K poskytov�n� sv�ch slu�eb pou��v�me soubory cookies. Kliknut�m na „P�ijmout“ souhlas�te s pou�it�m cookies za ��elem analytiky a marketingu.

V�ce informac�
Nastaven� cookies P�ijmout v�e

Nastaven� cookies

V tomto okn� si m��ete upravit pou��v�n� cookies podle vlastn�ch preferenc�. Pokud ponech�te v�choz� nastaven�, budou povoleny pouze cookies nezbytn� pro fungov�n� webu.

Technick� cookies – nezbytn� pro fungov�n� webu

v�dy povoleno

Technick� cookies jsou nezbytn� pro fungov�n� webov�ch str�nek, nen� tedy mo�n� je zak�zat. Obvykle se nastavuj� v reakci na akce, kter� na webu sami provedete, jako je nastaven� zabezpe�en�, p�ihl�en� a vypl�ov�n� formul���. Tyto cookies m��eme nastavit my nebo poskytovatel� t�et�ch stran, jejich� slu�by na webu vyu��v�me, a neukl�daj� ��dn� informace, kter� lze p�i�adit konkr�tn� osob�. M��ete si nastavit sv�j prohl�e� tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zas�lal upozorn�n�. M�jte ale na pam�ti, �e n�kter� str�nky bez t�chto soubor� nemus� fungovat spr�vn�.

Cookie Popis
cookies_level Va�e nastaven� cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Rela�n� cookie udr�uj�c� ID aktu�ln� session

Analytick� a v�konnostn� cookies

povolit

Analytick� a v�konnostn� cookies se pou��vaj� k anal�ze n�v�t�vnosti webov�ch str�nek a k dal��mu zlep�en� jejich fungov�n�. Pom�haj� n�m porozum�t z�jm�m n�v�t�vn�k� a zp�sobu, jak�m na�e webov� str�nky pou��vaj�. Tyto cookies neshroma��uj� informace, kter� by v�s mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics
_ga Cookie analytick�ho syst�mu Google Analytics

Marketingov� cookies

povolit

Jsou pou��v�ny pro sledov�n� n�v�t�vn�k� na webov�ch str�nk�ch. Z�m�rem je zobrazit reklamu, kter� je relevantn� a zaj�mav� pro jednotliv�ho u�ivatele a t�mto hodnotn�j�� pro vydavatele a inzerenty t�et�ch stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingov� cookie Google Adwords
_fbp Marketingov� cookie Meta
Povolit v�e Povolit vybran�

Aktu�ln�

17. 01. 2006 / Filip Urban / aktu�ln�

Sleduju zv��enou debatu ohledn� nov�ho loga �esk� republiky. Jeliko� k tom m�m (aspo� douf�m) bl�zko, nap�u i sv�j n�zor. Na prvn� pohled: ufff! na druh� hmmm... na t�et� l�b�! Samo o sob� to pravda moc nefunguje ale v r�mci cel�ho konceptu propagace to m� svoji logiku i vtip �ekl bych. Tolik z m� strany. Jen douf�m, �e do toho nebude kecat Paroubek, bo to u� bych si opravdu p�ipadal jak v kocourkov�.

P�vodn� sem se cht�l hecnout a n�co vymyslet. Nos�m v hlav� takov� n�pad. P�em��lel sem, co je takov� reprezentativn� pro n�s �echy. Kdy� opomenu J�gra, pivo, Karl�tejn, Pra�sk� hrad a podobn� v�ci. S ��m v�t�ina �ech� vyr�� do zahrani��? Co je v� nej�ast�j�� p��tel na cest�ch mimo �R? Ano spr�vn�! N� milovan� �IZE�EK - �ili ryze czech :)



Koment��e

Kontroln� k�d: kontroln� k�d
24. 01. 2006 / 22.53 / Kuba2

Emys: "coz v mnoha pripadech vubec nebude reprezentovat CR, ale pouze nazory urcite skupiny" ... V�dy� ti mus� b�t jasn� �e reprezentovat st�t jako celek nejde

21. 01. 2006 / 11.13 / Flako

EMYS: bubliny muzou byt zneuzitelne, ale zas je to v lidech. At ukazaou, zac jim stoji CR.
Pokud to poserou, tak vlastne pokaaaliii vlastni hnizdo.

20. 01. 2006 / 15.38 / emys

jinak rizeczech je dobrej tojo. Akorat nas vego�e to moc nereprezentuje. ja bych tam dal spoustu redkviCZECH a papriCZECH. chlebiCZECH muze zustat :)

20. 01. 2006 / 15.34 / emys

hoj lidi, ac milovnik komixu tak stema bublinama nevim. kdyz jsou prazdy tak to vypada ze nemame co rict. kdyz se tam neco flakne tak uz to budi dojem ze jsou schopni (coz jsou) tam napsat cokoli od HELLO az po I LOVE EU. coz v mnoha pripadech vubec nebude reprezentovat CR, ale pouze nazory urcite skupiny. Netvrdim, ze se to tak musi zvrhnout, ale cekat se to da. nadruhou stranu kdyz jsem tak koukal na to logo mezi ostatnima statnima logama je fakt ze tohle zaujme prave tim ze se snazi neco rict. Ovsem podle me to proste neni ono.Tkaze jeste stesti ze o tom nerozhoduju ja ;)

20. 01. 2006 / 07.31 / withson

billy.goat: spis krteczech:)
plasta: to tohohle prsty nestrkam... nejak me to neoslovilo, jak to pak muze oslovit cizince, kdyz ani cesi nevedi, co v tech bublinach je.... ale to by si meli vyresit ucitel na zakladnich skolach:))

19. 01. 2006 / 13.32 / Marty

cheche postevaczech rulez!

19. 01. 2006 / 10.52 / efa

Ho�i. young to bude po��d, proto�e p�ich�z� mlad��, v��mav�j��, chyt�ej��? Nev�m. Ale m�me n�sledovn�ky co� je super...

19. 01. 2006 / 10.51 / Flako

Do: Vstupenky prideluje Efa a to jen na zaklade potvrzeni od zubare+snimek chrupu-samovolne vypadly spicak, nebo rezak podminku ;)

19. 01. 2006 / 10.08 / Do

flako: od kolik let p�ib�r� do klubu ? .... nen� mi n�ct, provozuju rizikov� povol�n�, rizikov� sporty :-DD bere� ?

19. 01. 2006 / 07.21 / Gyd

hlavne Efa je starej fotr, co si povida se svym kompem :D

19. 01. 2006 / 01.05 / Flako

Billy.Goat : Uz jsem zalozil sekci graveprimitivu - teda sam a jediny,... a bez Efova pozehnani, heh.
Ale ja uz to mam za par, kua....tak se moc nehrnte a vymyslejte ��ze�ky,ale bez beka, plneho pary, protoze plagiaty nebrat,.....slepe strevo taky ne e ;)

19. 01. 2006 / 00.10 / Billy.goat

CHOLI: d�kuju za dopln�n� �tvrt� varianty.. m�me tady 4 n�vrhy, kter� vystihuj� �eskou republiku. Ale �v�t do sv�ta krte�ek, bob a bobek je stejn� blb�.. Alespo� budem jin� jak ostatn�

19. 01. 2006 / 00.05 / CHoli

po�t�v�CZECH

19. 01. 2006 / 00.04 / Billy.goat

EFA tak to tady p�ejmenujte na oldprimitive.. je to krat��.. a vydr�� v�m to d�l aktu�ln�.. nebo budete st�le zvedat hladinu mlad�ho v�ku..

18. 01. 2006 / 23.51 / o.

efa: fot�i...??

18. 01. 2006 / 21.07 / efa

Billy.goat: a p�itom sme u� sta�� fot�i :)

18. 01. 2006 / 20.00 / Billy.goat

Hej ��ZECZECH je naprosto super n�pad a ty "apgejdy" to vypilovali do dokonalosti.. tak�e ��zek mezi chleby ve tvaru �esk� rep. a okurek v alobalu rozbalen jak ban�n.. �NE-CZECH je velmi v�sti�n�..Dal by se realizovat pomoc� UNIPETROLu, IPB a te� klidn� i VZP i s rozpo�tem �esk� vl�dy srolovan� do �ne��� ulity a m�sto slizk�ho t�la by tam mohl tr�et t�eba Cyril Svoboda. A kdy� budem cht�t, aby lid� p�em��leli m��eme ud�lat jak ��ZECZECH tak �NECZECH a p�idat je�t� BLBECZECH.. jeho realizace by byla jednoduch� a pod n�m slogan Plnou ParouBACK.. Jinak va�e stranky jsou primitivn� a to mlad�.. :-D prost� to m�te tady super

18. 01. 2006 / 19.06 / the dark side of sociology

SWOOP: ...taky si myslim, ze efuv RIZECZECH ve tvaru CR by se hodil daleko vice... :D
nebo schnitzelCZECH by bylo uplne dokonaly...

...ale s tim soucasnym se da, myslim, taky zit :)
anybrz je tvarovatelne, ftipne, mnohostranne,
zadny bojovne-valecny symbol jako znak se lvem nebo cerveno-modro-bil� cosi...

18. 01. 2006 / 18.23 / Swoop

Z3RG: Logo samo o sobe neni spatny, to se ani nesnazim tvrdit. Ale neprijde mi ze by se hodilo jako symbol vhodny pro reprezentaci statu..

18. 01. 2006 / 17.26 / kabooom

kua, takovej ��zek bych si dal.m�am.

18. 01. 2006 / 16.56 / z3rg

SWOOP: ja s tebou nesouhlasim :D naopak, kdyz si ho predstavim ve velkym formatu jako sou plochy u autobus. zastavek tak mi to prijde jeste lepsi, nuti te to premyslet a je to zajimavy, neotrely. Ale, whatever ... ;)

18. 01. 2006 / 16.51 / Swoop

Mn� se to logo teda nel�b�... ({odkaz})

18. 01. 2006 / 15.51 / Plasta

prasy = prsty .. :)

18. 01. 2006 / 15.49 / Plasta

WITHSTON co rikas dava smysl ;-) ze ty v tom mas prasy :))) ema mi taky litla hlavou ale tezko ji poznat kdyz ji moc neznat...:)

18. 01. 2006 / 15.29 / kolo b�ka

THE DARK SIDE OF SOCIOLOGY: je�i�marj� tak to ne, to upln� pop�r� p�vodn� z�m�r, bohu�el tady nem�me b�t ze sou�asnosti moc na co hrd�, tak mi takov� hesla p�ijdou k ni�emu, a to m� b�t jako ze st��bra, nebo b�l�ho zlata??? u� vid�m v�echny ty �echy, co se n���m proslavili, jak s radost� nos� na hrudi BORN CZECH, a nebo n��� je�t� l�p, m�lo by b�t povinnost� ka�d�ho spr�vn�ho vlastence,aby toto heslo nosil p�i v�jezdu za hranici, sotva se sundala �lut� davidova hv�zda, je tu st��brn� bublina, a a� se n�s tam v zahrani�� budou po stopades�t� pt�t kde je CZECH rep. a kam zmizelo �ekoslovensko - zachovejme klid!

18. 01. 2006 / 15.13 / the dark side of sociology

+ trocha �ern�ho humoru...:

{odkaz}

18. 01. 2006 / 14.22 / withson

Ema Destinova?
Zidle - ohybany nabytek
Trakar- ehm to je pluh bratrancu Vaverkovych.
Z architektury rozeznavam taky jen jested a tancici dum:)

18. 01. 2006 / 13.45 / Plasta

RAK : : to neni krizik ... zleva amos komenius, TGM, Franz Kafka, Tonda Dvo��k, a ten posledn� a Nemcov�?(nevim) ... EFA a dejiny umeni ... nevim uplne komu patri vsechny ty d�la dole... mucha... a dal ..? tancici dum, jested a dal? tuzky asi kohinor... a proc zidle a trakar?

18. 01. 2006 / 13.42 / Safirus

nem��u si pomoct, ale to �esk� logo tady: {odkaz} vedle t�ch zahrani�n�ch vypad� jak z Kocourkova...
(n�zor design diletanta)

18. 01. 2006 / 13.36 / rak

HELM: v tech hornich bublinach je kdo? t.g.m. a krizik, ale co zbytek?

hej a to bude ceska znacka do sveta nebo kam? to jim tam vysleme boba a bobka a remosku?

18. 01. 2006 / 13.34 / Safirus

Dante2: Dobre teda, komixovy bubliny jsou to... za to druh� se omlouvat nehodl�m. �e jsem designov� b��dil, to nepop�r�m, ale prost� to tak vid�m *14*

18. 01. 2006 / 13.12 / Prochynator

HELM:tak tedka jak to vidim v "realu",tak se mi to zacina libit:)

18. 01. 2006 / 12.47 / electronic

... nejd��v sem zahlasoval �e se logo nel�b�... ale te� m� za��n� hodn� bavit...
�lov�k to mus� asi chvilku nechat ule�et... ale je fakt �e jsem �ekal n�co trochu jin�ho
...
no aspo� u� m�me logo :)

18. 01. 2006 / 12.29 / helm

... moznost podivat se na vyuziti loga sou zde :
{odkaz}
(kdyz se vam to teda nechce hledat :) )

18. 01. 2006 / 12.18 / z3rg

sakra, ja myslel zo to vyhralo tohle logo ... {odkaz} ? o ony jen ty bubliny ? hmmm ...

18. 01. 2006 / 11.49 / Gyd

nakonec to bude stejna hovadina jako CzechMade, kde je mu konec

18. 01. 2006 / 11.40 / sus

no jo Dante2- to trosku rozved...my to tady nechapem po tvojem nak....???
efa- no ta hlinikova prenoska tomu fakt chybi temu ��zku

18. 01. 2006 / 11.38 / Plasta

kolob�ka , efa : : presne tak ... clovek se nad tim musi malinko zastavit mi se to teda libi .. i kdy� bych chtel videt vsechna soutezni loga .. akorat ta r��ov� ... tu bych tam asi nedal...:)

18. 01. 2006 / 11.38 / kolo b�ka

EFA: ��zeczech hodn� vtipn�, ov�em kdy� ��ze czech na cest�ch tak jedin� v hlin�kov� misce s okoral�m chlebem a seschlou okurkou, jinak by to byla bezva lepka na auto at ka�d� vid�, �e za volantem sed� ��zek z �ech :D

18. 01. 2006 / 11.33 / kolo b�ka

SAFIRUS: logo vlaj�c� vlajky je sucha�ina na entou
bubliny se mi l�b� hodn�, m� to akci, nen� to steriln�, jako kdyby CZ ��kala pojd� sem, tady se n�co d�je....kdy� to vid�m, sly��m kolem sebe ten hlahol, prost� chceme sv�tu n�co ��ct, ot�zkou z�st�v� zda n�s budou poslouchat :D

18. 01. 2006 / 11.23 / Prochynator

DANTE2:a co jako maji symbolizovat ty komixovy oblacky,podle tebe?Nebo jako myslis,ze kdyz se ve svete rekne Czech Republic,tak si kazdej predstavi bublinu u pusy Mirka Dusina??:-D

18. 01. 2006 / 10.34 / Flako

Efa: mas se se mnou podelit, ...natahneme kourovod z Kromzlina do Brna ;)

18. 01. 2006 / 10.34 / Do

jo dobr�, ten tacek pry�, dal bych tam dva chleby vykrojen� do tvaru �R, RizeCzech mezi n� a n�kam tu okurku odbalenou z alobalu do pulky jak ban�n :)

18. 01. 2006 / 10.30 / dante2

SAFIRUS: chlape to myslis vazne? nepoznal jsi komixovy bubliny (podle tebe oblacky)? nebo je to nejaky vtip? a tu sterilnost bez vtipu co vypada jako kdyby CR mela k dispozici more doufam taky prehodnotis :))

18. 01. 2006 / 09.28 / paulie z maleho mesta

Rizeczech rulezzzz!!! :)))) To me dostalo do kolen, fakt dobry

18. 01. 2006 / 09.18 / efa

Flako: eazy voe ned�l�m tu logo �R. jen takovej zkou�enej n�pad v �tern�m podve�eru. nic v�c :)

18. 01. 2006 / 09.06 / Flako

me tam porad vadi to RIZE-RYZE,...a pak ta prichut Vidne :(
A navic,...neni to urceno pro Cechy, ale hlavne pro cizince.
A ti by porad videli jen ten �nycl.

18. 01. 2006 / 08.54 / sus

efa-kdyz uz te pochvali i gyd tak to aby ti stouplo ego .) good idea!

18. 01. 2006 / 08.31 / MDFK

HI! J� mysl�m, �e "ryze �esk�" by to bylo v cestovn�m balen� - mezi chleby :). Jinak EFA najs! Dostala jsem na ten ��zek chu�

18. 01. 2006 / 08.28 / Gyd

RizeCzech cool! Muzu navrhnout maly upgrade? co kdyby to byl pouze rizek ve tvaru CR podle mapy. Hm?

18. 01. 2006 / 07.59 / Flako

KUBICZECH :D
What does it mean,... homeboy ;)

18. 01. 2006 / 07.26 / withson

nemyslel jsi t�mi posledn�mi slovy �e je to RYZE �ESK�?:) je�t� by ten t�c a obloha pod ��ze�kem mohl m�t tvat �R:)

18. 01. 2006 / 00.50 / kubiczek

what does mean "yep!" kamo??? :D

18. 01. 2006 / 00.24 / efa

sarinka: yep!

18. 01. 2006 / 00.08 / Flako

Saf: O tom logu se bude hodne mluvit i venku a to je ten bod.
Na ten, ktery's URLoval, taxem se kouk a kliknul zpet.A nic.
Uz jsem se zminoval :
Kdyz to vym��leli, tak nad nema musel stat sam Svaty Primitivus ;)

18. 01. 2006 / 00.00 / Va�ucek

Czech for sail :D

17. 01. 2006 / 23.50 / Safirus

psal jsem to u Gyda, d�m to i sem... pokud tohle: {odkaz} je kone�n� verze loga, tak nech�pu, jakou roli hraj� ty pestrobarevn� obl��ky? Jako �e jsme rozh�dan� nebo sto lid�, sto n�zor�? Nebo jako kosmopolitn� zem�?
osobn� bych volil sp� n�co na zp�sob {odkaz}

17. 01. 2006 / 23.37 / sarinka

efa: vtipne... tvuj napad? ;)

17. 01. 2006 / 23.24 / rak

taky mame pekny holky - zade czech

17. 01. 2006 / 23.02 / Flako

Peca: Je to stara znama vjec.
Ale snad proto.
Je to v podvedomi a ja to poprve videl tak 82.roce minuleho stoleti. :)))
Ja to bral spise jako legracku, ne jako konkurebcni navrh.
Mne se ten, ktery vyhral, libi dost.
I proto, ze ma ducha YP
Tak to na me zapusobilo a ma to hlavupatu ;)

17. 01. 2006 / 22.59 / dash

logo se mi vcelku l�b�. rozhodn� m� n�pad a je dob�e zapamatovatelny. jenom aby to to tlusty prase s pihou na xichte este nakonec vsechno neposralo..
jinak ��zeczech je povedenej ;)

17. 01. 2006 / 22.48 / peca

FLAKO: tu��m, �e Czech it out u� se n�kde pou�ilo, nechci se m�lit, ale mysl�m, �e p�i hokejov�m MS se prod�valy n�jak� dopl�ky, kde to bylo uveden�...... je�i� ale to neber jako v�tku :-)))

17. 01. 2006 / 22.31 / o.

mo�n�, vzhledem k tempu na�� integrace, by �lo i "shne-check".

17. 01. 2006 / 22.25 / Flako

CZECH IT OUT

17. 01. 2006 / 22.22 / peca

KOTRMELCZE

17. 01. 2006 / 22.00 / efa

PECA: Budwareczech :)

17. 01. 2006 / 21.55 / peca

co takhle PIVECZKO :-)

17. 01. 2006 / 21.43 / z3rg

hehe, jo to mas pravdu, ale uz i ten rizecek pomalu mizi :) kazdopadne to novy logo, ze zacatku sem byl z toho taky rozpacitej, ted mi prijde vtipny (az na to hello, nejak mi nesedi) ... ale nevim jestli to dojde cizincum pac u nekterejch motivu sem premejslel kdoze-coze to vymyslel ... myslite, ze nekdo zna rumcajse a les raholec ? :)) u krtka je to jasny aspon u japoncu, protoze "korotoku" je u nich hodne oblibeny! :D

17. 01. 2006 / 21.41 / Cozmo

��zeczech nebo-li Schnitzel. ��zek je sp� to prvn� co se mi vybav� kdy� se �ekn� "V�de�". �ek�bych �e co se loga a typicky �esk� v�ci t��e, st�le vede osv�d�en� p�litr s p�nou (:


© Copyright 2012–2026 youngprimitive.
All Rights Reserved.
D�msk�P�nsk�