea parodie 'Cesko' ako krajina komnzumentov .. cize tu nedochadza k porusovaniu prav k ochrannej znacke ani k parazitovaniu na povesti ... ;-] Ale nie som pravnik, nemienim sa hadat, napisal som len svoj nazor...

19. 10. 2007 / 12.34 / [ K! ]

PUF - to6 aspo+n 6e mz ostatn9 sme v suchu... nebo ne?

19. 10. 2007 / 08.44 / Puf

DUKLA-TN: ...uff nastudovat by jsi si mel spis TY, schvalne si precti neco o autorskem pravu, registrovanych znackach apod. Budes se mozna divit... Efa na tom proste vydelaval a to je neoddiskutovatelne (a jak uz tu padlo momentalne je fuk zda slo o 100 nebo 10000 tricek). Osobne si myslim ze Efa by mel byt rad ze ho rovnou nezazalovali (muj nazor ze pokud to udelaji tak vyhraji) a dali mu sanci to proste zamest. Na recesi, 'autorskou interpretaci' apod. by se dalo podle me uhrat kdyby to ale neprodaval!

18. 10. 2007 / 16.56 / dukla-tn

je to nezmysel, nic ti nemozu, robia bububu a reagujes ako male decko ... je to 'autorska interpretacia', co je pravne nenapadnutelne .. ako 'profi' grafik by si si tuto tematiku kazdopadne mal nashtudovat! ... ;-]]
> {odkaz}

18. 10. 2007 / 13.03 / romicka

rider: to by me zajimalo, co to je posunem to dal. jakoze podas na tesco zalobu a trestni oznameni ty?! *8*

18. 10. 2007 / 10.08 / [ K! ]

Je�t� jedna verze {odkaz}

17. 10. 2007 / 23.25 / Ivan

J� si mysl�m, �e st�jn� nejv�t�� pr�ser bude s t�m motivem t� zl� Edny Bedny, za to by ti opravdu mohly pr�vn�ci nakopat prdel (bezprdele)

17. 10. 2007 / 23.07 / morgana

Efo, no, snad se nediv�? Tvoje sest�enka je jasn� Malibu-b�rb�.... {odkaz}

Jinak Heb m� rcht.

Lep��, ne� se handrkovat po ou�adech je p�eci davovej odpor!!! *1*

17. 10. 2007 / 21.05 / yaaya

efa: mne by opravdu zajimalo, jestli bys prijal nabidku Tesca na nejaky rebranding neceho, na nejakou kampan... nechapu porad, jak se graficky designer zaobira necim takovym. Kdyby zalobou vyhrozovala nejaka vyrobna konopi, reagoval bys jinak? Ale jinak thumbs up jak toho umis hezky vyuzit.. *14*

17. 10. 2007 / 20.59 / fbi

nevim proc se mi vybavila hlaska z Pupenda: Jeste se nikomu vubec nic nestalo a uz jsme vstricne predposrani (nebo jak to bylo doslova)

17. 10. 2007 / 20.50 / Pablo

N�pad s n�lepkou na auto se mi l�b�. Nalep�m si ji m�sto CZ. Nem� n�kdo u� vy�ezan� n�lepky? Jestli ne tak s do toho pust�m. Tri�ko bych taky bral. ...don't give up your fight

17. 10. 2007 / 19.52 / Rider

Efo, jestli to povazujes za nutne (dulezite) posli mi ty dokumenty od jejich pravniku a posunem to dal

17. 10. 2007 / 19.42 / menina_alex

......no a co az se ozvou kvuli triku "LOVE YOUR BRAND" ? Nebude toho najednou trochu moooc? *10*

17. 10. 2007 / 17.25 / Do

efa: heh, o cechackovstvi sem psal j� .... ;-)

efa po�li mi na mail (do@lidsk�pr�va.cz) ty dva dopisy, co ti psali a odpovedi pokud si nejake pos�lal ....
zkusil bych ti navrhnout (t�eba odpov�� na druhou v�hr��ku) jak pokra�ovat d�le v t�to kauze (p�semn�) t�eba

17. 10. 2007 / 16.48 / heb

frogy: no v�ak to p�e�

17. 10. 2007 / 16.17 / WhiTe

je to tam {odkaz} *8*

17. 10. 2007 / 16.02 / WhiTe

jako support 4 EFA ... podle me na tech trickach neni nic spatnyho ... nejlepsi by bylo kdyby si ty jejich hnusny supermarkety strcili do ***

udelam nejakej banerek a hodim ho k sobe na diktatora

17. 10. 2007 / 15.26 / stjuu

No teda...za��n� to p�kn� nab�rat na obr�tk�ch..Sem byla t�den vPpraze a vezmu si Metro a hned na prvn� strance se o tom psalo:)))

17. 10. 2007 / 15.23 / Frogy

heb: no vsak pisu (jenom selskej rozum a uvazuju nahlas) - poradil bych se s pravnikem..

17. 10. 2007 / 14.51 / efa

SUELIN: nechci se soudit a pr�v� d�l�m v�echno proto abych nemusel (ano vyu��v�m SV�J BLOG NA SVOU OBHAJOBU). Ale pokud u� k tomu dojde, a oni to po�enou p�ed soud. P�jdu do toho a to sem tu psal od za��tku. Je to hafo starost� nav�c a asi i p�r bezesn�ch noc� ale �el bych do toho. ALE SAMOZ�EJM� budu rad�i kdy� se to po�e�� jinak. Nejl�pe tak, �e tesco uvid�, �e za "hochama co ud�lali recesi" stoj� dost po�etn� skupinka, kter� to nen� jedno co se d�je a kter� by� m��e fungovat v opozici k m�m n�zor�m a krok�m ale pokud jde do tuh�ho tak se p�id� a podpo�� m�j boj. A kdy� bych to cel� prohr�l a musel zaplatit tu�nou sumu, ty bude� ten (nebo ta) kter� se bude za monitorem �kodolib� usm�vat :) tak mi tu nemluv o n�jak�m �ech��stv�. A hl�ky typu �e kopu okolo sebe mi p�ijdou dost mimo m�su. V ka�d�m p��pad� d�k za n�zor *10*

17. 10. 2007 / 14.30 / heb

suelin: nepi� bludy, spr�vn� ��zen� je n�co �pln� jin�ho ne� ��zen� soudn�, kolik vyd�lal nemus� b�t podstatn�, tescu mohla vzniknout i nehmotn� �koda (utrp�lo na pov�sti atd.), �aloba nemus� sm��ovat jenom na vr�cen� ��stky, kterou efa vyd�lal prost�m prodejem tri�ek, ale �ikovn� pr�vn�k by si ur�it� s celkovou �kodou dok�zal pohr�t
frogy: jak p�u d�cka, nekomentujme n�co, �emu nerozum�me! a hlavn� z toho nevyvozujme z�v�ry, kter� se pak nedotknou n�s (selsk� rozum nechat stranou, to kolik efa vyd�lal naprosto nen� kl��ov� p�edev��m v tom eventueln�m trestn�m ��zen� - kdy� j� n�komu rozbiju baseballkou auto, bude policajty nebo st�tn�ho z�stupce zaj�mat, kolik sem na tom vyd�lal? tesco m��e b�t stejn� v�c, jenom jde o dobrou pov�t a zn�mku)

na to aby efa do toho sporu s tescem �el je pot�eba odvahy, proto�e to ve fin�le m��e st�t pen�ze, kter� my platit nebudeme. v tomto smyslu ho ch�pu a taky ch�pu jeho obavu z p��padn� akce (j� sem se vyjad�oval jenom k pau��ln�mu odsuzov�n� spole�nosti, ne k tomu, �e efa se rozhodl tak, jak se rozhodl).

17. 10. 2007 / 14.10 / Frogy

takze jsem tim chtel rict, ze jsem presvedcenej, ze za soucasne situace si na efovi nic vzit nemuzou a po nejake konzultacis pravnikem bych sel asi do boje - opet mym selskym rozumem bych rekl, ze muze jit max. o skodu ve vysi toho, co efa na trikach vydelal, tj, cca 20tis? plus pravnici samozrejme - nicmene vynalozene riziko mi prijde relativne male...

17. 10. 2007 / 14.01 / Frogy

hele ja nad tim premejslel, a jsem presvedcenej, ze pokud na tom uz nevydelavas, tak nemuzu to sireni zakazat proste - nijak finacne na nich neparazitujes a je to na stejne jako kterejkoliv inetovej vtipek - preci nemuzou zakazat satiru, ne??

17. 10. 2007 / 13.41 / Gyd

ta opozice tady zacina byt cimdal zajimavejsi (a nemyslim tim ty dva plesaty pomatence z Kotrmelcu *1* )

17. 10. 2007 / 12.49 / Do

suelin: a� na ten z�v�r pln� souhlas�m, taky m� zved� ze �idle todle �ech��kovstv�, zanad�vat, zanespravedlnit a hotovo (o ty prachy tu fakt ne�lo si mysl�m) ... efa, dost to t�m zav�n� ten tv�j p��stup ...

17. 10. 2007 / 10.42 / [ K! ]

{odkaz}

17. 10. 2007 / 10.05 / Suelin

Ano,d�lat kolem t�hle kauzy ru�no a� a�,to by ti Efo �lo.Ale kdy� u� m� j�t o soud a tud� prok�z�n� toho,kdo je vlastn� v t�hle v�ci v pr�vu (a tud�, �e tesco jen v��� vodu),tak to na to u� nem�.Tohle zase m� zved� ze �idle.V�t�ina lid� t� v tomto boji podporuje,ty ale i tak dok�e� jen kopat okolo sebe " co si to to Tesco dovoluje v dne�n�m demokratick�m st�t� " ale u toho to za��na a taky kon��.A to i p�esto,�e se tu psalo " z toho nem��e� nic m�t, maxim�ln� zaplatit spr�vn� ��zen�, v�dy� si na tom vid�lal jen minimum a tri�ek bylo jen p�r". A �e u �esk�ch soud� �lov�k nikdy nev�,tak pr�v� u� pro ten v�sledek na kterej by v�ichni co sem chod� byly zv�dav�,by st�lo za to do toho j�t. Z�V�R : Trika jsou prodan�,pen�ze na kont�,seru na to. *10*

17. 10. 2007 / 07.20 / fbi

johnyyy*:momentalne staci, ze jsi vubec nekdy vlezl na tenhle web.. vsichni jsme podezreli a jdou po nas *13*

17. 10. 2007 / 00.50 / Johnny*

Efo, j� su zrovna v prdeli a pochybuju, �e bych Ti te� v�bec podal ruku..

16. 10. 2007 / 23.18 / efa

Ty frogy jestli to ale zase nen� n�jak� trestn� �in?!

16. 10. 2007 / 20.04 / Frogy

hele pojdme� udelat na TESCO nejakou vtipnou GOOGLU BOMBU !

16. 10. 2007 / 18.38 / peca

Efo, j� su zrovna v Bruselu, j� na tebe tu �alobu pod�m za kotrmelce taky, a p��mo na Komisi. U� to m�m posychrovan� (Heba tam znajou taky).

16. 10. 2007 / 17.57 / efa

LUCKY_MAN: p������������t *14*

16. 10. 2007 / 17.56 / lucky_man

Tak�e aby bylo jasno i pro m� retardovan�ho primitiva....v Reflexu (tomhle nebo dal��m) bude o t�hle kauze zm�nka??

16. 10. 2007 / 17.54 / efa

IVAN: jasn�. hned co se to cel� za�alo �e�it, psal sem Michalovi. V� o tom. Je te� ale v Japonsku. Nicm�n� si kup tenhle nebo p��t� Reflex, dozv� se v�c o jeho n�zoru na v�c *4*

16. 10. 2007 / 17.52 / sus

onia-he todle me presne napada taky *1* a stalo se to mymu fotrikovi a vietnamcici na nej vzali macety! ale J.X.D. o tom napsal v Reflexu a reklama byla na svete *14*

16. 10. 2007 / 17.52 / Ivan

Jako je�t� jednou to tu nap�u a pak u� na to seru, m� n�jakou reakci od autora n�m�tu, jak se k tomu stav� a jak to cel� vlastn� myslel a jestli v�bec v�, co se d�je? Odpov�d na anketn� ot�zku jestli chod�m nakupovat do Teska, tak chod�m, vlastn� je to jedin� hypo� kter� m� osobn� pln� vyhovuje, kde chod� ti, kter�m moc nevon�?

16. 10. 2007 / 15.56 / onia

Nejak mi hlavou probehla myslenka co se asi bude dit az vietnamci v kromzlu zacnou kopcit a prodavat pozmeneny tricka youngprimitive za stopade. *1*

16. 10. 2007 / 15.19 / efa

HEB, ROMICKA. BERT: ano stopro s v�m souhlas�m. kalachama se tu u� na�t�st� ne�e�eme a v�m �e jedine soud m��e ofiko rozhodnout ale s t�ma �esk�ma soudama �lov�k nikdy nev� a m� u� jenom to, �e bych m�l x m�s�c� l�tat n�kde po soudech, m�t brouka v hlav� a ��t ve strachu jestli teda budu po zbytek �ivota platit tu�n� od�kodn� neboo m� soud "o�ist�" a d� mi za pravdu. To u� mi p�ijde absurdn� a "zved� m� to ze �idle". Je pravda �e tri�ka sem prodal a utr�il, �e sem zviditelnil cel� "brand YP" ale to podstatn� pro� tady kolem toho to hal� je, �e se nehodl�m nechat omezovat v tom co d�l�m. Vy ste to z�va�� co to cel� srovn�v� do norm�lu a sem za to r�d. J� si mysl�m �e tohle je taky ide�ln� kauza k tomu demonstrovat, �e internet je taky siln� m�idum a �e sem chod� lidi, pro kter� to tri�ko bylo ur�en� a kte�� v�d� jak to bylo my�len� a ztoto�nuj� se s t�m a �e tu jsou i tac�, kte�� se za to postav� t�eba t�m, �e si to tri�ko (by� v n�m budou sotva sp�vat) vyrob� a po�lou tu fotku a vzk�ou n�komu "tam naho�e" �e nejsme upln� hloup� st�do co se zalekne kdy� na n�j n�kdo vysype paragrafy.

GYD: Heb u� nevyroste *3*

16. 10. 2007 / 14.32 / bert

ROMICKA: Absolutn� souhlas! (J� jsem sem cht�l napsat n�co podobn�ho, ale nechcu b�t ten ... vztahova�n� *14* ).

16. 10. 2007 / 14.22 / romicka

demo, pseudo zeme, lidi boha vystrcte hlavy z prdele, co to melete, to co dela tesco je jeho poroblem ne pravniho radu,zakon chrani podstatne zajmy spolecnosti na dobrem fungovani trhu a k tomu je, to ze tesco to vztahuje i na tento pripad a chce podat zalobu je jeho pr�vo a kurva jediny co to dokazuje je ze v tescu nerozumi srande (byt efo na tom vydelavals takze zas takova blahova recese to nebyla) a ze system FUNGUJE, kazdy ma podle listiny zakladnich prav a ustavy pravo obratit se na nezavysli soud a ten rozhodne jestli to je nekala soutez nebo nevinna recese. a komu se nelibi ze tady spory resi pravnici, tak at se odstehuje tam kde to resi kalachy.

16. 10. 2007 / 14.13 / Gyd

kua, ten Heb, az vyroste, to bude panecku prezident!!

16. 10. 2007 / 13.46 / heb

"jenom soud" m�lo b�t (dal�� p�eklepy stranou)

16. 10. 2007 / 13.45 / heb

efo ja to s t�m studiem pr�v nech�pu, fakt... to je jako by se ti rozbilo auto a tys ho nechal se�rotovat s t�m, �es nestudoval na automechanika a tak to neum� spravit... od �eho mysl�, �e sou advok�tn� kancel��e? lidi se soud� kv�li mnohem v�t��m pi�ovin�m, to co se ty tady demonstrativn� p�edhazuje� jako nespravedlnost syst�mu je "tenden�n� v�klad pr�vn�k� Tesca, kte�� d�laj� svou pr�ci", jestli skute�n� bylo nebylo nebylo autorsk� pr�vo m��e v t�to zemi rozhodnout jenom sou...
ty p�e�, �e ti t�hne na t�icet, ale k t� kauze p�istupuje�, jako kdyby patn�ctiletej punker. po�li n�koho (v�m, �e nejsi v �R) do prahy na konzultaci, pro spoustu pr�vn�ch kancel��� by to mohl b�t dobrej zp�sob, jak se zviditelnit (prvn� str�nka na idnesu, ho�i bojuj� s tescem atd.) a na cen� se t�eba budete moct dohodnout.... to� nehyster�i s robotkama co t� pleskajou a vyu�ij mo�nost, kterou ti d�v� demokratick� pr�vn� ��d a st�j si za sv�m n�zorem a nepi� nic o traso�itk�ch (u� na tebe s kotrmelcama p�em �alubu, abys do t�dne st�hl web, to� si to tady zatim u�ij).

16. 10. 2007 / 13.43 / FRKY

m� by uaj�malo jak to �e�� jin� firmy, v�dyt takov�ch tri�ek existuj� tis�ce, a stejn� ��dn� vliv na n�kupy to nem�, ale t�m �e to takle zviditeln� tak se to mo�n� zm�n�, a to je �sp�ch *14*

16. 10. 2007 / 13.03 / Ryba

Efo mo�n� jsem to p�ehl�d, ale n�jak� ban�rek by nebyl? Psal jsem o kauze u n�s na webu a nebyl jsem jedin�, koho to nasralo...

16. 10. 2007 / 12.56 / efa

BERT: nebud vztahov�an� :) poseroutky a srababy sem psal abych v�s vyhecoval. nezasek�vej se na ka�d�m slov�. kdy� proti nim budu fightovat s�m, zam��knou m� do zem�. kdy� se p�id� 500 lid� je to u� n�jak� hlas lidu a jedin� tak m��em n�co dok�zat. Proto ta hecova�ka a poseroutky *12*

16. 10. 2007 / 12.40 / Marty

EFA> ticho pssst *8*

16. 10. 2007 / 12.11 / bert

Mn� taky ne. Asi nejsme dost "sp��telen�" ;) Ale j� jsem stejn� poseroutka!

16. 10. 2007 / 12.05 / efa

MARTY: ty bys mohl m�t probl�m :)

16. 10. 2007 / 11.59 / Frogy

mne taky ne...?!

16. 10. 2007 / 11.57 / Marty


me teda zadna vyzva k DO IT YOURSELF neprisla??

16. 10. 2007 / 11.40 / verca

no sou to kreteni..navic logo je sice velice podobn� ale ne stejny...tesco ma u tech carek dole takovou malinkou vlnovku..efa ne tak o co jim de *10*

16. 10. 2007 / 11.34 / kubiczek

btw ted me napada navrh na anketu: Kdo chodi nakupovat do tesca? *8*

16. 10. 2007 / 11.09 / swah

Tak jsem v�era tak� zbastlil �l�nek viz {odkaz} , jinak mn� tam kdysi chutnala jedna zmrzlina s asi 10 ��kama, kter� nav�c ve tm� trochu sv�tila.

16. 10. 2007 / 11.01 / Milton

Obaz pro ve�ejnos: {odkaz}

16. 10. 2007 / 10.50 / [ K! ]

KUBICZEK - zkus �v�dsk� uzel...

16. 10. 2007 / 10.31 / kubiczek

me jen mrzi ze je to hnusne.... hnusne logo jeste hnusnejsiho obchodu, ktery vyuziva stupidity duchodcu a meneuvazujicich obcanu, takze je mi lito... nenatisknu si to... ale support urco bude.) ....... prece nebudu nosit takovy SHIT JAKO JE TESCO na tricku:) btw maji hnusne pletynky...

16. 10. 2007 / 09.35 / [ K! ]

MICHAL@CHERNOBYL - jedin� dobr� na *esku je chleba a pern�k se �vestkovou n�pln�... na pov�st jim *eru

16. 10. 2007 / 09.33 / [ K! ]

E�t� sem v�era vymyslel �ECKO, asi to d�m pod sebe �ESKO - �ECKO *8*

16. 10. 2007 / 08.43 / Flako

Mily Efo
Predem meho dopisu te srdecne zdravim se stalou vzpominkou na tebe *1*
Chtel bych ti napsat, ze v techto "demo" zemich mas pravo jen na to, co ti zaridi tvuj kvalitni, ci slaby pravni zastupce. Taxe do niceho moc nemontuj, protoze na to nemas penize, voe.
A navic, ....neposlouchas rady starsich, zkusenejsich,.....
P.S. Je rozdil mezi hlavou rozbitou od prorazeni zdi u soudu, nebo omlacenou od Zdi narku v Jeruzalem, heheh.
Srdecne zdravi Flako
the graveprimitiv

16. 10. 2007 / 08.40 / efa

DO: s n�k�m, kter� ti d�v� na v�b�r "st�hnout nebo �aloba" se moc t�ko komunikuje, diskutuje o z�m�rech a podobn�. Nem�m moc na v�b�r ani se ned� o �em diskutovat. nen� to o debat� ale bu� a nebo! a pak se teda boj. to m� zved� ze �idle DO.

16. 10. 2007 / 08.13 / efa

LQ: pro tebe to je mo�n� capina, pro m� to je v�c kterou nezkousnu, proto tenhle humbuk.

16. 10. 2007 / 08.09 / Do

ylache zve�ejnil 15.10., ehhh, prokazateln� p�ed tv�m updejtem ty t�aso�itko.
uff, ted se mi zd� �e jsem synonymem pro st�hnut� pulek. J� chci b�t �ekn�me synonymem pro racion�ln� �vahu :-DD
hele, jasn� �e nikdo nem� st�hnout pulky, j� osobn� bych triko ani nestahoval (stejn� do�lo) a za�al s nima diskutovat z�m�r, vtip v obchod�, skrytou reklamu apod. jaxme psali d��ve s jasn�m poselstv�m a skrytou kamerou apod.....
todle je samo blbost a ne p�eh��ka ....
.... jestli�e se c�t� "v kout�" kdy� na tebe Tesco za�ve, tak "v kout�" asi jse� (tak se dovzd�l�vej v t� oblasti, ve kter� d�l�), j� na tebe asi taky pod�m trestn� ozn�men�, a to nevyhro�uji, j� ho pod�m, ale asi nedopadne valn� ... podobn� to dopadne u tohodle druh�ho p��padu.
�aloby, trestn� ozn�men� apod. jsou celkem legitimn� zp�soby ochrany, jestli si mysl� �e ned�l� nic �patn�ho (co� by sis m�l n�jak zjistit), tak i tomuto trestn�mu ozn�men� mus� �elit, jako ka�d� humorista.
Mn� na v�s vad� jenom ty pseudoz�v�ry, �e se sv�t n�kam ��t�, �e t� to zved� ze �idle (no podruh� u� snad nebude :-)). R�d bych byl synonymem klidu (t�eba�e na v�le�n�m poli).

16. 10. 2007 / 06.27 / LQ

me osobne by se kvuli takove capine nechtelo vlacet po soudech *13*

16. 10. 2007 / 02.14 / efa

MORGANA: Co nov�ho v B�rb�nov�? tak tam bych to ne�ekal :) super! f�r flek *8*

16. 10. 2007 / 02.06 / Michal@Chernobyl

"Vedle nekal� sout�e, konkr�tn� parazitov�n� na DOBR� POV�STI, se auto�i tri�ka..." - citace z idnes.
Pochopil n�kdo z V�s, co v t� v�t� d�l� ta DOBR� POV�ST? J� v�m �e jde o interpretaci pr�va skrzev� n�jakou pr�vnickou spole�nost, ale... n�co takov�ho m� oporu v z�kon�? Eh Eh. Dobr� pov�st (u tesca????)?

15. 10. 2007 / 23.07 / morgana

odkazuje sem... nebo snad rad�ji do tesca???? *1*

15. 10. 2007 / 23.06 / morgana

no, tak snad se to povedlo... {odkaz}

15. 10. 2007 / 22.54 / yaaya

ja myslim, ze po tom, co se v Praze objevily billboardy Hovno v Tesco fontu a po tom, co se v Ceskem snu pan reditel Suran siroce usmival do kamery se slovy "vitejte v nejuzasnejsim hypermarketu v Cesku", tak jsou "hosi" opatrni a pravnici delaji svou praci stejne jako grafici si uzivaji staze (nebo tvrde makaji, to jako no offence). Move on a ukaz neco, co tu jeste nebylo. Dik

15. 10. 2007 / 22.53 / kenwelo

tak tohle hnulo zluci i me, sakra kde to jsme? *6* muj support {odkaz}

15. 10. 2007 / 22.46 / Ivan

Apropo, stejn� by m� zaj�malo, co na to autor loga?

15. 10. 2007 / 22.45 / Ivan

Demokracie skon�ila kdy� n�m zak�zaly nosit h�ko�e *1*

15. 10. 2007 / 22.43 / morgana

Hu, j� nejsem ten p��telskej web, ale support bych si na web vrzla... jak????

15. 10. 2007 / 22.26 / Gyd

15.10.2007 | 18:33 EFA: taky nevim, jak si to vysvetlit, uz nejsme kamaradi?
*1*

15. 10. 2007 / 21.29 / chechet

kazdopadne si necham vyrobit. aj viac kusov *1*

15. 10. 2007 / 20.50 / efa

Ad demonstrace: "Nekrman a quelle, a� jdou do prdele, prav� �ech� r�j, obchodn� d�m �esko! *8*

15. 10. 2007 / 20.50 / efa

CARLOS: d�kec! Tohle pot�ebujem. Ono to tu toti� veden� a cel� pr�vn� odd�len� patrn� sleduje.

15. 10. 2007 / 20.43 / smiley

Jak "nikdo krom Tiny"? Brblrbll.. Jako jo - udelat .jpg a hodit to na vtipky.cz tak se nic nedeje a takhle je clovek nepritelem statu eee.. mastodonta?

MATUS: ja myslim, ze to neni priosobnele - jde o princip. Kdyz pujdu na vaclavak s transparentem a budu hlasat ze "Tesco je vul" tak co? Prijde security a zmlati me? Kdyz k logu Tesca pridelam srdicka a vylepim to na sloup, tak nikdo ani necekne? Princip stejny.

15. 10. 2007 / 20.40 / Carlo$

Ahoj Efo, mas ode me support na {odkaz} tohle se nelibi uz ani me a prijde mi to zbytecne od takoveho molochu. *10*

15. 10. 2007 / 20.38 / LUCKY MAN

Tak a te� jsem se taky fakt na�tval...jdu vyhrabat n�jak� ty fotky z kaleb v �esko tri�ku, �asem je nahraju...ikdy� nic vtipn�ho to nebude...snad ocen�te aspo� n�jakou tu ��ast;-) EFO, m� m�j full support...zvl�t� proto, �e j� bych asi nem�l tu odvahu se s t�m tolik pr�t.A jdu sh�n�t piln�ky a recepty jak se pe�e chleba s piln�kem uvnit�.

Co takhle ud�lat demonstraci primitiv� proti t�m chud�k�m p�ed n�jak�m vybran�m super hyper marketem *eska????

15. 10. 2007 / 20.25 / exoffo

�e by se mor�lka vracela do dob komunismu? vypad� to tak ... je mi z toho na *2*

15. 10. 2007 / 20.18 / Bobikus

o tri�ko stoj�m, tak�e jdu do teho

15. 10. 2007 / 20.16 / dUDLAJ

Hned zitra vyriznu nejaky samolepky na auta a na kompy a s trikem budu chodit zevlovat do naseho mistniho ceskobudejovickeho CESKA :-) normalne v ty socce nenakupuju ale na zevla to asi spatny nebude .-)

15. 10. 2007 / 20.14 / maikor

�e�ensko m� pobavilo :-)

15. 10. 2007 / 20.03 / efa

MATUS: u� nic neprod�v�m. nab�z�m pouze mo�nost vytvo�it si n�lepku na auto, tri�ko, �ablonu na ze�. Oni m� za to cht�j� �alovat. R�d bych se od toho odosobnil ale n�jak mi to nejde

15. 10. 2007 / 19.54 / Prochynator

ja bych chtel,aby tam tym fontem bylo napsany "KOKSO", pak do teho pudu

15. 10. 2007 / 19.49 / matuS

Efa, troska sa od toho celeho odosobni.
Fakt je ten, ze to logo si prebral a trocha upravil. Podobnost je zjavna.

Pozri sa na to s nadhladom a skus si len troska predstavit situaciu, ze na niecom zamakas, pripadne zainvestujes a potom tam niekto spravi 2 drobne zmeny a zacne to predavat pod svojim menom.

15. 10. 2007 / 19.39 / Hanzin

a navic nebudeme potla�ovat "n�rodni hrdost" kv�li ciz�ck�mu kra�mu ne?

15. 10. 2007 / 19.12 / fbi

to efa: mno ja to vidim tak, ze na net si muzu povesit co chci. Mame snad svobodu slova a projevu. Tim se prece nikdo neobohacuje, ze da nekde neco ke stahnuti. Napis Cesko nikoho neurazi, neni to detska pornografie a vubec - nezda se mi, ze by bylo protizakonne delat loga, ve kterem se vyskytuje slovo Cesko. A pokud ho nekdo chce mit na tricku, tak at si ho tam natiskne. Zadny zisk z toho nikomu neplyne... (vlastne jo, tiskarne :)

15. 10. 2007 / 19.00 / efa

Chlapci od FBI se do toho vlo�ili? :)

15. 10. 2007 / 18.56 / fbi

OK...toz stahujte tady:
{odkaz}
(je tam jen JPG a AI)

15. 10. 2007 / 18.33 / efa

GYD: omlouv�m se, proch�z�m historii a tebe sem vynechal co� nech�pu :) asi sem po��tal �e to tam d� automaticky

15. 10. 2007 / 18.29 / sus

Zde�ku ty nejse� asi sp��telen� web....

15. 10. 2007 / 18.25 / Gyd

me teda zadna vyzva k DO IT YOURSELF neprisla??

15. 10. 2007 / 17.49 / ondro

ja chcu taky to cesko !


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�