K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

29. 05. 2007 / Filip Urban / aktu�ln�

Asi v�m neunikla zpr�va o Klausov� knize Modr�, nikoli zelen� planeta. Tento prezidentsk� po�in rozbou�il kde koho. Kn�ku sem ne�etl, tak�e se nem��u vyj�d�it, ale p�em��l�m pro� m� prezident pot�ebu se vyjad�ovat k t�mhle ot�zk�m a nav�c t�mhle zp�sobem - �elem proti v�em. Samo na to m� pr�vo ale ��k�m si jestli mu to stoj� za to. Jeden ze zelen�ch p�i�el s designem na tri�ko, vtipn� parodizuj�c� n�zev knihy od na�eho p�edn�ho �esk�ho klimatologa, architekta a v neposledn� �ad� tak� prezidenta �esk� republiky :)



Rozhodl sem se podpo�it jeho po�in, a tri�ko nab�dnout na na�em eshopu - www.ypshop.cz.



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
01. 06. 2007 / 15.34 / Killer

do: souhlasim.... dobre tema na TT, dam si to s tebou i tim absinthem a nebude to poprve *14* *13*

01. 06. 2007 / 11.22 / Do

ok� a te� to snad vyjde ! diskusn� klub na tynglu, t�ma �. 1 glob�ln� hyc a souvisej�c� t�mata, chce to absinth, hodn� cig�r a n�jak� fotografy a rozhovory ...

01. 06. 2007 / 11.19 / Do

killer: jo jo, to jsou ty myln� p�edstavy o n�s ekonomech a kapitalistech *8*

... j� t�eba r�no vstanu, pok�c�m p�r strom�, koup�m dal�� ostrov, jen tak zb�chdarma, abysemipostavil, si zat�ruju 9litrem a pak jdu sn�st afri�anovi chleba a vyp�t mu vodu ...

01. 06. 2007 / 09.01 / Killer

Do: jojo, mas pravdu a presne o to jde, jde o zisk..... . Kdyz se rekne, ze umelecke dilo ma nevycislitelnou hodnotu, prijde ekonom a oceni to a rekne tolik a tolik, jenze to je hodne relativni, asi tak relativni jakou hodnotu ma zdrave zivotni prostredi. Myslim si, ze taky nevycislitelnou. A treba mizeni pralesu... mam o tom vubec psat? Je to pruser... Ale sak co nasi generace se to az tak nedotkne toz manana........ vklidecku, po brcku, diskutovat mozeme.....

31. 05. 2007 / 18.17 / Do

killer: no p�esn� o tom tam mluvil v souvislosti s t�m diskontov�n�m, �e v�dy kdy� to bylo katastrofick� jako dnes (je�t� v�c) taxe pak uk�zalo, �e re�ln� budouc� hrozba m�la tak 5 % z p�vodn�ho p�ikl�d�n�ho v�znamu (to jsem spo��tal j� !) a tedy �e ty dnes vynalo�en� n�klady (na obranu proti ��r�n� do tr�vy) BY MOHLY b�t m�n� efektivn�, ne� se n�m dnes m��e zd�t. Ale je to hypot�za a mysl�m, �e jen (trochu ne vlastn� vinou - viz. vznik fenom�nu) p�isp�val k diskusi, �e se n�m zem� pot�p�.
oba: vy anarchisti a �e vy si mysl�te, �e ��dn� ekonom nem��e ni�emu jin�mu rozum�t, ne� vyko�is�ov�n� a zne�i��ov�n�, ale a� totu v�echno sk�pim, tak u� s v�ma nikdo nebude diskutovat a ten internet te� zru��me !
heb: j� u� ��bry m�m a ka�d� m�j klijent, kdy� ode mn� odejde, ho bude furt sv�dit za u�ima (a vedle toho mi bezplatn� p�evede pot�p�j�c� se majetek) - a kemo, pod vodou se d� taky chodit do �koly a ku�it brka, to� tak.

31. 05. 2007 / 14.01 / heb

DO: jen�e ty si KAPITALSTA!!! to� temu nem��e� rozum�t.
jinak by ses m�l prvn� zaj�mat - jako majitel souostrov� - kam vystoup� voda a chodit u� jenom p�ky ! (aji po d�lnici)

31. 05. 2007 / 11.06 / Killer

Do: o ekonomicke erudovanosti pana prezidenta neni pochyb, tuto cast jsem nezpochybnoval, ale klimatologii opravdu nerozumi.... *10* o ekonomickych kontextech se da povidat dost rozsahle, zajimave by bylo, kdyby to vzal z druhe strany jaek by mohly byt ekonomicke dopady spatneho stavu ziv. prostredi, naklady na opatreni mirnici nasledky tohoto stavu atd. Myslim, ze by take dosel k zajimavym cislum.

30. 05. 2007 / 21.24 / Do

... ale to byla jen reakce na reakci na knihu a rozhovor ... nejsem b�h (zat�m) a nerozum�m tomu ...

30. 05. 2007 / 21.23 / Do

ehm ... tak te� jsem do�etl ten rozhovor v Reflexu. Tak�e za a) mysl�m jasn� vysv�tlil pro� o tom ta kniha vznikla a �e nebyl on, kdo se za�al montovat do glob�ln�ho oteplov�n� (ale �e jen v n�jak�m ��sle HN byl kontext GO a klaus tam m�l n�jak� pokec nebo rozhovor, tak dost�val na to t�ma ot�zky, co� pak otiskovaly zahrani�n� m�dia a on musel p�i n�v�t�v� m�t proslovy ke glob�ln�mu oteplov�n� - z toho vy�la kn�ka)
b) z cel�ho rozhovoru mi v�bec nep�ijde, �e nev� o �em mluv�, naopak o ekonomick�ch souvislostech a �ekn�me dlouhodob�j��ch kontextech mluv� celkem rozumn�
c) v�dy kdy� m�l ��ci, jestli rozd�l za n�jak� obdob� je +0,6 �C je alarmuj�c� �i v norm�lu se dopustil korektn�ho odhadu �i spekulace, ��dn� fakta a z�sdn� soudy na rozd�l od jin�ch ...
... no kn�ku jsem ne�et ani nebudu, ale sly�el jsem od n�j hor�� zv�rstva (o levi��ctv� �aje nebo takn�co) ... a taky mi p�ijde, �e kdybych ho sly�el mluvit, tak by to bylo asi hor��, ale takto, psanou formou mi p�ijde celkem korektn� a st��zliv� ... a s n�kter�mi koment��i v textu rozhovoru v celku z�sadn� souhlas�m.
P.S. teorie diskontov�n� je celkem zaj�mav� (nejde o diskontov�n� budouc�ho CF, ekonomov� ;-))

30. 05. 2007 / 20.26 / o.

mejme ju radi, kua! *12* *1*

30. 05. 2007 / 18.48 / klaus

ja bych chtel mit vase rozumy.... oj to by se mi fungovalo ... przzzidenti :)

30. 05. 2007 / 15.18 / Alvin

vsak ona si priroda s nama nejak poradi *14*

30. 05. 2007 / 15.08 / Alvin

ty jo to triko si asi koupim *8*

30. 05. 2007 / 13.38 / Killer

Romicka: bohuzel se pan prezident chova jak cvicena opice, jen omila jake je to spiknuti environmentalistu atd. , ale nema podlezena zadna sva tvrzeni. Nevim o tom, ze by pracoval nebo se podilel na nejakem vyzkumu, ze by zkoumal nejake jevy a mel z techto vyzkumu nejake vystupy. Je opravdu ostudou nas, ze prezentuje ve sve knize to co prezentuje, protoze z odborneho hlediska to jsou opravdu nesmysly.

30. 05. 2007 / 12.41 / heb

to� ale tady u� nejde jenom o komentov�n�, on o tom vyd�v� kn�ky...! a pokud to komentuje takto "zmaten�" (pokud to tak posuzuje v�t�ina odborn� spole�nosti) tak n�m mysl�m se d�l� eclkem ostudu jako president �R a  tam mi to s toou jeho rol� koliduje (proto bych ne�ekl, �e president m��e komentovat co chce a jak chce)

30. 05. 2007 / 11.51 / romicka

klusi: on je prezident ne cvi�en� opice aby �ikal jenom to co chcou lidi sly�et.
a to, �e se zapojuje do sv�tov� diskuze o oteplov�n� a svoje tvrzen� podlo�� je zcela vpo��dku snad ne, stejn� jako to, �e kdy� se mu nelib� nejakej "flustanec" na letn� tak to �ekne a co?! a to �e pro ni hlasovala "nejslavn�j��" architekta, no a to nic nem�n� natom �e je hnusn�.

30. 05. 2007 / 09.44 / Killer

Jo a urcite toto nejsou kratkodobe zmeny. Plizive se zacinaly projevovat uz tak pred 150ti lety. (pro zajimavost za poslednich 200 let CLOVEK vypustil do ovzdusi tolik CO2, tedy uhliku, jako se ukladal do fosilnich paliv miliony let). Golfsky proud slabne, hladina more stoupa, prumerna teplota taky. Zmensuji se zasoby pitne vody, ubiva destnych pralesu a to vse prokazatelne vlivem lidske cinnosti je to komplex jevu pusobicich synergicky a globalne. Neni mozne se na toto divat z ekonomickeho hlediska, ze "zelene" technologie jsou drahe a tim nevyhodne. Pokud to budeme prehlizet bude to ve vysledku stat vsechny nejen penize, ale mozna i zdravi. (mozna zdravi nasich deti, ale o to je to dulezitejsi).

30. 05. 2007 / 09.35 / Killer

No vzhledem k tomu, ze jsem v ramci sveho studia klimatologii studoval a o sklenikovy efekt atd. se zajimam jeste z  dob komunisticke 100+1, takze znam vyvoj nazoru na toto tema v prubehu rekneme 10 - 15ti let. Mohu zodpovedne rict, ze Klaus tomu ale lautr vubec nerozumi. Klimatologove prinaseji dalsi a dalsi dukazy, zpravy a ruzna statisticka data. Oproti odpurcum, kteri jen neguji tyto vysledky. Klaus rozumi statistice to urcite ano, ale nerozumi tomu, co tyto data reprezentuji a nechape sirsi souvislosti.

30. 05. 2007 / 00.51 / doggy

:p ;)

29. 05. 2007 / 17.22 / n:dru

kuna, zrovna sem chtel poukazat na clanek v reflexu....zas me primo predemnou nekdo predbehl...grrr :)

29. 05. 2007 / 16.56 / doggy

doporucuju precist clanek v poslednim reflexu,hned na zacatku, o Klasuove knizce a jeho "podlozenych" nazorech

29. 05. 2007 / 16.37 / Do

nev�m, nezn�m, ale mysl�m, �e mu snad jde o to, zv�it, jestli p�soben� lid� a rozmach svobodn�ho my�len� je hlavn�m spou�t�c�m mechanismem z tohoto pohledu relativn� kr�tkodob�ch kliamtick�ch zm�n, nato� na z�klad� toho radik�ln� m�nit celosv�tovou politiku. M� ale tu nev�hodu, �e v jeho pod�n� je jak�koliv argument a glosa na utlu�en� seznamem jeho vlastn�ch titul�.

29. 05. 2007 / 16.22 / chechet

Klaus je puk, ale je fakt, ze sme sa vzdycky mali volat planeta Voda a ne Zem *4*

29. 05. 2007 / 16.11 / heb

klaus nerozum� spoust� v�cem do kter�ch pom�rn� hodn� "kafr�". nerozum�m klimatologii, ale m��u to posoudit z jin�ch oblast�. tak�e jeho zelen� n�zory m� nech�vaj� chladn�m... celkem

29. 05. 2007 / 16.08 / Gyd

Tak rekneme, ze poslednich 150 let slusne industrializace se muselo na misntich podminkach nejak podepsat, ALE nejedna se urcite o JEDINY faktor, proti cemuz asi Klaus bojuje (nejsem si tim jisty, ale za jeho negativni prezentaci tusim oblibenou medialni zkratku, takze tak).
Na druhou stranu jsou nejaky snahy o omezeni tohohle jevu urcite potreba (viz. treba plany na zakaz klasickych zarovek v nekterych zemich sveta), jen tady tusim strasnej prostor pro ruzny nemakacenka, co v neziskovach zijou z dotaci (netyka se samo vsech, i sem Klaus urcite miri se svoji valkou pro NGOismu).
K vydani knihy - at si pise, at si tiskne, kdyz je to za svoje (ja bych si taky tisknul, ale zatim mam jen blog *8* ) , jen me sere, kdyz pak na cestach za nim jede stanek s prodejcema, kterej to vali do okolniho davu.

29. 05. 2007 / 15.59 / KluSi

podle m� by prezident m�l reprezentovat, ale kdy� nap�e kn�ku kter� pobou�� spousty lid�, moc nereprezentuje... s n�zory pana prezidenta v�bec nesouhlas�m - t�eba n�zor o tom �e glo. oteplov�n� nezp�sobuje �lov�k, v�e se m� p�epo��t�vat na pen�ze (co� mi k ochran� zem� nesed�) a odsuzov�n� budovy pro kterou hlasovala i (podle m�di�) nejslavn�j�� architektka.... stejnak se tu za chvilku usma��me a v zim� budeme jezdit na bahn�

29. 05. 2007 / 15.41 / Alvin

Triko je super *8* kdybych byl zaprisahl� environmentalista tak bych hned kupoval *14* , ale bohuzel nejsem.

Mysl�m si, ze prezident by mel cas od casu neco vydat a to, ze je jeden z mala hlasu ktery jde proti dnes vseobecne uznavanymu "dogmatu" ze za globalni oteplovani muzeme my je jen dobre. Uz to, ze knizka "Neprijemna Pravda" od Gora (kdo videl film vi) dostala na svy cesky vydani dotaci, je trochu divny (myslim, ze pan Gore svou knizku dotovat nepotrebuje) Je skoda, ze Klause za to kazdej odsuzuje, obcas to zni jako kdo neni s nami je proti nam (a prave o tom tahle knizka je). Ja cetl predmluvu a slysel tiskovou konferenci.

jejej, sem se nejak rozepsal *8* no kazdopadne, aspon se o tom mluvi, coz je potreba. A ne jen jednostranne zelene brat to co slysime a cteme. Protoze novinari jsou ty posledni kdo tomu rozumi, ale bohuzel utvareji spolecensky nazor.

29. 05. 2007 / 15.40 / hippie

presne tak. myslim, ze jeho nazor na vec neni uplne mimo a je potreba se na to divat i z teto strany...

29. 05. 2007 / 15.36 / Kleptoman

Klaus architekt - to sedi :) Ale co se tyce globalniho oteplovani - neskodilo by cist i jine zdroje nez Mladou frontu apod, a az pote si udelat na vec svuj vlastni nazor. Coz Klaus dela, a ja s tim jeho vicemene souhlasim. Narozdil od vetsiny "klimatologu" dokaze svoje nazory podlozit :)

29. 05. 2007 / 14.11 / doggy

celem proti vsem? a kdo jsou "vsichni"?

29. 05. 2007 / 14.03 / kolo b�ka

*8* hehe to je p�esn� - architekt, klimatolog a prezident ... brouk pytl�k pr�ce v�eho druhu, v�echno vim v�echno zn�m .... *10*


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�