K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Ze �ivota studenta

04. 05. 2006 / Filip Urban / ze �ivota studenta

Heur�ka! Minov�m polem pln�m zkou�ek a z�po�t� sem prokli�koval bez �jmy. A m��u tak p�istoupit k final battle - bakal��ce! Dne�n� zkou�ka ze sou�asn� architektury m� pobavila. Polovina z n� byl test, druh� polovina rozbor n�jak�ho architekta, kter�ho n�m t�pek bodnut�m do pap�ru vybral. Vyfasoval sem Jana Kaplick�ho. Ups. Nikdy sem to jm�no nesly�el :) Pak sem si ale vzpom�l na jeden jeho realizovan� bar�k ve Wallesu a za�al esej slovy: "Jana Kaplick�ho nezn�m, ale zaujala m� p�edn�ka o jeho dom� ble ble ble ble...."

U�itel byl pobaven up��mnost� projevu a toho, �e sem f�rov� p�iznal �e nev�m ale zabojoval sem. A tak mi p�edev�emi ud�lalil za A s pochvalou :) To m� up�imn� p�ekvapilo a zarazilo nicm�n� si mysl�m �e tohle je spr�vn� p��stup pedagoga. M�t vlastn� n�zor a st�t si za n�m je i podle m� lep�� ne� popsan� A4 faktama, kter� v�s stejn� ani nezaj�maj� a drt�te jenom proto aby bylo spln�no. Kone�n� to tam v tom �stavu n�kdo pochopil. Bod a potlesk for Mr. freedom! :) A j� si jdu o Kaplick�m n�co nastudovat. Jen tak. Proto�e nechci um��t blb�.

Btw takov� dome�ek bych si dok�zal p�edstavit. Kr�sa j�s�!



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
07. 05. 2006 / 14.48 / Petule

Mimochodem Kaplick�ho obchodn� d�m Selfridges v Birminghamu je vynikaj�c� *4*

07. 05. 2006 / 14.39 / Petule

Mates, b� si exhibovat n�kam jinam. Tyhle str�nky m�m r�da a tebe na nich vid�t nechci...

07. 05. 2006 / 13.05 / fiNe_r@y

na �ivot� je kr�sn� ta rozmanitost.. ka�d� den T� nasere n�kdo jin�.. *1* ale tady u� se to pon�kud opakuje *10*

06. 05. 2006 / 21.37 / Majkl

Copy paste from MAtes : MAJKL: Koukal sem na twoje kaf��ko a div�m se, �e se nestyd� py�nit se na str�nk�ch validitou a p�itom je skute�nost �pln� jin� [URL] {odkaz}
...kua Mates moje stranky nejsou validni - jdu asi zastrelit *6*.... *3*

06. 05. 2006 / 20.51 / doggy

;)))

06. 05. 2006 / 20.47 / Kuba2

a akcie furt dr��. asi je prod�m, ne� si toho v�imnou analytici.

06. 05. 2006 / 18.35 / doggy

mates..porad se ohanis validitou..nu..zkusil sem tam zadat tohle {odkaz} hm,google neni moc validni,..asi prejdu na yahoo..

06. 05. 2006 / 15.56 / Kuba2

J�dluj�c� bernard�n: D�ky moc, to je mysl�m ta, o kter� jsem mluvil. Bomba.

06. 05. 2006 / 15.44 / J�dluj�c� bernard�n

KUBA2: Nev�m jestli to je ono, ale j� pou��v�m knihu o SEO od Radima Smi�ky. Te� u� si ji m��e� zdarma st�hnout v PDFku na t�to {odkaz}

06. 05. 2006 / 15.28 / Kuba2

J�dluj�c� bernard�n: Nem� n�kde n�co o SEO? Kdysi jsem n�kde �etl, �e o tom napsal n�kdo celkem p�knou diplomku a tu pak vydal. Asi to nikdy neu�iju a nedostanu se d�l, ne� za photoshop, ale hodit se to v�dycky m��e. D�ky

06. 05. 2006 / 13.20 / deleted

mysl�m, �e ses tady verb�ln� vymasturboval dost a akor�t si nasral p�knou spoustu lid�. je mi na blit� z lid� jako se� ty, kte�� maj� pro spole�nost nulovou p�idanou hodnotu a opruzuj� norm�ln� a slu�n� lidi. Kdy� t� to tady tak sere, tak sem necho� a hlavn� se tady neprojevuj, proto�e soci�ln� inteligence m� minimum. Se� pravd�podobn� zakomplexovan� vesnick� boule, co byla nejd�l v Kojet�n� na n�dra��, ale j� ti to nevy��t�m - jen se nenav�ej do lid�, co se sna��, u��, studujou nov� p��stupy, zlep�ujou se a pak ta jejich pr�ce za n�co stoj�. To� si ty tvoje t�pky a pak na to sbal n�jak� holky v Podz�mce. Ale po��d bude� stejnej loser. Jo - a ohledn� p��stup� - re�ln� tu je tak dvacet lid�, my tu ka�dej m�me tis�c p�ezd�vek a celej den se bav�me t�m, �e se sem p�ihla�ujem pod r�zn�ma nickama z r�zn�ch ip adres.

06. 05. 2006 / 13.15 / deleted

di u� do hajzlu.

06. 05. 2006 / 13.06 / Mates - AV STUDIO

Kadafi: �koda, �e ses na m� nep�i�el pod�vat f�era na Pij�no jako skoro v�ichni ostatn� z tohoto webu. Jinak bydl�m na Kojet�nsk� ulici v Krom���i, �.p. 1220, telefon m�m 737482211, tak se stav nebo zavolej kdy se stav�, su stra�n� zv�davej na t�pka co mi na internetu vyhro�uje p�eta�en�m �eleznou ty�kou.

06. 05. 2006 / 11.20 / J�dluj�c� bernard�n

A nev�m co m� znamenat ten odkaz na 2 roky starou diskusi na Intervalu? N�jak nech�pu v �em vid� probl�m. V tom �e se tam zmi�uji o validaci? Jestli jsi to je�t� nepochopil - j� proti validaci nic nem�m. Validator s�m pou��v�m. Ale jen pro p�ekontrolov�n�. Rozhodn� to pro m� nen� sm�rodatn� hledisko abych si �ek - jo! m�m validn� str�nky, tak sou super! to rozhodn� ne. Webdesign rozohdn� nen� jen o validaci. To rozhodn� n� k�mo. P��stupnost, pou�itelnost, SEO, pop��pad� SEM, copywriting, webov� archutektura, semantika, grafick� zpracov�n� atd...

06. 05. 2006 / 11.14 / J�dluj�c� bernard�n

MATES - AV STUDIO: Nevad�. J� v�d�l �e to nepochop�. Validita rozohdn� neznamen� p��stupnost. W3C validator na kter� odkazuje� valizuje pouze k�d. Pokud chce� "validovat" i p��stupnost, pou�ij n�stroje na {odkaz} Pak mon�� zjist�, �e tvoje str�nka je sice podl� n�jak�ho stroje consorcia validn�, ale i tak je to sra�ka. A kdy� se tak oh�n� W3C - mo�n� by sis mohl nastudovat n�co o dogma W4D ( {odkaz} ).

06. 05. 2006 / 10.47 / kadafi

2 all: Omlouv�m se v�em ale s bezmozkama kter� vyhod� dve�ma a oni dolezou oknem to jinak nejde

06. 05. 2006 / 10.45 / kadafi

2 mates: Tak je�t� jednou odje� voe ne� t� p�et�hnu �eleznou ty�kou p�es ten tv�j nevym�chanej ksicht buzno!!!!!!!! Tomuhle u� rozum� n� *9*

06. 05. 2006 / 03.10 / Mates - AV STUDIO

jo a jinak sem samoz�ejm� pot�en, �e reprezentanta firmy zabyvaj�c� se digit�ln�m zpracov�n�m zvuku a obrazu (AV STUDIO to znamen� audio-video) p�esv�d�uje� o v�znamu stroje zab�vaj�c�m se validac� internetov�ch str�nek.. - mysl�m, �e i kdy� do toho ofici�ln� v Avstudiu ned�l�me, v�me o tom mnohem v�c, ne� t� stihli nau�it ve �kole a ne� si zvl�dl vy��st zreakc� zku�en�j��ch webmistr� ne� si ty s�m :-)) Mysl�m, �e tv�j lektor by ze tv�ch reakc� rozhodn� nad�en� nebyl.. a o validit� v� sv�, so� dokazuje n�sleduj�c� {odkaz}

06. 05. 2006 / 02.51 / Mates - AV STUDIO

J�DLUJ�C� BERNARD�N: zvl�tn� je, �e f�echny str�nky na kter� odkazuje� abych se z nich pou�il, jsou validn� podle norem w3 consorcia - tedy onoho stroje, kter� je dle tv�ho v�kladu tak bezv�znamn� :-D Osobn� si mysl�m, �e pl�c� hrub� hovadiny :-) ...ale jinak proti tob� nic nem�m :-))) jenom abys nebyl �pn� mimo - ta ikonka(resp. validita) ZNAMEN�, �e str�nka spl�uje n�jakou normu (DOKONCE) p��stupnosti - a jestli si ne�etl {odkaz} m� hrub� m�nus a okam�it� si to nastuduj, a� se p��t� zbyte�n� neztrap�uje� :-)))

05. 05. 2006 / 19.48 / J�dluj�c� bernard�n

MATES - AV STUDIO: Ach jo. Ikonka valid rozhodn� NEZNAMEN� �e str�nka spl�uje n�jakou normu! Znamen� to jen �e STROJ v dokumentu nena�el ��dnou chybu. Nic v�c. �e m� validn� str�nky rozhodn� neznamen�, �e je m� dob�e napsan�...ale to ty asi nikdy nepochop� �e...

Jeslti tady chce� porovn�vat m�j web tak se pros�m pod�vej na {odkaz} (pokud tuto galerii nezn� tak se dovol�m citovat: "Modern� web je pokladnic� nadpr�m�rn� kvalitn�ch prac� �esk�ch a slovensk�ch tv�rc� webov�ch str�nek. Prezentuje technicky vyt��ben� a graficky zaj�mav� weby a slou�� jako zdroj inspirace a pou�en� pro ostatn� webdesign�ry. Jedn� se o pokladnici toho nejelp��ho co na �esk�m a slovensk�m internetu je", ten sam� web byl za�azen� oi do zahrani�n� CSS manie. Ale to ty jist� zn�, kdy� jsi tak zku�en�. Ka�dop�dn� ta str�nka co m�m na www.bernardyn.net je d�lan� narychlo. Nikde se s n� nevythuju a o t� chyb� v�m. Sv�j p�vodn� weblog jsem musel p�ed �asem st�hnout, proto�e jsem nest�hal jeho spr�vu vzhledem k tomu, �e letos maturuju. Pokud se chce� do m� nav�et, kritizuj t�eba {odkaz}

05. 05. 2006 / 19.31 / Mates - AV STUDIO

Tak se uka�te, bando!

05. 05. 2006 / 19.31 / Mates - AV STUDIO

All: nejsem ��dn� kokot, jsem norm�ln� rozumn� �lov�k. Nesouhlas�te? A pro� ne? Dok�e mi to n�kdo vysv�tlit jinak ne� konstatov�n�m �e sem kokot a podob�?

05. 05. 2006 / 19.28 / Mates - AV STUDIO

Bernard�ne: vyvracet ti nic nebudu, jen t� oprav�m: Validator je "stroj", kter� kontroluje zdrojov� k�d str�nky a porovn�v� jej s p�edem definovan�mi standardy. Ty jsou definov�n� konsorciem, �eho� c�lem je zajistit jistou m�ru p��stupnosti. Tedy ikonka valid znamen� to, �e k�d spl�uje p��slu�nou normu a n� to, �e jeho autor je zamindr�kovan� nebo �e m� n�zk� sebev�dom�. A jestli ty nedok�e� na web d�t spr�vn� ani pitom� obr�zek {odkaz} (4chyby na jednom obr�zku {odkaz}) tak tady nepok�ikuj nic o p��stupnosti a n�jak�ch standardech.

05. 05. 2006 / 19.07 / kolo b�ka

KADAFI: tak ted jsi to vystihl naprosto p�esn� ! k tomu u� nen� co dotat ... *4*

05. 05. 2006 / 19.01 / J�dluj�c� bernard�n

Kua u� se t��m na odpov�� :) Jo a chyby v textu p�ehl�ejte pl�s *13*

05. 05. 2006 / 18.58 / J�dluj�c� bernard�n

MATES - AV STUDIO: Milej zlatej...validitu �e�� doopravdy jen zamindr�kovanej prenet�ln� uhrovitej teenager, kter� se chv�st� jen t�m, �e JAK�SI STROJ vyhodnotil dan� dokument jako validn�. Validitou by ses nem�l, jako wendesign�r jak o sob� prohal�uje�, v�bec zab�vat. Validator je opravdu jen STROJ - m�l by slou�it jen k p�ekontrolov�n� jestli si n�kde n�jak� tag zapom�l uzav��t atd... Manie dos�hnout 100% validity i za cenu hackov�n� podtr��tky je jen d�sledkem toho, �e podprum�rn� webdesign�r si mysl� �e ka�d� validn� str�nka je dobr�. Nikoliv. Sp� by ses m�l zam��it na p��stupnost, pou�itelnost, semantiku k�du atd... Ale v���m �e n�kter�m jedinc�m dok�e ikonka VALID zvednout sebev�dom�... Apropos semantika - m��e� se odvol�vat nap��klad na Lynx atd..ale to v�bec nic ne�e��. Nepou��v� nadpisy, menu pat�� do seznamu atd...BTW i t�mto se optimalizuje pro vyhled�va�e. Tak�e SEO tak nic moc ne��k� co? :) Mno a ta p��stupnost...fakt skv�l�..o kontrastu sem se u� zmi�oval...ale co nap��klad posti�en� u�ivatel s hlasovou �te�kou, nebo u�ivatel co pou��v� jen kl�vesnici? M� tam n�jak� accesskeys? J� ��dn� nevid�m...

05. 05. 2006 / 18.57 / Kuba2

Mates: Nic ne��k�me, proto�e k tomu nen� co ��ct. Je to slu�n�, ale nen� to ��dn� extr�m. Na prdel jsem se z toho neposadil. N�kdo tu vzpom�nal Jakoba Nielsena... Jako Nielsen SUX *13* *8*

05. 05. 2006 / 18.09 / Kadafi

2 mates: Na tebe se hod� text phata ze super crooo ikdy� je moc nemiluju tohle je p�esn�: Se� kardin�ln� idiot, meziplanet�rn� kokot! je� si svoji �ou a zmrde nech mou!!! Stop *9*

05. 05. 2006 / 15.54 / MDFK

k fotce - taky hezk� plak�t *15*

05. 05. 2006 / 15.51 / Marty

mates voe ty uz meles ale opravdu uplne sraczky *8* bez hrat na kytaru..s gydem muzete zalozit skupinu The Destroyers *13*

05. 05. 2006 / 15.46 / Slinka

Mates Weber *14*

05. 05. 2006 / 15.44 / Mates - AV STUDIO

A�KA JANOU�KOV�: proto�e ty dv� v�cy spolu v�bec nesouvis� :-DDDD

05. 05. 2006 / 15.43 / Mates - AV STUDIO

vauuu!! Bingo!! Tak kdopak si je�t� mysl�, �e tady jedn�m anonymn�?

05. 05. 2006 / 15.42 / A�ka janou�kov�

to � chytr�k ... kd� je to tak skv�l� web tak pro� ho ne�te denn� x stovek lid�?

05. 05. 2006 / 15.38 / Slinka

Odkryjme trochu identitu Matese... Mates osobn�?
{odkaz}
*6*

05. 05. 2006 / 15.38 / Gyd

MATES - AV STUDIO: protoze jsem neprejici idiot prece, proc se ptas, kdyz znas odpoved

05. 05. 2006 / 15.36 / Mates - AV STUDIO

proto�e bys musel napsat �e um�m i n�co jin�ho ne� jen prudit :-DDDD

05. 05. 2006 / 15.35 / Mates - AV STUDIO

no jo.. u� v�m..

05. 05. 2006 / 15.32 / Mates - AV STUDIO

gratis.. k juneauov� k�du je t�eba dod�lat odpov�daj�c� �ablonu. To si nenapsal pro�?

05. 05. 2006 / 15.25 / Gyd

ze chvalim juneau za dobrou praci na RS, mimochodem, wyksy jsi delal jako placeny job nebo jen pro kamarady gratis?

05. 05. 2006 / 15.21 / Mates - AV STUDIO

uahhaaa... tak to je lacin� trik GYDE :-D co teda �ekne� na toto: {odkaz}

05. 05. 2006 / 15.14 / Gyd

mas to mit
{odkaz}
Error Line 23 column 5: end tag for element "p" which is not open.

05. 05. 2006 / 14.55 / Mates - AV STUDIO

pod�val ses na validitu t�chto str�nek? Ne-e, �e? :-DDD
..o s�mantice si hrub� ujel milej zlatej, str�nky sou p�ehledn� i v textov�m re�imu! Narozd�l od t�chto :-)) Ale jinak d�k za reakci, snaha se p�ece mus� ocenit :-DD

05. 05. 2006 / 14.43 / Marty

mates av studio..hehe ty si opravdu dementicek ;D prej "navstevnost roste" *8* *8* boze ty si ale krypl :D

05. 05. 2006 / 14.37 / J�dluj�c� bernard�n

MATES - AV STUDIO: Muhehe...tomu ��k� webdesign? M� se teda ��m py�nit..fakt! Za ten kontrast pozad� a pop�ed� by t� Jacob Nielsen jist� pochv�lil. K�d je taky lah�dka...jak takov� borec jako ty m��e tvo��t str�nky v xhtml transitional? A co maj� znamenat ty pr�zdn� alty?? Na tak primitivn� str�nku (nic proti YP :)) je tam n�jak moc div� ne? Zkou�el ses n�kdy na tv� skv�l� wendesign�rsk� d�lko pod�vat i s vypnut�mi obr�zky?? A u� v�bec s vypnut�mi styly? S�mantika ti asi moc ne��k� �e... *12*

05. 05. 2006 / 13.23 / huk

j� to nebyl

05. 05. 2006 / 13.22 / Mates - AV STUDIO

tak to bylo dost such� HUKu... nenajde se mezi v�ma n�kdo osobit�j��? Ehh.. te� m� napadlo... �e se v�m to vlastn� asi l�b�t :-DDD

05. 05. 2006 / 13.05 / huk

MATES: vyt�hnout z m�ho p��sp�vku jako podstatn� kr�tkou vsuvku v z�vorce je...no snad jedin� na ten po�adovanej plivanec...tum�...tfuuuuuuuj.............plesk *2*

05. 05. 2006 / 13.03 / Plasta

j� to nebyl

05. 05. 2006 / 13.01 / Mates - AV STUDIO

no teda... s plivancema ste se dost pohor�ili.. n�v�t�vnost roste a po��dn� plivanec v nedohlednu... no je to mo�n�.. j� v�s nepozn�v�m.. tak e�t� jednou odkaz: {odkaz} a nebojte se toho.. po��dn� nadechnout.... a..

05. 05. 2006 / 12.34 / Gyd

SUS: myslis tu, jak chtel Petr odkoupit kus meho vlasoveho podlozi vymenou za pulku Postoupek a budouci dceru?

05. 05. 2006 / 12.32 / yara

PECA, GYD: :-))))))

05. 05. 2006 / 12.32 / sus

gyd *8* (kluci kdyztak jeste tu o vlasech prosim)

05. 05. 2006 / 09.36 / peca

gyd: jako nevim, plivej si na moji praci, ale chapu, ze ty neco takoviho nepochopys. Delam to ve volnym case a hlavne : tu ritinu sem nedelal JA!!!!

05. 05. 2006 / 09.23 / Gyd

PECA: jeste porad delas ty rytiny vyfukem od traktoru? Tve posledni dilo mi v bitve na Sothesby�s pekne vycistilo ucet

05. 05. 2006 / 09.21 / peca

kdybys m�sto toho zab�jen� �asu tady v�noval energii do toho, aby ses zlep�oval v tom, co chce�/d�l�. Takhle akor�t prud� a libuje� si v tom, jak ka�dej shazuje tv�j plak�t. J� se nediv�m, �e d�l� takov�to v�tvory, kdy� 8 hodin z 8,5 pracovn� doby tr�v� n�jak�m pruzen�m (j� v���m, �e to nen� tv�j plak�t!!!:)) . Jinak budu m�t v�stavu na kultur�ku v Bezm�rov� p��t� v�kend. Doje� se pod�vat, jak m� vypadat grafika.

05. 05. 2006 / 09.20 / Plasta

hled�m webdesign�ra pro alternativn� web .... zn. levn� nebo zdarma.

05. 05. 2006 / 09.18 / MDFK

ZDAR, tak se pokracuje i dal�� den? A n�jak� nov� t�ma? V�d�m, �e Mates p�e, �e m� r�d slov��ka�en�. Mates, v�imli jsme si *14* ...

05. 05. 2006 / 09.06 / Gyd

MATES: hele, ty tady pises slova jako "vjety" a podobne a nasledne se dozadujes gramaticky korektni cestiny. Jsi smesny. Co se tyka slovickareni - poloz jsi otazku, ja nasel a zverejnil odpovedi. Muzeme to nazvat i slovickarenim.

05. 05. 2006 / 09.00 / Mates - AV STUDIO

u� sou k m�n� n�jak� ty plivance, pls? Sem s nima.. nenechte se p�emlouvat :)

05. 05. 2006 / 08.59 / Mates - AV STUDIO

j��� slov��ka�en�... to j� m�m r�d!

05. 05. 2006 / 08.58 / Mates - AV STUDIO

uaaahh.. tak kdy� polo�� oznamovac� v�tu a pak se na ni do�aduje� odpov�di tak se nediv :-)))

05. 05. 2006 / 08.56 / Gyd

MATES - AV STUDIO 5.5 | 08:47: tvoje komentare k neci cestine: zde {odkaz} "J� mysl�m, �e ot�zka m� na konci vjety otazn�k... ten sem ve tv�m p��pad� nena�em nigde.. to jako neum� �esky?", dale na stejnem linku: "MATES - AV STUDIO
ty.. a �esky neum�? "

05. 05. 2006 / 08.54 / Mates - AV STUDIO

Jo.. aje�t� sem cht�l ��ct f�em kter�m se tak moc zal�bila moje autorsk� pr�ce, �e se do m� m��ou po��dn� obout za m�j posledn� v�tvor z oboru webdesignu, kter� najdou tady: {odkaz} ...a ��m tvrd�� budou t�m lep��, t��m se na kvalitn� plivance :-DD

05. 05. 2006 / 08.47 / Mates - AV STUDIO

HUK: ak gdy sem prosim tebe n�koho na�kl za �patnou �e�tinu??? Ses tro�ku netrefil, ne? :-D

05. 05. 2006 / 08.32 / huk

MATES: sm�ch nad tv�mi p��sp�vky st��d� nasranost a snad i trocha toho smutku...jasn�, nept�m se pro�, proto�e svoje d�vody (a� jim v podstat� moc nerozum�m) si n�m tu n�kde mezi t�mi p�tisty p��sp�vky oz�ejmil u� d�vno (by� celkem hr�znou �e�tinou, za kterou se nestad� kritizovat ostatn�). Ale pro� to mus� pokra�ovat? Jestli se� t�pek, kter� m� t�k� �ivot (kdo ho nem�me) a pot�ebovals trochu vl�dn�ch slov a p�r nov�ch k�mo��, je ti tahle nez�vazn� komunita otev�en�...ale dalo se na to j�t trochu jinak. Tyhle lidi spojuje podobn� pohled na sv�t, podobn� n�zory a hlavn� �lov�k, kter�ho sice 70% z n�s asi nikdy nepotk�, ale kter� tohle cel� zp�skal...a mysl�m, �e je tedy pochopiteln�, �e za n�m prost� budeme st�t...pic

05. 05. 2006 / 08.08 / Plasta

ten plakat je fakt slabou�k� .... d�l� tu peklo a tvrdis ze s tim nemas nic spolecneho? ... jsi tak spravedliv� ! ! ! btw co to mele� o n�zorech? ...

05. 05. 2006 / 07.27 / Mates - AV STUDIO

p�esn� tak, dal�� jedinec co to pochopil.. �koda jen, �e za vypruzov�n� nejebe� taky Efu. A validita s posl�n�m do �iti nijak nesouvis�, pouze sem sd�lil sv�j n�zor, nevad� ti to, �e ne?

05. 05. 2006 / 07.13 / Majkl

MATES: co to s tim ma spolecnyho? jenom se ti snazim naznacit ze vypruzovat na cizim webu dokaze kazdej hlupak (no kdyz uz to teda muselo byt)

05. 05. 2006 / 00.06 / Mates - AV STUDIO

MAJKL: Koukal sem na twoje kaf��ko a div�m se, �e se nestyd� py�nit se na str�nk�ch validitou a p�itom je skute�nost �pln� jin� {odkaz} Toliko jenom k tomu plag�tu.. a u� samoz�ejm� nebudu postopades�t� opakovat, �e s t�m plag�tem nem�m zhola nic spole�n�ho, proto�e je naprosto marn� snaha cokoli vysv�tlit hlup�kovi (no kdy� u� to teda muselo b�t..)

04. 05. 2006 / 23.02 / Majkl

...se nam i seriozni updaty nejako zvrhly ve vypruzovani YP vs Mates..mates bez do riti (sorry ale musi to byt) a nech to byt jak to bylo driv, woe....delej si sve plagaty a strihej sve videa a nech to tady tak nejak v poklidu, covece...

04. 05. 2006 / 20.50 / Carlos

imho lol

04. 05. 2006 / 19.28 / sus

doporucuji todle {odkaz} m�am! *12*

04. 05. 2006 / 19.11 / Bukowski

{odkaz}

04. 05. 2006 / 18.06 / J�dluj�c� bernard�n

Dal�� uhrovit� teenager co si zasluhuje BAN...tak s chut� do toho *12*

04. 05. 2006 / 17.31 / bert

No jo. Vzdyt Kaplicky je asi nejdulezitejsi soucasny cesky architekt.. Toho zna i takovy ignorant jako jsem ja. Hlavne ten jeho obchodnak (tusim) v Birminghamu je mazec. Mel by jsi se stydet Efo (a taky mozna vymazat prispevky tady toho pomateneho kytaristy obprispevek pode mnou, neda se to cist..)

04. 05. 2006 / 17.08 / Oldis

EFA: Ty neznas Kaplickeho? To bych do Tebe nerekl :)

04. 05. 2006 / 17.07 / Mates - AV STUDIO

ehh.. to byla r�na! M�lem si m� urazil! Kdybych pochopil to co si napsal, ur�it� bych se urazil :-)

04. 05. 2006 / 17.04 / KONY

MATES: myslenim zcela jiste :)

04. 05. 2006 / 16.54 / Mates - AV STUDIO

PECA: mysl� i p�es to �e su je�t� nezletil�?

04. 05. 2006 / 16.53 / Mates - AV STUDIO

EM: vau.. kr�sn� vyblut� barva.. jak p��zna�n� pro web cvokhauzu :-D

04. 05. 2006 / 16.26 / peca

MATES: m�l bys poznat kouzlo fyzick� l�sky s d�vkou, chlap�e...

04. 05. 2006 / 16.05 / eM

Mates by se m�l obr�tit pro pomoc,do jedn� instituce co jim d�lal EFA str�nky! www.plkm.cz *1*

04. 05. 2006 / 15.51 / eM

*6*

04. 05. 2006 / 15.47 / yara

njn moderni medicina tomu rika hyperaktivita:-))

04. 05. 2006 / 15.46 / Mates - AV STUDIO

hmm... mysl� �e mi to ve va�� spole�nost vad�? (ne-e)

04. 05. 2006 / 15.45 / Mates - AV STUDIO

ne-e! vedle! jak ta jedle! je mi 8! Nebo aspo� to o m� ��kaj�.. �e by 29.�nor? :-))

04. 05. 2006 / 15.45 / MDFK

Mates, zbyte�n� jsi tu nav�t�vu tady nat�hl, m�l jsi to uzav��t v�erej�� p�lnoci, te� mi fakt p�ijde� nejdivn�j��m YP registrovanym �lenem, ktereho jsem tu �etla. *10*

04. 05. 2006 / 15.41 / ayaap

myslim ze je to spis nejake decko.. podle struktury projevu tipuju tak 18let. Kazdopadne unavuje.

04. 05. 2006 / 15.41 / Mates - AV STUDIO

Gyd: Yo Gyde Yo, te� si u Efa z�skal plusov� body,.. tak se to m� spr�vn� d�lat.. v�bon�!!

04. 05. 2006 / 15.38 / Plasta

MATES tohle si ani nezasou�� odpov�� ... lidi kt��� radik�ln� s ni��m nesouhlas� logicky ne�tou a odch�zej�...

04. 05. 2006 / 15.37 / Gyd

MATES - AV STUDIO: procti si i starsi veci a uvidis, ze ne vse je od Efy prijato pozitivne. A ted me omluv, jdu se modlit k plakatu Efy, co mam v kancelari.

04. 05. 2006 / 15.36 / Mates - AV STUDIO

GYD: trhey gyde trhey!!! :-DDD

04. 05. 2006 / 15.34 / Mates - AV STUDIO

Plastika: tak se ze m� klidn� poblij, m� to nevad� :-))
Na druhou stranu je zvl�tn�, �e v�ichni ostatn� krom� m� naopak reaguj� na v�echno pozitivn� (po��t�m-li tedy to, co zve�ejn� uEfa) heh.. �e by hokeyov� fanklub? ;-)

04. 05. 2006 / 15.32 / Plasta

MATES AGAIN : : jo t���k ona je to jak�si odplata ... *8* *8* *8* tak tos to efovi teda nat�el. na v�ech front�ch ... to ho zni�� ... asi je mi t� l�to

04. 05. 2006 / 15.31 / Gyd

MATES - AV STUDIO: od cloveka, co tvrdil, ze tri roky nesahnul na svuj web a zaroven ma na nem update, ze v kvetnu 2005 web upravil, je dozadovani se duveryhodnosti ponekud usmevne. Bez pracovat, nerad bych, abys kvuli YP umrel hlady nebo ti unikla nejaka bajecna znelka. *11*

04. 05. 2006 / 15.31 / eM

Efo,gratuluju ti ke slo�en� zk,taky k pekn� rozb�sn�n�mu ehm...Matesovi *8* takov� domy by se mi l�bily na Barbo�in�...

04. 05. 2006 / 15.28 / Plasta

MATES : : zajimav� je, jak reaguje� za ka�dou cenu negativn� na v�echno a v�e co se tu �pitne... Nev�m jestli je to n�jak� recese, ale v�m, �e z  t�chhle r�doby kritik� a v�ezn�lk� kte�� se ani sami nedok�ou rozhodnout esli tren�rky nebo slipy(nato� aby si to od�vodnili)mi neb�v� dob�e.
Tahle republika m� takov�ch plnou prdel, a proto navrhuju v�em YP abychom tohoto stupida (primitiv je lichotka) hromadn� ignorovali! co�?

04. 05. 2006 / 15.25 / chuantor�na

mates:tebe teda, �ere ten koment�� plak�tu s tou kopretinou co? *10*

04. 05. 2006 / 15.20 / Mates - AV STUDIO

EFA: neboj se nic, moc dlouho mi to nevydr��.. snad u� nebude� p��t� po nikom plivat jen tak a dob�e si rozmysl� co vlastn� d�l� a jestli ti to za to stoj�.. jo a s tou n�v�t�vnost� bych se toliko nechv�stal, bo re�ln� bych to vid�l tak na desetinu - uka� tady t�eba navrcholu nebo observer a bude to jasn�j�� a d�v�ryhodn�j��.

04. 05. 2006 / 15.14 / Bledel

Mates: Na Efu plivat nikdy nebudem.... *4*

04. 05. 2006 / 15.13 / doggy

mates..4.5 | 14:48..a za co se stydet?to clovek nemuze ani vyjadrit svuj stejnej nazor?..

04. 05. 2006 / 15.12 / efa

MATES: je sice hezk�, �e zvy�uje� po�et koment��� k p��sp�vk�m, ale up�imn� bych t� tu u� rad�i nevid�l. Nem� co d�lat nebo co? *9*

04. 05. 2006 / 15.09 / Mates - AV STUDIO

YARA: ne, jenom odhaduju..

04. 05. 2006 / 15.09 / Mates - AV STUDIO

ale k vjecy.. bar�k vypad� na obr�zku hezky, ale bydlet bych v n�m necht�l

04. 05. 2006 / 15.08 / Mates - AV STUDIO

Mysl�m si, �e je �koda, �e si uEFA nevybral nejak� objekt k popliv�n�, mohl bych se ho zast�vat proti v�m f�em..

04. 05. 2006 / 14.56 / yara

MATES: ......a myslis?

04. 05. 2006 / 14.52 / Plasta

MATES : : a co ty si o tom mysl�? at mu�eme p�ikyvovat tob�

04. 05. 2006 / 14.48 / Mates - AV STUDIO

jak banda p�ikyvova��... �e se nestyd�te!

04. 05. 2006 / 14.46 / Bledel

Efa: p�kn� d�m......m� �t�st�, moc takov�ch jako mr.freedom nen�....

04. 05. 2006 / 14.03 / KONY

EFA: bodejt by se ti ten dum nelibil, kdyz ho postavili YOUNG CONSTRUCTION :) Check it :)

04. 05. 2006 / 14.02 / Plasta

jo fj��r system je super ..na pojeti architektury podle Kaplick�ho je radost pohled�t .. taky se dok�zal 100% vyexportovat z republiky... Respect

04. 05. 2006 / 13.46 / Safirus

domy jsou mazec! *6*

04. 05. 2006 / 13.09 / Carlos

Congra man :-D

04. 05. 2006 / 13.05 / chechet

hlavne teda odpovedi na 5. a 18. otazku maju paru *1*

04. 05. 2006 / 13.02 / chechet

EFO, taky pristup sa mi velmi rata! aj tvoj, aj toho pedag�ga. ale bohuzial nie vsetci pedag�govia su taki. vid {odkaz} *8* *8* typek co to pisal ma koule!


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�