K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

16. 10. 2006 / Filip Urban / aktu�ln�

Z fotek na�eho pana Starosty vznik� pomalu af�rka. St�hnout fotky nebo ne? Jak se m� chovat ve�ejn� osoba zvolena lidem? M�me pr�vo sesm�nit star��ho �lov�ka? Co to zp�sob� v na�em ospal�m m�ste�ku? Zav�e policie YP? A co Jan Tleska�? Hlasujte v nov� anketn� ot�zce...



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
23. 10. 2006 / 10.03 / doggy

shylock..ok to beru,ale nelze se nejak odvolavat na to, ze te nikdo nezastavil..

20. 10. 2006 / 14.23 / withson

shylock: bravo!! na klukoviny uz sme docela dost stary ne?

19. 10. 2006 / 15.33 / Shylock

DOGGY: pro� zastavovat? t�eba proto, �e vid�, �e se d�je bezpr�v� na bezbrann�m �lov�ku a ty nic neud�l�...

19. 10. 2006 / 14.09 / doggy

shylock..proc by te mel nekdo zastavovat?ses zodpovednej za to co udelas..chapu ze nekdy je clovek vykalenej a nevi co dela,nevim jestli to bly tvuj rpipad..omluva to samozrejme neni..

18.10 | 10:11
HRQ
kdybych mel volat fizly a zachranku ke vsem bezvladnym osobam,co jich vidim po praze,kdyz du,nebo nekde seidm,treba na nadru,tak bych nedelal nic jinyho *1*

19. 10. 2006 / 12.52 / Shylock

ok GYD vypadl ze seznamu ... kdo je dal��??

19. 10. 2006 / 12.26 / Gyd

SHYLOCK: do tohohle momentu jsem se drzel stranou - nez se zacalo strikat, zastavil jsem holky, co u toho byly (T. a Z. - jen zkratky:), ze tohle uz je moc, a to jsem starej cynik a zakerak, myslim, ze devcata toto mohou dosvedcit, taktez Frogy. Behem samotneho aktu jsem byl teda bohuzel jinde a videl jsem mestosefa uz probuzeneho a snaziciho se zbavit slehacky.

19. 10. 2006 / 11.43 / Shylock

Ad obch�dek: Dr��m palec v konkurenci z ��ny odv�n�, a pot�ebn� po�in!

19. 10. 2006 / 11.40 / Shylock

Ad starosta: DO ma uplnou pravdu. Starosta - nestarosta sed�l tam nikomu nic ned�lal a j� a n�kte�� dal�� jsme si nehor�zn� blb� zavtipkovali s jeho bezmoc�. J� osobn� jsem se skute�n� neovl�dl a mrz� m� to. Vyvodil jsem z toho pat�i�n� z�v�ry pro mou osobu do budoucna, nav�c jsem se tak� rozhodl, �e do konce t�dne se starostovi osobn� (s�m za sebe) omluv�m, p��padn� mu nahrad�m i �kodu pokud mu vznikla.

Chciale tak� p�ipomenout, �e v�bec nikdo se ho v danou chv�li nezastal nezastavil m� ani ne�ekl "Tak to u� p�eh�n�!" Nabyl nikdo kdo by se nebavil a� do konce... Jmenuju se Karel Hausmajer m�m Nick: Shylock bydl�m na Meru�kov� 4145 v Krom���i... Sv� inici�ly p�u proto �e se nechci ned�stojn� schov�vat za nic ne��kaj�c� nick (nap�. "3D") ...uv�d�t ciz� cel� jm�no ps�t soudy o v�ci u kter� dan� os�bka v�bec nebyla a pokud byla... pak je na tom stejn� mo�n� i h�� ne� j�, proto�e nezas�hla ve prosp�ch po�kozen�ho.(biblick� ho� kamenem kdo jsi bez viny se sem zatracen� hod�...)
K m� omluv� chci jen dodat, �e jde o m� vlastn� rozhodnut�. Ch�pu, �e ostatn� akt��i c�t� celou v�c jinak a tohle pr�vo jim rozhodn� neup�r�m.

18. 10. 2006 / 11.20 / peca

j� bych za�al fotit rad�i ty voz��k��e.... se �leha�kou!!!

18. 10. 2006 / 10.53 / Marty

hrozne kecy tady valite, negdo proste potrebuje vylit hlavu vecer, nechapu o co vam de.

jo a je krajne neslusne fotit spici lidi, to jenom tak na oukraj *10*

18. 10. 2006 / 10.12 / HrQ

Stydte se holmci !!!! *1*

18. 10. 2006 / 10.11 / HrQ

Velevazeny pan starosta muze preci udelat to same...vzit fotak,par radnich,vyrazit do ulic,pocihat si na aktery toho vtipku/nevtipku,neco podobneho jim provest a vystavit to na webu...ne? NE!!! Alkoholismus je nemoc a prijde mi to stejne ubohe,jako kdyby jste odchytili nejakeho vozickare a provedli mu to same! Ten clovek je troska a je-li opravdu alkoholik,mel by se jit lecit...nehlede na to,ze kazdy slusny clovek by zavolal zachranku,bo fizlaky,potkal-li by takovouhle bezvladnou osobu nekde na lavicce...starosta/nestarosta!

17. 10. 2006 / 20.13 / o.

ja jen doufam, ze to panu starostovi prineslo i neco dobreho. treba ponauceni a tak. a YP komunite taky, jak to ted tady ctu. chyba se stala, myslim, na obou stranach. howg!

17. 10. 2006 / 20.01 / STEFE

No zkratka mi z toho moc veselo neni a prijde mi cele spis smutny, kdyz jsem tu fotku videl a precetl si text. Svoboda projevu? Za tohle slovni spojeni se da prakticky schovat cokoliv, to neberu. Kazdy je odpovedny za sve chovani a sorry at se starosta zboril nebo ne, tak ta fotka je zesmesnujici a slehacku radeji ani nekomentovat, ubohy. Je nutne ukazovat takove veci, na co by se tim melo poukazat? Ma to nejaky zamer? Je to osobni? Souhlasim s Pecou. Ono se to rozlezi na vic stranach. Tim uzaviram svuj komentar.

17. 10. 2006 / 18.16 / Toyak

to STEFE: "Podle me zverejneni te fotky + text je krajne nestastne a hodno tak mozna do bulvaru. YP je bulvar?" A j� se pt�m, kde je svoboda projevu??? *6* BTW fotka a text sou pokud v�m na webu dj labu ne?

17. 10. 2006 / 18.11 / Prochynator

Dle meho nazoru je funkce starosty nejen povolanim,ale hlavne poslanim a podle toho by ji tak mel urceny clovek vykonavat.Mel by jit prikladem.Kazdopadne,ze mu nekdo potape hlavu slehackou je pekne nechutny a ikdyz mi to zprvu pripadlo jako prdel,tak z odstupem casu ani moc ne.Jak rika PECA : "Co dyby to byl tvuj tata!"

17. 10. 2006 / 15.44 / STEFE

Prave jsem smazal fest odstavec, kde jsem se rozepsal. Delete. Napisu kratsi, vystiznejsi..

Pamatujete jak vypadala Kromeriz deset let zpatky? Ja ano. A vidim zasadni rozdil, velky krok, nadherne mesto. A to vsechno stalo velke usili. Vetsinou se resi lidke zakopnuti, vlastnosti, ale to dobre a vysledky jsou brany pouze jako neco automatickeho.

Proc se tady resi prodeje apod.? Promyslene obchody hybou svetem. Nekdo obchoduje aby se mel pouze a jen sam dobre a nekdo obchoduje aby se z postu sve funkce meli ostatni dobre. Vzdy je potreba znat podrobnosti, pak soudit, mozna resit. Jednani mestkych rad jsou verejne.

Podle me zverejneni te fotky + text je krajne nestastne a hodno tak mozna do bulvaru. YP je bulvar?

17. 10. 2006 / 12.40 / PiR

peca.. ehm resil... pan Kott byl nalozenej i behem sveho pusobeni v ordinaci (doktor), bylo bezne ze ho privezl taxik pred barak a on s manzelkou hodinu dobejvali barak. A to jeste pred mandatem.
Pak uz ho vozil ozraleho jen ridic... okoli to resilo jen tim ze pri ruseni spanku proneslo "kott-kokot". A pokud si myslel nejblizsi okoli, tak jeho manzelka je to same :)

17. 10. 2006 / 12.07 / Do

j� si taky mysl�m, �e by m�l ve sv�m voln�m �ase chlastat !

17. 10. 2006 / 11.19 / peca

ono se to d� br�t z v�c pohled�. Jen proto, �e toho �lov�ka bl� nezn�me a nem�me k n�mu n�jak� bli��� vztah, tak n�s to asi neoprav�uje ho takhle shazovat. Ten �lov�k m� asi rodinu, n�jak� d�cka a tak. Nev�m, p�edpokl�d�m, �e tak v na�em v�ku. A bude je drtit to, �e jejich otec chlast� a je�t� z toho m� cel� m�sto prdel. Si jenom cvi�n� zkou��m p�edstavit, jak by mi bylo vid�t takhle t�eba sv�ho otce. Hnus.

Na druhou stranu fakt nev�m, jak to tihle radn� maj�. J� osobn� jsem v bance musel podepsat n�jakej kodex obecn� m� zavazuj�c� k tomu, �e se nebudu na ve�ejnosti chovat nep��stojn� a n�jak�m zp�sobem hanit jm�no banky - a jestli m� n�kdo vid�l te� na t� Dr�kov� na chat�, tak asi dostanu b�hem dvou t�dn� v�pov��. Jsem proto, aby chlastal ve sv�m voln�m �ase - to, �e je ve�ejn� �inn� osoba a tohle by mohl omezit je jeho osobn� v�c - to by si m�l vy�e�it s�m v sob� a ne na z�klad� direktivn� z venku. Poslanec Kott chlastal na jedn�n� Sn�movny - to u� probl�m je. Doma pop�jel ur�o taky a nikdo to ne�e�il.

17. 10. 2006 / 11.14 / bert

Tak kdy� u� je n�kdo starosta, tak by z titulu sv� funkce m�l ch�pat zv��en� "medi�ln�" z�jem o svou osobu a zve�ejn�n� takov�ch fotek je jenom f�r v��i jeho spoluob�an�m. Jestli Km radnice v klidu a efektivn� funguje, tak a� si po pr�ci d�l�, co chce a jestli ne, tak mu to o v�kendu lidi u voleb spo��taj�. V tom je ta demokracie mysl�m fajn.

17. 10. 2006 / 10.47 / sus

hele at si kali jak chce...pak at se ale nedivi kdyz mu naplacame na palicu slehacku....jeste se nehodlam chovat uvedomele a dospele a jak je videt on taky ne...to mu zas pricitam k dobru *1* .....uz rozprodal pul kromerize...tak aby nam jeste i podzamku nezpenezil...to ma za to a hotovo....howg

17. 10. 2006 / 10.05 / efa

Hele zab�ed�v�me do pi�ovin. A� si chlast�, ale nesm� se pak divit �e ho n�kdo vyfot� p�ed hospodou zkalen�ho. A pak se �hav� telefony na pi�no a stra�n� se to �e��. To mi p��jde mimo. hl�ku o placen� n�koho z dan� sem fakt necht�l vytahovat...

17. 10. 2006 / 09.58 / Do

jednozna�n� svoboda po pr�ci ! a� si d�l� co chce jestli funguje radnice .... resp. jestli m� kalen� vliv na pr�ci na radnici.
jj, taky je mi proti srsti, �e n�kdo "by" se m�l n�jak chovat a n�koho platit z dan�, to je fakt u� celkem nechutn� hl�ka *11*

17. 10. 2006 / 09.39 / heb

z dan� si plat� �lov�ka, kerej sed� na radnici, ne �lov�ka, kerej sed� p�ed hospodou. j� nem�m nic proti tomu, �e po n�m chce�, aby d�lal dob�e starostu - to ch�pu, to j� chci taky - jenom j� mu nechcu kecat do toho, kde a s k�m se m��e vykalit. kdy� bude fungovat m�sto, m��e typan klidn� denn� p�esp�vat na z�chytce.... a kdy� sme u t�ch dan� - kua bude� taky po m� cht�t, abych se n�jak choval v hospod� po pr�ci (taky si m� plat� z dan� ...) ? abych se dy�tak za��dil :)))

17. 10. 2006 / 09.32 / efa

HEB: ale m� je u �iti jestli glg� nebo ne. Ale pokud je to osoba h�j�c� n�jak�m zp�sobem i m� z�jmy a jde do toho s t�m �e bude na o��ch a �e by si m�l udr�et n�jak� respekt sv�m vystupov�n�m pak se nem��e o��rat a vytuh�vat p�ed hospodou nav�c mu nen� 20 aby nem�l zku�enost co snese. Ale to je jedno. Nikomu nechci diktovat jak se m� chovat. A kdy� p�ijde na tu prova�enou hl�ku o tom �e si plat�m z dan� takov�ho v�pitka mysl�m si �e nen� v�e v po��dku.

17. 10. 2006 / 09.24 / heb

nechcu se pou�t�t do n�jak�ch h�dek - ale p�ekvapuje m� zrovna na tob�, �e vy�aduje� po starostovi, aby se choval i v osobn�m �ivot� p��kladmo (n�m mlad�m :), kdy� je ten starosta.

v z�sad� je to typick� malom욝�ck� argument - montovat se do �ivota lid�, do ker�ho mi nic nen� (k�r proto, �e je to po pr�ci). pak se nediv, �e ti zase m욝�ci budou diktovat, jak by ses m�l - podle jejich n�zoru - chovat ty.

17. 10. 2006 / 09.06 / efa

HEB: pokud jde konkr�tn� o m�. j� se �leha�kov�ho excesu ne��astnil. Krom toho �e sem si to teda vyfotil, proto�e do arch�vu a pro d�ti se to hod�. Zve�ejnil sem pouze skupinkovou proto�e v souvislosti s t�m �e otev�en� yp shopu se z��astnil i starosta je to dobrej f�r imho :) Jasn�. ka�dej si po pr�ci m��eme d�lat co chceme ale kdy� u� se n�kdo rozhodne d�lat tak v�znamnou funkci, m�l by si udr�ovat jak�si respekt a ne se poflakovat po knajp�ch a chlastat jak urvanej. to �e m� n�jak� probl�my je asi pravd�podobn� ale to m�me v�ichni. Starosta je vyhl�en� alkoholik tak�e to jak vypadal v p�tek nebyla vyj�mka. Nem��u ��ct �e by pro m� ten �lov�k ud�lal n�co pozitivn� ani negativn�ho ale jen to utvrzuje pocit �e do region�ln� politiky se cpou pr�v� takov�to typani bu�to kari�rista nebo �lov�k co nic neum� tak se nacpe do veden� m�sta a pak to tak vypad�.

17. 10. 2006 / 08.37 / heb

dobr� ot�zka - up��mn� �e�eno, mn� to, �e m� n�kdo probl�my s chlastem zas tak hrozn� vtipn� nep�ipad�. je mi toho typana celkem l�to a va�e reakce mi p�ipom�n� gympl�ck� �koln� v�lety - jak jsme byli hotov� z toho, kdy� se n�jakej profesor n�kde o�ral .... (cca v patn�cti letech)

nehled� na to, �e jak spr�vn� podot�k�, co si borec d�l� ve voln�m �ase je jeho v�c a jestli je to starosta, nebo �idi� fek�ln�ho vozu je celkem jedno. nebo m� obl�ben� yp v�k�ik "respect" jinej smysl ? nebo je jenom pro n�koho ... ?

17. 10. 2006 / 08.06 / Plasta

chchechet .. linky naspodu koment��� *14*

16. 10. 2006 / 22.31 / o.

kua, ze ja o neco prisel... *10*

16. 10. 2006 / 20.42 / chechet

kde je vlastne zverejnena slahacka?? *6*

16. 10. 2006 / 18.36 / Toyak

Tak to byl v� starosta s tou �leha�kou na hlav�??? *6* A j� si myslel, �e �el kolem n�jak� m�stn� norton a n�kdo si na n�m zgustl. *8*

16. 10. 2006 / 18.23 / stjuu

Jejdaa...to tam ty lidi tak hrot�?...t�eba starosta jenom pozoval *1* *8*

16. 10. 2006 / 17.26 / efa

Chechet: op�t se m��e ka�d�, ale n� pan starosta klop� dost intenzivn�. Mysl�m �e alkoholik je to prav� slovo. Ta �leha�ka na hlav� by pro n�j m�la b�t k zamy�len� jestli u� n�hodou nen� n�co �patn�...

16. 10. 2006 / 17.18 / chechet

mi v ankete chyba moznost "nechat zverejnene, opit sa predsa moze kazdy".

16. 10. 2006 / 17.13 / Do

jo, rozhodn� mi nen� bl�zk� vyfotit ultra zkro�en�ho starostu, je�t� si ho naaran�ovat - ostatn� to ned�l�m ani n�kter�m m�m "otloukan�m" kdy se jin� nestyd� - a pak to je�t� zve�ej�ovat - ne��k�m, n�jak� c�len� vyd�r�n�, ale a� bude starostou �ech a ne jako nemajetn� �upn� starosta ;-)))
......... a �eby starosta kalit m�l a m�l si d�lat co chce, to je snad jasn� ... dy� je to jeho pr�ce, b�t lidem nabl�zku, zjistit, co si ten sprost� lid kurva, mysl�. v pohod�, v�ichni jsme jen ly�y ...


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�